Evezős ob - Mindössze két hetet csúszik a szegedi verseny, amelynek van alternatív helyszíne is
... helyzetüket, hogy a város kollégiumai jelenleg zárva tartanak, és friss információkat leghamarabb júniusban kapnak.
"Ebből kifolyólag alternatívaként a velencei evezős pályát is lefoglaltuk erre az időszakra" - tette hozzá.
A szövetség módosított versenynaptára szerint augusztus 15-16-án a velencei pályán rendezik meg a válogatót. Március elején a férfiaknál Pétervári-Mo...
2020-05-18 20:12:43
Házassági évforduló 3
... balettra, majd az étterembe. Imádjuk azt a helyet, szinte minden családi ünnepen ott töltjük a vacsoraidőt. Hmmmm vizimolnár kedvence.....Hát persze, hogy halacska :-)
Azonnal lefoglaltuk Moncsika névnapjára is az asztalt, hiszen itt nagyon ritka, sőt este csak úgy lehetetlen beesni ennyi fővel , hogy szabad asztalt kapjunk, pláne, hogy még a terasz helyiség nem működik az es...
2017-04-28 14:58:36
– Mezőhegyesen jártunk
... érvényes, amely esetében bőven elegendő, így most már szinte minden feltétel adott volt számára a horgászathoz.

A szállásunkat nagyjából már egy hónappal az indulás előtt lefoglaltuk, így izgatottan számoltuk vissza a napokat, míg végül elérkezett a várva várt nap. Természetesen a több napra tervezett horgászathoz szükséges volt beszerezni jó néhány kiegészítőt, etetőan...
2016-12-10 17:06:51
A fertődi polgármester szerint ...
... nehezményezze.
Sőt, az összejövetelre a szokásosnál is mintegy húsz-harminc százalékkal többen jöttek el.
A kulturális központ zsúfolt programjai miatt ezt az időpontot már jóval korábban lefoglaltuk.
Úgy véljük, semmiféle kegyeleti érzést nem sértettünk, hiszen Fertődön '56-nak egyetlen halálos áldozata sem volt.
Az újsághoz eljuttatott jelzést indokolat...
2016-11-11 03:12:36
Kohut Katalin: Wellness (Vilma-Béla párbeszéd)
... megyünk, fürdővárosba...
- De én jobban szeretem a városnézéseket. Nagyon sajnálom, hogy már nem tudunk visszalépni és ezt megvenni.
- Nem, már eltelt egy hónap is, mióta lefoglaltuk a szobát magunknak. Mi van a debreceni idegenvezetéssel? Első napra azt terveztük be.
- Nem fér bele az időbe, messze van a vonatpályaudvar, le kellett mondanom.
- De indulnak onna...
2015-10-12 22:56:11
Lukács Csaba: Kockázatok és mellékhatások
... hónapja, az ebolajárvány idején a Baptista Szeretetszolgálat néhány tagjával Sierra Leonéba készültünk, hogy támogatást és jó szót vigyünk az egyik ott dolgozó magyar misszionáriusnak. Már lefoglaltuk a repülőjegyeket, megvolt a vízum, amikor megcsörrent a telefon, és egy magas rangú hivatalnok azt mondta: nem javasolja az utazást. Ha jó tanácsa ellenére mégis kilátogatunk a járvá...
2015-08-06 21:42:46
Gondolataim -GELLÉRT FÜRDŐ
...

II. András a 13. században gyógyító kórházat és fürdőt hozott létre. A török időben Acsik ilidzse nevű fürdő állt a mai Gellért fürdő helyén, melyről Evlija Cselebi úti feljegyzéseiben is megemlékezik:

,, ...kocsikon jönnek oda. A francia betegségre és más hétféle bajra hasznos. E fürdő használatának szabálya az, hogy mikor a test egészen vörös les...
2015-08-06 19:27:51
Román világ Erdélyben
Román világ Erdélyben: "Minden alkalmat megragadott arra, hogy ócsárolja, mocskolja a magyarokat"

Az erdélyi magyarság Trianont követő, mindmáig tartó exodusa hiteles szépirodalmi megörökítése nélkülözhetetlen nemzeti történelemképünk kialakításához és megőrzéséhez. Az idevágó könyvtárnyi irod...
2015-06-28 15:29:35
Életem szerelme
... osztályon próbálták visszahozni az életbe. Egy ideig ott voltam én is, aztán amikor már nagyon leharcoltan néztem ki, Krisztián visszaküldött. Mivel az ételek megérkeztek, a helyszínt lefoglaltuk és kifizettük már korábban, az esküvői vacsora helyett "baráti vacsora" lett a nagy ünnepből.
Egyedül tartottam a frontot
Krisztián azt ígérte, ő is jön, ha édesanyja állapota m...
2014-05-28 08:29:54
Igaz történet: Nem a vőlegényem életem szerelme?!
Egyedül tartottam a frontot
Krisztián azt ígérte, ő is jön, ha édesanyja állapota m...
2014-05-26 19:31:04
1 2 3
Címkék: Kohut Katalin, Lukács Csaba, Baptista Szeretetszolgálat, Sierra Leonéba, Evlija Cselebi, szegedi verseny, fertődi polgármester, vőlegényem életem, város kollégiumai, velencei evezős, szövetség módosított, velencei pályán, férfiaknál Pétervári-Mo, terasz helyiség, szállásunkat nagyjából, indulás előtt, várva várt, több napra, kulturális központ, újsághoz eljuttatott, szobát magunknak, debreceni idegenvezetéssel, ebolajárvány idején, magas rangú, török időben, francia betegségre, test egészen, erdélyi magyarság, idevágó könyvtárnyi, ételek megérkeztek, helyszínt lefoglaltuk, esküvői vacsora, nagy ünnepből, misszionáriusnak, történelemképünk, idegenvezetéssel, nélkülözhetetlen, vonatpályaudvar, feljegyzéseiben, alternatívaként, városnézéseket, összejövetelre, kialakításához, versenynaptára, repülőjegyeket, információkat, mellékhatások, használatának, természetesen, visszaküldött, nehezményezze, megörökítése, ebolajárvány, fürdővárosba, megőrzéséhez, szépirodalmi, szállásunkat, megemlékezik, polgármester,