Erős immunrendszer, stabil immunfunkciók
... kulcsszerepük van a kórokozókkal szembeni védelemben.

A rendszeres kézmosás is hozzátartozik az immunvédelemhez, főleg miután hazatértünk, még akkor is, ha tömegközlekedési eszközzel utaztunk vagy ha boltban vásároltunk. Az is elemi, hogy felhagyjunk a dohányzással, ugyanis a cigarettafüst hatással van az immunrendszerre - gyengíti azt -, és hajlamossá tesz ...
2024-03-08 21:25:30
Ami előttünk áll
... 37:5-6)

Olyan magasan ülök a kerekesszékemben, hogy emelt tetejű furgonra van szükségem. Az a baj, hogy nem látom az utat. Careen barátommal egyszer Chicagóból Urbanába utaztunk, és három és fél órán keresztül egyetlen kukoricaföldet vagy tanyát sem láttam! Folyton szép vidéki tájakról mesélt, de engem ez csak idegesített. Látni akartam. Az a fajta ember vagyok, a...
2024-01-02 22:33:15
Felsőpulyán
Pénteken délután Oberpullendorfba, magyarul Felsőpulyára utaztunk, ahol négy év után ismét megrendezték az ún. Kufstein konferenciát. Mi Szakályékkal a Sport szállóban laktunk, nagyon jó helyen a városban. Az eleső este az ismerkedésé, azon örömé, hogy akik telefonon, e-mailon, néha személyesen közös ügyek kapcsán tartják a kapcsolatot, most személyesen ismét megölelhetik egymást.|...
2022-09-26 07:02:04

J...
2022-09-02 19:30:51
Töltekezés
Ez a nyár gyorsan elszaladt, s perzselő volt. Sokat utaztunk, családi események, kert, jó ennivalók. Ami igazán hiányzik, az az eső, s ami nem, a perzselő forróság.
Sandra még itt van, igazi felnőtt nő, uralkodik. És nagyon kedves. Segít is a kertben, önként. Még Sopronba el kellene szaladni a temetőbe, és szombaton Sopronszentmárton, Ausztria. Deák Ernő birtokán egy kis össze...
2022-08-16 07:01:03
Nagykanizsa-Kaposvár-Őrtilos
A hét végét Nagykanizsa mellett töltöttük Szakály Sanyiékkal. Neki volt egy kis hivatalos programja, s minket is hívtak közös csavargásra. Hőségben utaztunk oda, s aztán végig esett, s hideg lett. Ez nem nagyon zavart bennünket, megnéztük Kanizsát, Kaposvárt, s Őrtilajon egy, a Hortobágyra kitelepítettek emlékművét avattuk.
Gyönyörű vidék, minden harsogó zöld, s jó társaság. ...
2022-05-29 20:30:35
Nagyon szép város Szeged
... építmények, a XIX. század összes csodája ott van.
Aztán másn...
2021-11-02 16:46:21
Ötkarikás történetek
... ajtót

A legendás sportriporter az első ötkarikás játékára emlékszik a legszívesebben.

- Az első olimpiám az 1960-as volt. Rómába főnökömmel, Radnai Jánossal utaztunk ki. Néhány napja már zajlottak a játékok, amikor megtudtam, hogy a sajtóközpontban ott van Jesse Owens, gyerekkorom nagy-nagy idolja is. Ugyan még soha nem láttam, a 36-os, berlini ol...
2021-07-09 19:00:52
Pio atya bölcs mondatai
... elmenni a zárdába és a testvéreinkkel ebédelni. Nem találtunk megoldást, és ezért rúgta meg a barátom a pedált. Hihetetlen! A motor újra elkezdődött működni! Azonnal San Giovanni Rotondóba utaztunk, anélkül, hogy tudnánk, miért indult gáz nélkül a motor. Amikor a zárdához értünk, a motor megint megállt. Feloldottuk a tartályt és láttuk, hogy száraz. Meglepődve néztük az óráinkat: ...
2020-11-28 20:03:12
Koronavírus - hasznos információk
... ha a betegségnek a legkisebb kockázata is megjelenik, gondoljunk felelősen embertársainkra!
- Ha láz, köhögés vagy nehéz légzés ütné fel a fejét, mindenképpen menjünk orvoshoz! Ha utaztunk a megbetegedés előtt, feltétlenül tudassuk az orvossal is!
- Kerüljük a nyers ételeket vagy az állati szervek fogyasztását!
- Kerüljük a piacokat, ahol élő állatok vannak! Kerülj...
2020-02-15 00:03:06
1 2 3 ..........36 37 .....55 56 .....72 73 74
Címkék: Pénzár Miklós Csaba, Chicagóból Urbanába, Példaképem Te, Deák Ernő, Szakály Sanyiékkal, Radnai Jánossal, Jesse Owens, Azonnal San Giovanni Rotondóba, kórokozókkal szembeni, rendszeres kézmosás, cigarettafüst hatással, immunrendszerre &#8211, eleső este, nyár gyorsan, perzselő forróság, legendás sportriporter, első ötkarikás, első olimpiám, 1960-as volt, testvéreinkkel ebédelni, motor újra, zárdához értünk, motor megint, legkisebb kockázata, megbetegedés előtt, nyers ételeket, állati szervek, kerekesszékemben, oberpullendorfba, tömegközlekedési, embertársainkra, immunvédelemhez, sajtóközpontban, immunrendszerre, testvéreinkkel, legszívesebben, kitelepítettek, kukoricaföldet, sportriporter, hozzátartozik, immunfunkciók, cigarettafüst, immunrendszer, kulcsszerepük, kórokozókkal, dohányzással, fogyasztását, szakályékkal, felsőpulyára, megbetegedés, konferenciát, megrendezték, megölelhetik, mindenképpen, kapcsolatot, betegségnek, információk, vásároltunk, feloldottuk, személyesen, felsőpulyán, koronavírus,