A számos formában, színben, kivitelben megvásárolható sneakerek, tornacipők a kortárs divat alapdarabjai, amelyek mindenki számára elérhetőek, és minden más divatcikknél jobban kifejezik a viselőjük egyéniségét és személyes identitását.
Egyedülálló helyet képviselnek a divattörténelemben, kezdetben sportolók adták az arcukat egy-egy modellhez, általuk váltak mindennapi viseletté. Napjainkra komoly gyűjtői közösség szerveződött a sneakerek köré, amelyet a gyártók ki is használnak, és kis példányszámú különleges kollekciókat dobnak piacra, amelynek limitált darabjai csillagászati összegekért cserélnek gazdát.
Tornacipőt ma már szinte bármihez viselhetünk, sportoláshoz éppúgy, mint egy farmerhez vagy elegánsabb öltözethez. Jó hír, hogy a Batz újdonságai között is találsz formabontó, merész és vagány designer darabokat a limitált Batz X VIRAG KERENYI kollekcióban. Tarts velünk, és ismerkedj meg a világhódító sneakerekkel!
Egy kis sneakertörténelem
A tornacipők népszerűvé válását segítette a sportban való megjelenésük, amely a rajongók révén fokozatosan átterjedt más területekre is, és hódította meg a tánc, a zene, a gördeszkázás világát, tette a tömegek számára vonzó termékké, ruházatuk alapdarabjaivá.
Chuck Taylor félprofi kosárlabdázó volt az első, aki a Converse reklámarca lett, őt követte Michael Jordan a Nike Air Jordannel, majd 1985-ben az Air Force-szal, amely a kortárs divat egyik legkeresettebb tornacipőjévé vált. Az első, velúr külsőjéről és többféle színéről ismert signature sneaker egy másik NBA-játékos, a stílusérzékéről is híres Walt „Clyde” Frazier és a Puma nevéhez fűződik
A művészek és a nagy modern divatmárkák közötti együttműködések – Run-DMC és az Adidas, Jay-Z és a Reebok, Rihanna és a Puma – sem ismeretlenek. Kanye West számos különböző sneaker-kollaborációban vett részt, dolgozott a Nike Air Yeezyvel, a Louis Vuittonnal és az Adidasszal is.
A tornacipők és a divat
A filmek hatására a tornacipők átírták az öltözködési normákat, már a nők is viselhettek kényelmes, de eredetileg férfiaknak szánt sportos cipőket nemcsak sportoláshoz, de munkába járáshoz is.
A streetwear kultúra nélkülözhetetlenné tette a sportruházati márkákat, a divat megfizethetővé vált. Mára a sportmárkák a luxus divatmárkákkal együttműködve korlátozott példányszámban és olyan stílusokban gyártanak termékeket, amelyeket csak rövid ideig értékesítenek. Érdemes sietni, ha nem akarsz lemaradni a Batz X VIRAG KERENYI kollekció korlátozott szériaszámban készült ikonikus szegecses cipőkről!
Üzenet egy sportcipőn keresztül
A kifutón megjelenő tornacipők új, eddig nem látott dizájnokat hoznak létre, de nem csupán divatkijelentések, hanem üzenetet hordoznak. A modern divatmárkák a szabadságot hirdetik egyedi formákat, érdekes színkombinációkat alkotva. A sneakerek nagy potenciállal rendelkeznek, elérnek mindenkit a sportrajongóktól az influencereken át a hírességekig.
Ha ki akarsz tűnni a tömegből, válassz limitált példányszámú ultra dögös, minőségi és tartós sneakert!