Mit főzzek ma?
... fogyni és vacsorára már nem is lesz elég szerintem három tini gyerek mellet.
Az uramat beküldtem hazafelé a boltba, vett afrikai harcsát egy kilót és kértem hozzon ha friss egy-két durbincsot. Így ma vacsorára és holnap ebédre Halfasírt lesz grillezett zöldségekkel és szerintem rizzsel vagy krumpli pürével. Levesnek édeskömény vagy francia hagyma leves , ez választható , az...
2018-03-08 13:49:04

1 lime

Elkészítés: A durbincsot megpucolom, uszonyait levágom, kizsigerelem, majd mindkét oldalát beirdalom egészen a csontig. A szalonnát vékony csíkokra vágom. A hal hasüregébe egy szál friss oreganót teszek, az old...
2017-08-17 23:41:20
Pereszlényi Alexandra indul a frankfurti ifjúsági szakács világbajnokságon
... kommunikációjával foglalkozó cég kedden.
A versenyzőknek egy "meglepetéskosár" alapanyagaiból 3 óra alatt kellett egy 3 fogásos menüsort elkészíteniük 4 főre. Az ifjú séfeknek 1 durbincsot, 2 tanyasi csirkét, 1 fej karfiolt, fél kilogramm friss epret, 1 doboz friss áfonyát, 3 chilipaprikát és 4 vaníliarudat kellett kötelezően használniuk az általuk megálmodott fogásokhoz. Em...
2017-05-16 15:21:25

2015-05-21 11:10:49
Fogási tilalmi idők 2015-ben,
... pisztrángot 2015. március 31-ig, illetve 2015. október 1-től 2016. március 31-ig
tilos kifogni.
Külön érdemes arra figyelni, hogy három halfajt - a kecsegét, a széles kárászt és vágó durbincsot - egész éven át nem fogható halfajjá nyilvánította az új rendelet. Ezek a fajok ugyan nem tartoznak természetvédelmi oltalom alá, a védett és fokozottan védett halfajok közé, de u...
2015-05-02 11:32:47
Zöldfűszeres aranydurbincs
... (ízlés szerint több fokhagymagerezdet is tehetünk).

Egy tepsit béleljünk ki sütőpapírral, majd locsoljuk meg az olívaolaj felével. Helyezzük rá egymás mellé a befűszerezett durbincsot, majd frissen őröljünk rá színes borsot, és locsoljuk meg a maradék olívaolajjal.

Helyezzük be előmelegített sütőbe, majd közepes hőmérsékleten 30-35 perc alatt süssük készre. A...
2015-02-27 22:20:36
Aranydurbincs zöldfűszerekkel sütve
... szerint több fokhagymagerezdet is tehetünk).

Egy tepsit béleljünk ki sütőpapírral, majd locsoljuk meg az olívaolaj felével. Ezután helyezzük rá egymás mellé a befűszerezett durbincsot, majd frissen őröljünk rá színes borsot. Végül locsoljuk meg a maradék olívaolajjal.

2014-03-06 23:44:56

2013-08-31 23:48:31
szeretettel
... igyekeztem sietést mutatni. Leszidott, hogy olyan lassú vagyok, de azt mondtam, beleestem a folyóba, azért maradtam el. Tudtam, hogy kérdezősködni fog, ha meglátja a lucskos ruhámat. Öt durbincsot leakasztottunk a horogról, és hazamentünk.

Reggeli után leheveredtünk, mert az éjjeli hecc miatt mind a ketten ki voltunk merülve, és azon törtem a fejem, hogyan ejthetném mód...
2012-04-05 08:28:15
IQ teszt
... színész
c. rockénekes
d. festő
e. szobrász
f. építész

A Ponty Bt. dolgozói horgászni voltak hétvégén. Tamás 3 márnát, Ádám 2 durbincsot, Gábor 3 busát, Miklós 4 lazacot, Barnabás pedig 5 angolnát fogott. Vajon mennyit és mit fogott Gáspár?

------------------------------------ -------------------------------...
2007-03-28 13:44:20
Címkék: Pereszlényi Alexandra, Ponty Bt, frankfurti ifjúsági, uramat beküldtem, durbincsot megpucolom, szalonnát vékony, szál friss, ifjú séfeknek, általuk megálmodott, széles kárászt, fajok ugyan, tepsit béleljünk, olívaolaj felével, befűszerezett durbincsot, maradék olívaolajjal, lucskos ruhámat, éjjeli hecc, természetvédelmi, világbajnokságon, meglepetéskosár, zöldfűszerekkel, leakasztottunk, alapanyagaiból, versenyzőknek, kérdezősködni, elkészíteniük, leheveredtünk, aranydurbincs, hőmérsékleten, befűszerezett, előmelegített, nyilvánította, chilipaprikát, zsírszalonna, olívaolajjal, zöldfűszeres, kizsigerelem, sütőpapírral, vaníliarudat, zöldségekkel, használniuk, pereszlényi, megálmodott, választható, hazamentünk, szeretettel, pisztrángot, feketebors, elkészítés, kötelezően, durbincsot, grillezett, hasüregébe, édeskömény, frankfurti, hozzávalók, megpucolom, fokozottan, foglalkozó, fogásokhoz, igyekeztem, rockénekes, alexandra, szalonnát, olívaolaj, beirdalom, uszonyait, kilogramm, tartoznak, vacsorára, helyezzük,