Nyaralás

Egyik nyáron a barátnőmmel, Ivettel elterveztük, hogy elutazunk egy nagyon szép helyre nyaralni. Egy tengerpart mellett döntöttünk. Korfu szigetére utaztunk. Amikor megérkeztünk, elbűvölt bennünket a gyönyörű tengerpart a pálmafákkal, az öblökkel, a kiemelkedő hegygerincekkel, kövekkel. Végre megérkeztünk a szállodába, amely nagyon szép látványt nyúj...
2007-11-12 18:34:50
Most
Ma semmihez sincs kedvem! Vagyis amihez lenne az nem megvalósítható.
Szerdán délután Bogicámmal,elutazunk Halasra. Majd szombaton jövünk haza valamikor. Jó lesz!

Meglátogatjuk Bogival majd a másik dédipapát és dédimamát. Szertné őket is látni, mivel hozzájuk ritkábban megyünk. Mamóka szüleivel mindig találkozunk, ha otthon vagyunk. N...
2007-10-29 09:40:27
Holnap Németország
Egy hétig nem leszek idehaza, reggel elutazunk unokázni Köschingbe.
Már csomagolok, s alig várom, hogy láthassam kisunokámat. Ő is számolta, hogy hányat kell aludni. Addig ododába (Kindergarten) járt....
2007-10-27 19:25:20
szép az élet és jóóó élni??
... tükörben:-))

nah azért annyira nem tragikus , csak valahogy nem birom a nagy hőséget, vagyis kifejezetten utálom és xar a kedvem is, mert nem kapok levegőt:-((

szóval 1 tény, kicsit elutazunk jobb és hűvösebb helyre, lehet át is költözünk valamelyik
europai szigetre, persze ahonnan repülővel úgy 2 óra latt vissza is lehet jönni Bp-re,
merthát azért ...
2007-07-19 07:38:40
Nincs Cím
... cserébe ajándékozzuk, hogy az adományozási kedvet és bizalmat növelni tudjuk támogatóinkban. Önkéntes - érintett - szülők bevonásával, meghívásra falunapokra, vásárokra, rendezvényekre stb. elutazunk és a legkorszerűbb gyermekmentő esetkocsink bemutatása mellett perselyekbe elhelyezhető adományokat gyűjtünk. Várjuk egy napi borravalójukat, munkabérüket, prémiumukat, tiszteletdíjuk...
2007-07-05 13:18:40
Felkészítés az EB-re
... játszottak, és egyáltalán minden nagyon klappolt.
.Ma szombaton lementünk érte, mert innen vittük át Révfülöpre, hogy részt vegyen a felkészítő edzéseken, mivel jövőhét péntekén elutazunk Svájcba. Bern-ben rendezik meg az Európa Bajnokságot, és edzőjük nem bízva a véletlenben, még 4 napot szándékozik gyötörni őket. Ezek az edzések jóval keményebbek, számos erőnléti gyako...
2007-06-30 20:36:21
Rendhagyó AnyákNapja ;))
... szülinapja is van !!)....aztán,mennek a Hugomhoz-ott lakik Apukám Édesanyja-mi meg, Nagyanyóhoz[m1...
2007-04-27 15:27:32
Ujra Angliaban
... fel nem fogom. 2 es fel oran keresztul dumcsiztunk. Megbeszeltuk,hogy a szulinapomon (mivel itt leszek) elmegyunk Londonba csavarogni. Sot azt is kitalalta,hogy majd valamelyik hetvegen elutazunk valami szep videkre es kirandulunk.
Es a nagy meglepetes az volt,hogy ugye en juniusban szeretnek hazamenni, o viszont csak juliusban fog visszamenni Japanba es megkerdezte,hogy johe...
2007-01-28 11:43:17
maceszgombóc 2007. január 28
... tapasztalni.

Ma vasárnap reggel van, kint hó, belül lassúság. Verseken babráltam, egy sort írtam a tegnap megkezdetthez, aztán abbahagytam.
Elhatároztuk, hogy pénteken elutazunk Köschingbe unokzni, már nagyon hiányzik. Egy kicsit át kell szervezni a hét végét, de megéri. Sandra már vár. E naplóféle főcíme is az ő neve.

magadba szívtál és nem volt ...
2007-01-28 07:01:46
Oberammergau
... a környékből és a faluból is.

A tanfolyam hétfőtől péntekig tartott, és az út kb. 800 km volt, amire még 1-1 napot kellett szánni. Ezért úgy döntöttünk, hogy már szombaton elutazunk és csak az azt követő vasárnap jövünk haza, hogy minnél többet láthassunk. Az útvonal Brüsszel-Ramstein bázis- Oberammergau volt. Ramstein egy NATO bázis, amelyet az amerikaiak üzemeltetnek....
2006-10-06 14:55:03
1 2 3 .9 10 .14 15 .18 19 20
Címkék: Holnap Németország, Nincs Cím, Rendhagyó AnyákNapja, Ujra Angliaban, Meglátogatjuk Bogival, Európa Bajnokságot, Apukám Édesanyja-mi, nagyon szép, tengerpart mellett, gyönyörű tengerpart, kiemelkedő hegygerincekkel, másik dédipapát, nagy hőséget, adományozási kedvet, legkorszerűbb gyermekmentő, napi borravalójukat, felkészítő edzéseken, edzések jóval, nagy meglepetes, sort írtam, tegnap megkezdetthez, tanfolyam hétfőtől, útvonal Brüsszel-Ramstein, amerikaiak üzemeltetnek, hegygerincekkel, megvalósítható, rendezvényekre, támogatóinkban, tiszteletdíjuk, borravalójukat, megkezdetthez, legkorszerűbb, meglátogatjuk, kindergarten, kifejezetten, oberammergau, elhelyezhető, megbeszeltuk, maceszgombóc, megérkeztünk, adományozási, üzemeltetnek, szulinapomon, elhatároztuk, ajándékozzuk, gyermekmentő, munkabérüket, pálmafákkal, bevonásával, nagyanyóhoz, falunapokra, perselyekbe, esetkocsink, tapasztalni, adományokat, elterveztük, németország, prémiumukat, véletlenben, találkozunk, visszamenni, bajnokságot, abbahagytam,