Csak a hó nem esett
Aztán Jánosi Zoliék rendben megérkeztek pénteken, s egy kávé után lóra pattantunk. Mosontarcsánál és Kópházánál léptük át a határt. Azért autóztunk erre, hogy el tudjam mesélni a régió történetét. Rendben meg is érkeztünk Sopronszentmártonba (St. Martin Markt).Az eső ismét rázendített, s elfelejtettem felvinni az autómat a betonút elejéig. És másnap reggel már nem tudtam kimászni a...
2023-08-08 07:12:55
Feljegyzés... - Napló
A megjelent könyvemet nézegetem. Mennyire más így olvasni, mint a neten! Van illata a könyvnek, van tapintása.
Szakály Sanyiék vannak nálunk, tegnap kiruccantunk Parndorfba, ahol egy melltartóbolt előtt üldögéltünk vagy fél órát. Ahogy vénülök, egyre jobban megadom magamat az ilyen dolgoknak.
Aztán este a hegyesi Flamingóban "kosztoltunk". És ma Pozsony belvárosa. Gyöny...
2022-10-22 20:08:56
Újvidék-Balatonföldvár
Pest rendben lévő volt. Amiért mentem, azt elvégeztem. NFK, minisztérium, Iskola utca. A vonatok is pontosak voltak. Másnap délután bepakoltunk, és elmentünk Szakály Sanyiékhoz Pestre. Forgalmas út volt, rendőrkonvoj kísérte a szlovák buszokat a focimeccsre. Sanyiéknál aludtunk, majd másnap korán elindultunk Újvidékre, ahol Sanyinak volt egy előadása. Arról volt szó, hogy ott is al...
2022-07-25 06:55:50
Nagykanizsa-Kaposvár-Őrtilos
A hét végét Nagykanizsa mellett töltöttük Szakály Sanyiékkal. Neki volt egy kis hivatalos programja, s minket is hívtak közös csavargásra. Hőségben utaztunk oda, s aztán végig esett, s hideg lett. Ez nem nagyon zavart bennünket, megnéztük Kanizsát, Kaposvárt, s Őrtilajon egy, a Hortobágyra kitelepítettek emlékművét avattuk.
Gyönyörű vidék, minden harsogó zöld, s jó társaság. ...
2022-05-29 20:30:35
Szép gyermekkor jöjj vissza egy szóra...

Ez a tornác gyermekkoromat idézi. Az álmos reggeleket, ahogy vártam a barátnőmet, hogy együtt menjünk a pékhez kenyeret venni. Aztán megnéztük sarjad -e a zöldhagyma és ettünk zsíros kenyeret hagymaszárral, bizony a szárával és milyen finom volt!
Micsoda gyermekkorunk...
2022-03-30 10:00:48
Kibírtam
A tegnapi napot. Valóban nagyon sok ennyi óra egy napon. Csokonai volt terítéken, megnéztük Debrecent, a kálvinista Rómát a neten, mindig megdöbbennek a gyerekek azon, hogy ez a jóember mennyit gyalogolt. Beszélgettünk arról is, hogy hol hálhatott meg útközben, s mi lehetett nála. El sem tudták képzelni.
Nem is könnyű.
Ma csak négy órám lesz, aztán holnap Győr, Ravazd. |...
2022-02-03 06:49:45
Elfáradtam, de nem bánom - szép nap volt
Jó volt tegnap Pesten. Az is, hogy Zsóka velem jött. M. Kiss Sándorral kerültem egy asztalhoz, s jó egy órát elbeszélgettünk Magyaróvár '56-járól. A Snagovi tükör című könyvét dedikálta. Örültem a könyvnek is, a vonaton rögtön belekezdtem az olvasásba. Én a Megégett idővel voltam ott. Jött Stájer Éva, Gieger Laci volt katonatársam, s újdonsült barátom Zoli.
Megvettem Nagy Lás...
2021-09-03 18:41:38
Ez egy másik ország
Magyarországon már majdnem a normális életünket éltük az elmúlt hetekben. Ezért volt szokatlan Németország. Pedig a határon mindent megtettek, hogy zsilipelés nélkül ne jussunk át. Hegyesnél még szerencsénk volt, kezemben a két személyivel és az oltási papírokkal. Rápillantva nem néztek bele, pedig Zsóka Szputnyikkal volt oltva. (Igaz, volt egy friss teszt is nálunk, de azt nem vet...
2021-07-05 10:15:08
Pio atya bölcs mondatai
...- Egy nap Pio atya azt mondta egy bűnbánónak:
Amikor rosszat beszélsz valakiről, az azt jelenti, hogy nem akarod azt a személyt. Eltávolítottad őt a szívedből. De tudd, hogy amikor valakit eltávolítasz a szívedből, Jézus is elhagyja a szíved, azzal az emberrel együtt. Pio atya

- Pio atya soha nem hagyta el a zárdát - körülbelül 50 évig. Soha nem ment nyaralni. Sok ...
2020-11-28 20:03:12
Értelmes ember mit nem tud még

Friderikusz Sándor a NER-ről: Értelmes ember mit nem tud még ennek a rendszernek a lényegéről?
24.hu
2020. 11. 02. 15:22

Interjút adott a hvg.hu-nak Friderikusz Sándor abból az apropóból, hogy az RTL Klubbon elindult új műsora. Sajtóról, a tényfeltárásról és a tehetségtelenek térhódításáról is beszél...
2020-11-02 20:02:28
1 2 3 .............45 46 .......68 69 .......89 90 91
Címkék: Aztán Jánosi Zoliék, Martin Markt, Szakály Sanyiék, Szakály Sanyiékhoz Pestre, Szakály Sanyiékkal, Kiss Sándorral, Jött Stájer Éva, Gieger Laci, Megvettem Nagy Lás, Zsóka Szputnyikkal, Friderikusz Sándor, másik ország, kávé után, régió történetét, betonút elejéig, megjelent könyvemet, melltartóbolt előtt, ilyen dolgoknak, hegyesi Flamingóban, szlovák buszokat, tornác gyermekkoromat, álmos reggeleket, pékhez kenyeret, tegnapi napot, kálvinista Rómát, gyerekek azon, jóember mennyit, órát elbeszélgettünk, vonaton rögtön, normális életünket, elmúlt hetekben, határon mindent, oltási papírokkal, friss teszt, emberrel együtt, tehetségtelenek térhódításáról, tényfeltárásról, tehetségtelenek, elbeszélgettünk, gyermekkoromat, kitelepítettek, térhódításáról, magyarországon, eltávolítottad, mosontarcsánál, balatonföldvár, beszélgettünk, melltartóbolt, elfelejtettem, gyermekkorunk, hagymaszárral, katonatársam, minisztérium, rendőrkonvoj, szputnyikkal, kiruccantunk, eltávolítasz, megdöbbennek, megérkeztek, személyivel,