Szép hétvége volt
Szakály Sanyi és Éva esküvőjére voltunk szombaton hivatalosak. Szép volt. Maga az Anonymus szobor melletti ceremónia és az azt követő vacsora is a Stefánia palotában. Tóth Laci, Zalán Tibor és Deák Ernőék társaságában voltunk. Beszélgettünk, iszogattunk és eszegettünk.
Éjjel egykor mentünk vissza a szállásra.
Az időjárás is kegyeibe fogadta Éváékat....
2023-05-22 06:30:46
Tegnap Csornán voltunk
... decemberében Csornára utazni, ahol Szabó Józsit, a volt könyvtárigazgatót keressük föl, s meghívom őket egy ebédre a Sárkányba. Józsi nagyon boldog volt most is, a felesége Kati is. Iszogattunk, elbeszélgettük az időt.
Józsi nem volt a legjobb bőrben, azért 86 év már meglátszik az emberen. Rendes ember, szeretjük. Kapui Feri is eszünkbe jutott Kapuvárról, ő már odafentről g...
2022-12-03 10:02:45
Cseh Tamást hallgatok
... Előtte szakadt meg Másik Jánossal a munkakapcsolata. Ivott is. Le is toltuk érte. Aztán a telt ház megnyugtatta. Mindig megkérdezte, hogy mit szeretnék tőle hallani.
Briginél iszogattunk többedmagammal. Kamasz lányomat látva mondta, hogy ideje beszerezni egy vadászpuskát.
2005 őszén a Fehér Lóban lépett fel, utána a Boszorkánypincében vacsoráztunk. Tudtam, hogy beteg, e...
2021-01-04 10:51:48
Szerelem volt...
... magához és ez így is történt. A dohányzóasztalt körbe rakta friss fenyőágakkal, az asztalon egy üvegben finom konyak és két pohár. Csajkovszkijt hallgattunk, néztük a hóesést, kicsit iszogattunk és nagyon szeretkeztünk. Kellemes, vágyakkal teli mámoros éjszakát töltöttünk együtt, verseket szavalt nekem és reggel gyönyörűen vettünk búcsút egymástól.
Mert én sokkal jobban sz...
2018-11-28 18:37:03
Pihenés
Szombaton elmentünk Sopronszentmártonba (Burgenland, Pulya alatt). Szép idő volt, eszegettünk, iszogattunk, s beszélgettünk. Deák Ernő és Szonja aranyos volt. Szandra nagyon szeret náluk lenni, s mi is, ha nincsenek sokan. Ott is aludtunk, másnap kicsit túráztunk, majd húsokat sütögettem tárcsán. Ebéd után, egy kis pihenéssel betoldva jöttünk haza.
Jól éreztem magamat.
M...
2018-05-28 12:12:29
Május másodika
Jó volt a hosszú hétvége. A kert lélegzik, nekem minden tagom fáj. Május elseje után másodika jön, egy ilyen "punnyadt" ünnep mire is való másra, mint gyönyörködni a természet élni akarásában. És tanulni. Varga Gyurinál jártunk tegnap, beszélgettünk, iszogattunk. Szép volt az ő kertje is....
2018-05-02 06:19:19
Azóta is minden karácsonykor várjuk
... ajándékokat és gyorsan szaladjunk a nappaliba. Kedves, szívet melengető hagyomány ez nálunk. Azon a bizonyos karácsonyi vacsorán mind az asztalnál ültünk, vígan falatoztunk, mértékkel iszogattunk, amikor egyszer csak olyan történt, amitől meredten egymásra néztünk, és kezünkből szinte kiesett az evőeszköz.
A fára akasztott harang óriási hangerővel megszólalt!
Olyan hango...
2016-12-27 14:52:24
Italia
... útra, de előtte még a Balatonon volt egy fellépés. A gyerekek csobbantak egyet,utána elindultunk Egerszegre, hiszen ott várt ránk egy kedves család, akikkel éjjel egyig eszegettünk, iszogattunk, beszélgettünk. Tündériek voltak, jó volt velük már kicsit hosszasabban is elbeszélgetni. Reggel indultunk útnak, gyorsan a határon találtuk magunkat, majd egész Szlovénián keresztül zuhogo...
2016-07-06 19:26:12
kedvencem a szerda!
... mivel fogom enni a palacsintákat....ma szénhidrát napom van, így ...
2016-06-29 12:04:06
Szép nap volt
Morogtam, morogtam, végül jól éreztem magamat Somorján. Nagy Józsival ebédeltünk, beszélgettünk, iszogattunk is. Közös dolgok. Délután az óvári testület ment focizni, végül 4-4 lett az eredmény. Így helyes.
Ma délelőtt, bementem a koszorú számlájáért a hivatalba, összefutottam Polgármester Úrral is, jártam a Kisalföldnél, vittem szél-járást. Gyorsan elmegy az idő. De sokáig kö...
2015-11-06 12:38:18
1 2 3 .8 9 .12 13 15 16 17
Címkék: Tegnap Csornán, Cseh Tamást, Szakály Sanyi, Tóth Laci, Zalán Tibor, Deák Ernőék, Szabó Józsit, Kapui Feri, Másik Jánossal, Fehér Lóban, Deák Ernő, Varga Gyurinál, Nagy Józsival, Polgármester Úrral, volt könyvtárigazgatót, felesége Kati, legjobb bőrben, dohányzóasztalt körbe, üvegben finom, hosszú hétvége, kert lélegzik, természet élni, bizonyos karácsonyi, asztalnál ültünk, fára akasztott, gyerekek csobbantak, kedves család, határon találtuk, óvári testület, koszorú számlájáért, dohányzóasztalt, munkakapcsolata, többedmagammal, elbeszélgettük, csajkovszkijt, szeretkeztünk, palacsintákat, beszélgettünk, elbeszélgetni, összefutottam, fenyőágakkal, polgármester, karácsonykor, vadászpuskát, gyönyörködni, kisalföldnél, megnyugtatta, decemberében, hosszasabban, vacsoráztunk, társaságában, iszogattunk, eszegettünk, hallgattunk, hivatalosak, számlájáért, ajándékokat, megkérdezte, falatoztunk, elindultunk, akarásában, sütögettem, egerszegre, szénhidrát, burgenland, pihenéssel, szlovénián, szaladjunk, ebédeltünk, töltöttünk, odafentről,