A 20 legszebb látnivaló Magyarországon
... és hívja fel magára rikító fehérségével és szokatlan formájával a figyelmet. A völgyben húzódó patakocskától könnyed, nagyjából 1,5 kilométeres erdei sétával vagy akár kocsival is feljuthatunk a kerek, szakrális buddhista épülethez, amely a köré vont édes füstölőillattól és a színes zászlócskáktól olyan, mint egy darabka Tibet. A 30 méter magas, 24 méter átmérőjű sztúpa 1992-es el...
2022-05-11 20:45:58
Jégkorong divízió I/A-vb - Majoross: még soha nem viselkedtünk ilyen "töketlenül"
... tőlünk nagyon távol van, s az elmúlt jó néhány évben is messze volt" - fogalmazott.
"Az, hogy tavaly minden eredmény a legjobban alakult, s az utolsó pillanatig úgy volt, hogy feljuthatunk, becsaphat minket" - utalt a 2018-as budapesti világbajnokságra, amikor saját közönsége előtt 7 ponttal negyedikként zárt a magyar válogatott, amelynek 15,8 másodpercen múlt a britek elleni...
2019-05-03 19:11:46
F.Szabó Mihály: EGYÜTT, TOVÁBB…
... vállalkoztunk.
Azzal cseppet sem törődtünk,
Lesz-e hozzá elég erőnk.
Egyre feljebb bátorkodtunk,
S ha egy dombra feljutottunk:
Gondoltuk, ha fáradtan is,
Feljuthatunk a hegyre is.

Ezért bátran nekivágtunk,
De sokszor meg kellett állnunk.
Így, csakhamar rádöbbentünk,
Túl messzire merészkedtünk.
Az erőnk már nem a rég...
2016-01-08 20:53:42
Taktsang Palphug kolostor, Bhután
... építeni. A kolostort folyamatosan bővítik, még a 20. század végén is épült hozzá új rész. A szzikla rendkívül meredek lejtésű, ezért igazán félelmetes lehet a feljutás. A kolostorhoz feljuthatunk az északnyugati ösvényen keresztül az erdőben, vagy a hívők által használt déli útvonalon, valamint északról is vezet fel a kolostorig gyalogút. Az öszvérekkel bejárható útvonal a fenyőer...
2015-11-28 15:30:18
JENNIFER ASHLEY: Lord Cameron bűnei (7. fejezet)
... Buckingham-palotát is úgy ismerem, mint a tenyeremet - felelte Ainsley, és kilépett az üres előcsarnokba. - Azokhoz képest ebben a házban könnyű tájékozódni. Innen észrevétlenül feljuthatunk a maga szárnyába.
Az asszony kinyitott egy másik ajtót, amely egy hátsó lépcsőhöz vezetett, és habozás nélkül elindult rajta.
- Honnan tudja, hogy a cselédek nem fo...
2014-11-23 09:53:11
Kenya 10 legszebb turistalátványossága
... és erdőkkel borított lejtőinek panorámája lenyűgöző. Az 5199 méter magas csúcs megmászása csak gyakorlott hegymászók számára lehetséges, azonban számos alacsonyabb trekkingcsúcsra feljuthatunk gyalogszerrel, ezek közül az egyik a 4985 méteres Point Lenana.

Samburu Természetvédelmi Terület
A Samburu Természetvédelmi Terület egy békés nemzeti park Észak-Kenyában. Az ...
2014-05-28 08:33:40
Jégkorong divízió I-es vb - Primeau és a játékosok szerint bármi előfordulhat
... válogatott már többször bebizonyította, hogy képes a csodára. Biztos vagyok benne, hogy lesz majd körbeverés a csoportban, és ha mi 99,9 százalékot nyújtunk, akkor egy kis szerencsével feljuthatunk. Mind emellett ne felejtsük el, hogy fantasztikus szurkolóink vannak, akik olyan hangulatot varázsolnak majd a csarnokba, mintha otthon játszanánk."
Németh Miklós, a Magyar Jégkoro...
2012-04-05 15:11:37
5 gyönyörű hazai vár.......
... sokszögű várból elég sok rész fennmaradt, gyönyörű helyen, fenn, a város felett emelkedő Várhegy tetején fekszik. A hegyoldalon szerpentin fut végig, ezen akár gyalogosan, akár autóval is feljuthatunk a romokhoz. A várban múzeum is üzemel, ahol megismerhetjük az erődítmény történetét, a régi büntetések módjait és eszközeit. Hazánkban itt kezdtek el először lovagi játékokat szervez...
2011-06-04 22:11:46
Turulmadár Tatabányán.
... és az M1 autópálya alatt végül 420 lépcsőt leküzdve juthatunk fel. Az 1-es főútról járművel érkezők számára a Panoráma út vezet a Madárhoz itt gyalog, kerékpárral és akár autóval is feljuthatunk, kivételes esetben a Vértes Volán is indít buszjáratot. M1 autópályáról az Óvárosi lehajtónál kell lemenni, körforgalomból az első kihajtónál jobbra kell kijönni, utána első lámpás kereszt...
2010-09-09 08:04:38
Közép-Európa legnagyobb madara
2010-06-22 13:49:11
1 2 3
Címkék: Szabó Mihály, Taktsang Palphug, JENNIFER ASHLEY, Lord Cameron, Turulmadár Tatabányán, Point Lenana, Samburu Természetvédelmi Terület, Németh Miklós, Magyar Jégkoro, Vértes Volán, játékosok szerint, völgyben húzódó, köré vont, színes zászlócskáktól, darabka Tibet, legjobban alakult, utolsó pillanatig, 2018-as budapesti, magyar válogatott, britek elleni, dombra feljutottunk, kolostort folyamatosan, szzikla rendkívül, kolostorhoz feljuthatunk, északnyugati ösvényen, hívők által, kolostorig gyalogút, öszvérekkel bejárható, tenyeremet &#8211, üres előcsarnokba, házban könnyű, maga szárnyába, asszony kinyitott, másik ajtót, hátsó lépcsőhöz, 5199 méter, 4985 méteres, békés nemzeti, város felett, hegyoldalon szerpentin, várban múzeum, erődítmény történetét, régi büntetések, 1-es főútról, első kihajtónál, világbajnokságra, természetvédelmi, trekkingcsúcsra, füstölőillattól, bebizonyította, megismerhetjük, körforgalomból, zászlócskáktól, magyarországon, gyalogszerrel, patakocskától, merészkedtünk, észrevétlenül,