Lassan utolérem magamat
... fazonigazítás. Sok dolgot nem terveztem, igyekszek vissza a 13 óra 40- Rj-vel. Szerdán délelőtt Győr. Péntekre foglaltam időpontot az Okmányirodába, lejár az útl...
2023-01-16 06:45:42
Esti szentmise Csaba testvérrel 10.09
Magnificat.ro, Böjte Csaba OFM
Szentmise Szőkefalváról

- Ma kellett volna Moldvába utaznom, hogy részt vegyek a Petrás Incze János tiszteletére szervezett klézsei napokon! Sajnos a Vírus gyors terjedése miatt, Moldva piros jelzést kapott, sőt a nyilvános szentmiséket is korlátozzák, így a rendezvényre nem tudtam elmenni, de imádságos szeretettel gondolok a Szeret p...
2020-10-11 08:26:33
Isten ujja – Cserháti Ferenc püspök a világjárványról
... vettem volna részt. Szent István király ünnepére Dallasba repültem volna, de oda sem tudok eljutni, pedig az ott szolgáló magyar ciszter atyáknál eddig még sohasem jártam. El kellett volna utaznom Brüsszelbe is az Európai Unió Püspöki Konferenciáinak Bizottsága (COMECE) tavaszi ülésére, ahol már évek óta képviselem hazánkat, illetve a Magyar Katolikus Püspöki Konferenciát.
...
2020-06-20 13:24:26
Jorge Bucay: Életmesék
... neki. - Én már három esztendeje minden éjjel azt álmodom, hogy Krakkó városában, egy Izy nevű vén bolond tűzhelye alatt találok elásott kincset. Hahaha! Szerinted nekem is Krakkóba kellene utaznom, hogy megkeressem ezt az Izyt, és nekiálljak ásni a tűzhelye alatt?? Ha-ha-ha!
Izy kedvesen köszönetet mondott az őrszemnek és hazatért.
Ahogy hazaért, ásni kezdett a tűzhelye ...
2019-03-17 10:55:31
David Icke – Testünk és a holografikus valóság 1.rész
... az az érzésem. Hawaii-on jelentős gyógyulásban lesz részem, és hála az égnek, így is lett. Maui szigetén időztem, amikor egy reggel azzal az elsöprő bizonyossággal ébredtem, hogy el kell utaznom Hawaii Big Island nevű szigetére, ami csak egy ugrás repülővel Maui-tól.

Még a sugallattól kábán ücsörögtem az ágyam szélén, amikor Pam robbant be az ajtón és újságolja vidáman:...
2018-05-21 12:38:41
Jók maradtak e mind a kamionosok?
... szállíttatok, le kell egyeztetnem az érkezés idejét,azt könnyebben megtehetem ha vasúttal szállíttatok. "

KI VAN ZÁRVA!! Múlthéten kellett egy német ICE-vel (gyorsasági vonat) utaznom! 35 (harmincöt) percet késett az érkezése és a célállomáson 43 perccel késöbb értünk be úgy hogy a csatlakozásom elment! Ez nem ritkaság No.-ban! Hogyan akarsz pontosan érkezni Szegedröl H...
2017-11-24 09:21:56
Vannak még véletlenek
... könyvem kiadatását jöttem megbeszélni egy itteni újonnan indult kiadóval. Az e-mailok és telefonbeszélgetések nagyon tetszettek, és igazából csak a szerződés pontosítása miatt kellett ide utaznom. A titkárnő megígérte, hogy ma nem vele, hanem a kiadó fejével fogok tárgyalni, de ma este Vele is találkozhatom majd a tiszteletemre tartandó partimon. Lementem az étterembe és tíz perc ...
2017-11-04 20:44:29
B. Molnár Márta: Hamvas Béla, az ember...
... tétovázás után aztán elindultam megkeresni a temetőt. Nem tehettem mást.
De, - késő volt. Sötét volt. Féltem.
Nem találtam meg a sírt.
Nem Szentendrén laktam, - vissza kellett utaznom Bp.-re.
Utána pedig, úgy, ahogy volt, - igyekeztem elfelejteni ezt az egész szentendrei kirándulást.
Folytattam, a nagyon pörgős életemet, és megint csak, - a Babérliget köny...
2017-03-23 22:37:08
Csak a járáson túl
... h...
2017-03-19 04:01:46
Miklós Edit Csíkszeredában gyógyul
...
"Napi két-három órát töltök gyógytornával és masszázzsal. Legközelebb két és fél hét múlva kell kontrollra utaznom az Innsbruck melletti magánklinikára" - mondta az MTI érdeklődésére a 28 éves versenyző, aki elárulta, noha hiányzik neki, hogy versenyezzen, ennek ellenére ugyanúgy követi a világkupa futamait és a február elején kezdődő világbajnokságot is fogja.
Az MTK sp...
2017-01-26 15:33:45
1 2 3 ..12 13 .19 20 .24 25 26
Címkék: Cserháti Ferenc, Jorge Bucay, David Icke, Molnár Márta, Hamvas Béla, Miklós Edit Csíkszeredában, Böjte Csaba OFM, Szentmise Szőkefalváról, Petrás Incze János, Szent István, Európai Unió Püspöki Konferenciáinak Bizottsága, Magyar Katolikus Püspöki Konferenciát, Hawaii Big Island, Szegedröl, holografikus valóság, nyilvános szentmiséket, tűzhelye alatt, reggel azzal, elsöprő bizonyossággal, ugrás repülővel, sugallattól kábán, ágyam szélén, érkezés idejét, német ICE-vel, csatlakozásom elment, itteni újonnan, szerződés pontosítása, titkárnő megígérte, kiadó fejével, tiszteletemre tartandó, egész szentendrei, nagyon pörgős, világkupa futamait, február elején, világbajnokságot, konferenciáinak, világjárványról, bizonyossággal, csíkszeredában, magánklinikára, érdeklődésére, okmányirodába, csatlakozásom, szőkefalváról, tiszteletemre, fazonigazítás, gyógytornával, találkozhatom, szállíttatok, holografikus, rendezvényre, tiszteletére, konferenciát, versenyezzen, szentmiséket, célállomáson, gyógyulásban, masszázzsal,