Az emberek közömbössége határtalan
Épp nyaralunk, de tegnap történt egy olyan felháborító eset, amit muszáj megosztanom.
Délután ültem az apartmanunk teraszán, és felfigyeltem egy két év körüli kislányra. Állt a strandon egyedül, keservesen sírt, és kiabálta, hogy “Anya, anya". Senki rá sem bagózott, az emberek nagy ívben kikerülték. Figyeltem őt, gondoltam az anyukája biztos a közelben van. ...
2018-08-14 19:38:30
Tallóztam
... nyaralásunkat.

12. Kilenc órába telt, mire Angliából Jamaicába ért a gépünk. Bezzeg az amerikaiak három óra alatt otthon voltak! Ez nem igazságos.

13. Összehasonlítottam az egy hálószobás apartmanunk méretét a barátaink három hálószobásával, és a miénk jelentősen kisebb volt!

14. Spanyolországban jártunk az önök szervezésében, és úgy láttuk, hogy t...
2015-07-01 06:33:30
Egy szegény utazó panaszai
... nyaralásunkat.

14. Spanyolországban jártunk az önök szervezésében, és úgy láttuk, hogy t...
2015-06-29 20:31:43
49. fejezet
... Bementek, érdeklődtek, hogy egy éjszakára mennyi lehet a szállás. Az ott lévő hölgy, aki kedvesen fogadta Veráékat, adod egy tájékoztatót, amelyben a következő állt:

Apartmanunk, már közel 40 éve áll a vendégek rendelkezésére. Családi házunkban. Önök részére 4 szoba áll rendelkezésre. Két ágyas, + vendégágyas szobák, állna a vendégek rendelkezésére. Minden szobákb...
2014-05-15 10:31:56
Kötelező az összetépett szalvéták és virágfejek dobálása
... mozgatórugója, akkor is érdemes kipróbálni a buzukiát. Mely egy kimondottan görög szórakozóhely, ahol a helyi könnyűzene kellemes kikapcsolódást nyújt egy végig strandolt nap után. Görögországi apartmanunk vagy szállásunk közelében érdemes érdeklődni a helyiek körében, hogy hol találjuk a legközelebbi buzukiát.

Ezeken a görög szórakozóhelyeken a görög zene ,,laikó&...
2014-04-12 20:34:53
A mezőhegyesi kaszárnya északi szárnya
... szervezőit. Erre kiválóan alkalmas a szálloda befogadó képessége és egyéb adottságai is.

- Mire gondol?

- A szálloda maximális befogadó képessége 57 fő, 12 szobánk és 7 apartmanunk van. A szobák 2-3-4 ágyasok, az apartmanok 2 férőhelyesek. Minden szoba fürdőszobás, telefonnal, televízióval, hűtőszekrénnyel felszerelt. Apartmanjainkban eredeti XVIII. századi b...
2012-12-07 07:21:08
Köszönöm szépen a szép képeket és a látogatásod
... maradt, mert a másik unokám is odaért a barátnőkkel és most piheni ki a sok tanulást, csütörtökön végre túl jutott az érettségin, a legjobb eredménnyel!!

Igen, nekünk van 1 apartmanunk Siófokon, már elég régóta, néhány éve felújítottuk és nagyon jó ott pihenni, igaz az unokák élvezik legjobban, meg nekik van a legtöbb idejük is erre. Este megnéztem a kertemet és most a ...
2012-06-25 16:53:58
Őszi romantika Velencében
... ékszerek,...
2011-02-16 14:31:03
2006-os nyár
Ezt láttuk minden reggel az apartmanunk terasszárol,miközben kávéztunk! Csodás hét volt! meg beszéltük még az idén meg ismételjük hamarosan.
...
2008-08-19 11:22:26
Korfu Moraitika, Paleo....stb
... órára vittek bennünket vissza a szállásokra. (Kivételt képezett a pénteki Paxi Antipaxi hajókirándulási program, amelyből este fél 9 után tértünk fáradtan, de tele élményekkel vissza az apartmanunkba.)

A Sissi kastély megtekintése és a fókashow után, elmentünk PALEOKASZTRICÁRA, AHOL MEGTEKINTETTÜK A FÉRFI SZERZETESMONOSTORT, MAJD HAJÓKÁZTUNK PALEOKASZTRICA gyönyörű ÖBLE...
2008-07-10 05:50:02
1 2
Címkék: Korfu Moraitika, Angliából Jamaicába, Paxi Antipaxi, AHOL MEGTEKINTETTÜK FÉRFI SZERZETESMONOSTORT, MAJD HAJÓKÁZTUNK PALEOKASZTRICA, emberek közömbössége, szegény utazó, összetépett szalvéták, mezőhegyesi kaszárnya, szép képeket, olyan felháborító, apartmanunk teraszán, strandon egyedül, emberek nagy, anyukája biztos, amerikaiak három, barátaink három, miénk jelentősen, önök szervezésében, éjszakára mennyi, következő állt, vendégek rendelkezésére, kimondottan görög, helyi könnyűzene, végig strandolt, helyiek körében, legközelebbi buzukiát, görög szórakozóhelyeken, görög zene, szálloda befogadó, szálloda maximális, szobák 2-3-4, másik unokám, legjobb eredménnyel, unokák élvezik, legtöbb idejük, apartmanunk terasszárol, pénteki Paxi, fókashow után, spanyolországban, apartmanjainkban, paleokasztricára, hűtőszekrénnyel, hajókirándulási, hálószobásával, kikapcsolódást, rendelkezésére, paleokasztrica, megtekintettük, apartmanunkba, nyaralásunkat, szórakozóhely, mozgatórugója, rendelkezésre, szervezésében,