Unalmas éjszaka
Kevés a vonat, mert Hegyeshalomban átépítés van, ezért csak azok a vonatok jönnek erre, amik rendezés nélkül mennek ki. Ezért éjszaka alig van mit tenni, így viszont nagyon lassan telik az idő.
Ennek ellenére elfáradtam. Reggel 7 től d.u. 3-ig aludtam....
2019-08-14 20:41:33
Telekes Béla
... fájón szivárgott ki vérem,
Üszkös pokolként égett mély sebem.

Tarajos sziklák rőt homokos örve
Izzó-kopáran vett égig körül,
A legsívárabb zugban összetörve
Aludtam kábán, érzéketlenül.

Álmomban otthon vigadalmat láttam,
Díszes teremben száz láng reszketett,
Táncz, móka járta a vig társaságban,
Szép asszonyok suttogták nevem...
2019-07-29 19:59:54
Alvás
Én úgy gondoltam eddig, hogy rossz alvó vagyok, tény, hogy vonaton és repülőn soha sem tudtam aludni. Arról, hogy délután aludtam egyszer az még óvodai emlék. Igaz nagyon nem is volt rá szükség, bár több helyen olvastam, hogy a délutáni alvás jót tesz az egészségnek. Mióta éjszakázom a nappali alvással sincs gond. Szigorú vagyok magammal szemben, hazatérés után lefekszem aludni és ...
2019-07-28 16:51:35
Fina vizes V.B. - Férfi női 25 km-es távúszás
... jól regenerálódtam a korábbi úszásokból, jó lesz ez a huszonöt, ehhez képest ma reggel úgy keltem fel, hogy 'most ez komoly, hogy nekem ma öt és fél órát kell úsznom'? Inkább aludtam volna. Aztán végül elkezdtük. Úgy voltam vele, hogy az első három óra szokás szerint könnyű lesz, ehhez képest rögtön feltettem magamban a kérdést, hogy mi az isten történik, mert olyan br...
2019-07-19 18:02:10
Vívó-vb - Várakozást felülmúlóan szerepeltek a selejtezőben a férfi tőrözők
... lerohanásokból tudok tust adni, úgyhogy muszáj volt ezeket alkalmazni."
"Amikor elkezdődött a vb, kezdtem érezni, hogy mi vár ránk, aztán tegnap jóféle izgalom lett úrrá rajtam. Jól aludtam, és amikor felkeltem, éreztem, hogy jó leszek. A csoportom nem volt nehéz, igaz, könnyű sem, 4/2-es mérleggel zártam, a közönség segített, de szerencsém is volt" - nyilatkozott Németh, aki...
2019-07-17 14:41:42
Túléltem - Százhatvanharmadik nap
... az utolsó verseskötetemnek. (Na jó, következőnek.) Este 11 óráig váltottuk a világot, göcseji, kárpátaljai, s egyén származású pálinkákkal. Ehhez a szálláshoz kellett is, én a hodályban aludtam vagy huszadmagammal.
Reggeli után lecsorogtunk, ez már könnyebb volt. Aztán havasi gyopárt nézegettünk, tehenekkel barátkoztunk a hegyi levegőn, legelőn, s a negyed kettessel jöttünk l...
2019-07-16 05:57:19
Szabó Lőrinc: Vasárnap
... köszönök,
látogatóban vagyok én itt
ezer kis ismerős között.

Köszöngetek és fütyörészek,
minden szép, minden érdekel.
Pedig tegnap, szombaton este,
de szomorún aludtam el!

Egész nap pénz után szaladtam,
a remény, mint a nap, fogyott.
Mi lesz? - kérdeztem és gyülöltem,
ami jön, a vasárnapot:

míg volt remény, m...
2019-07-14 10:22:14
Pennen - Szárharminchetedik nap
Van a szónak egy dögleni értelmű jelentése is, nem csak alszik, pihen. Hát ma ez volt. Tettem vettem, ezt és azt. Gyomláltam két percig, vásároltam. Aludtam (egy óra), és javítottam az amerikai regényt. Már kész a borító, a héten akár nyomdába is mehetne, de még le kell tárgyalnom a költségeket Kaliforniával.
Zsóka egész nap suliban volt, most hoztam haza.
Agyalok a verse...
2019-06-11 17:34:56
Pio atya legfájdalmasabb sebe, amelyről csak Karol.....
... jobb vagy a bal vállán egy körkörös véraláfutásra."
Ráadásul ,,egy fontos megerősítést kaptam magától Pio atyától - tette hozzá a testvér. - Egy este, mielőtt elaludtam, nagy hittel hozzá imádkoztam: »Drága Atya, ha valóban sebes volt a vállad, adj nekem egy jelet.« Elaludtam. Ám - pontosan 1 óra 5 perckor ezen az éjjelen, miközben nyugo...
2019-05-19 13:20:39
Nyolcszáz éve járnak Jézus léptei nyomában a szentföldi ....
... szerzetesek iránt, de mindenekelőtt az egyetemes Egyház iránt, amely ránk bízta ezt a megtisztelő felelősséget. Bevallom, hogy amikor 2016-ban közölték velem ezt a váratlan megbízatást, nem aludtam egy pár éjszakán át."
2017-ben ünnepeltük a ferencesek szentföldi megtelepedésének 800. évfordulóját, 2019-ben pedig Assisi Szent Ferenc és al-Malik al-Kámil szultán Damietta...
2019-05-09 10:32:12
1 2 3 .................218 219 .........328 329 .........436 437 438
Címkék: Telekes Béla, Szabó Lőrinc, Drága Atya, Assisi Szent Ferenc, férfi tőrözők, vonatok jönnek, legsívárabb zugban, délutáni alvás, nappali alvással, korábbi úszásokból, első három, isten történik, közönség segített, utolsó verseskötetemnek, szálláshoz kellett, hodályban aludtam, hegyi levegőn, negyed kettessel, dögleni értelmű, amerikai regényt, héten akár, költségeket Kaliforniával, körkörös véraláfutásra, fontos megerősítést, egyetemes Egyház, megtisztelő felelősséget, váratlan megbízatást, ferencesek szentföldi, megtelepedésének, verseskötetemnek, legfájdalmasabb, lerohanásokból, regenerálódtam, huszadmagammal, hegyeshalomban, kaliforniával, mindenekelőtt, véraláfutásra, következőnek, barátkoztunk, évfordulóját, felelősséget, érzéketlenül, lecsorogtunk, selejtezőben, nyilatkozott, megerősítést, szerzetesek, pálinkákkal, látogatóban, kárpátaljai, nézegettünk, egészségnek, költségeket, fütyörészek, társaságban, szerepeltek, elkezdődött, megbízatást, megtisztelő, felülmúlóan, legsívárabb, köszöngetek, szálláshoz,