...
Forrás : a www.angyalemberek.gportal.hu

Elgondolkodva ültem Alex mellett egészen a kastélyig. Ott összepakoltam a holmimat, Alex meg közben készített egy gyors ebédet. Evés után elbúcsúztam Arikitől, a lovaktól, és indultunk Pest felé.

Ahogy egyre távolabb kerültünk a kastélytól, és közeledtünk a régi, ismerős világom fe...
2010-10-19 15:51:24

2005. május 15. vasárnap, Velem

Úgy ébredtem, hogy az a mindenség, amit az éjszaka megéltem, fokozatosan elkezdett összesűrűsödni, aztán egyszer csak visszaértem ide, a Velem fölötti hegyoldalra, és megérkeztem a testembe. A szemem előtt először csak valami na...
2010-10-18 16:17:55

Folytatás ...

Elképesztően hangzott, hogy két isten a barátságát ajánlja nekem, de még elképesztőbb volt az, hogy ezt teljesen természetesnek éreztem. Bólintottam:
- Nagyon örülnék neki, mert még rengeteg kérdésem van.
- A kérdésekre ott a Könyvtár. Mi inkább a b...
2010-10-15 17:54:55

Folytatás ...

Hátravetettem a fejem, és a sötétség képébe nevettem:
- Igen! Ez a Föld az enyém. Én vagyok itt az isten és az istennő... egyik része. És örülök, hogy nem vagyok egyedül.
Élveztem, hogy úrrá tudok lenni a hatalom csábításán. Több vagyok nála, mert a s...
2010-10-14 15:27:35

Folytatás ...

Bár lehet, hogy éppen ezt nem akarom. Nem akarok egy ilyen, fentről, készen kapott bizonyosságot. Magamnak kell kitalálnom, hogy ki vagyok. Na jó, lehet, hogy ez a fontos felismerés. Ne mondja meg nekem senki, hogy ki vagyok én, majd én tudni fogom, magamtól. A válasz tehát ...
2010-10-13 15:20:44

Folytatás ...

Hoppá. Az érzelmek hulláma megállt bennem, ahogy a tudatom értelmezni kezdte a szavakat. Ez itt megint egy küldetés, egy feladatról van szó. Az előbb a korszak mestere lehettem volna, aztán alázatos hívő. És most?
- Te lennél az én legkedvesebb leányom, aki a v...
2010-10-12 17:22:50

Folytatás ...
Már süket csönd vett körül, a vér dobolt a fülemben, pedig tudtam, hogy nem vagyok messze a bejárattól. Mintha egyre sűrűbb sötétségbe léptem volna, vattaszerűen körülvett, és beborított. Megfordultam, de eltűnt mögöttem a barlang bejárata. Nem láttam semmit. Éreztem, hogy ezt a s...
2010-10-11 12:51:00

- És most merre tovább?
Egy alig látható kis ösvényre mutatott, amely a hegygerincen meredeken ereszkedett lefelé, a fák közé:
- Ha tovább akarsz menni, arra visz az út.
Elég kockázatosnak tűnt, de abban biztos voltam, hogy tovább kell mennem....
2010-10-08 15:54:07

Folytatás ...
Hamarosan elhagytuk a házakat, és az út egy völgyben vezető erdei ösvényen vitt tovább. A patak ott csobogott mellettünk. Körbevett a természet látványa, illata, hangjai, és én azonnal otthon éreztem magam ebben az ismerős környezetben. Csendben ballagtunk a fák között. Az út kesk...
2010-10-07 13:35:42

Folytatás ...
- De ez olyan önzőnek tűnik.
- Miből gondolod, hogy az jobb volt, amikor te rázúdítottad az általad megélt szerelmet a másikra, amitől lehet, hogy ő fuldoklott, te pedig megkaptad az övét, ami lehet, hogy neked kevés volt? Mintha megfőzné mindenki a saját kedvenc ...
2010-10-06 13:41:28
1 2 3 .5 6 .8 9 10 11
Címkék: Bali Nóra, gyors ebédet, éjszaka megéltem, szemem előtt, barátságát ajánlja, sötétség képébe, hatalom csábításán, fontos felismerés, válasz tehát, érzelmek hulláma, tudatom értelmezni, korszak mestere, barlang bejárata, alig látható, hegygerincen meredeken, völgyben vezető, természet látványa, ismerős környezetben, jobb volt, általad megélt, saját kedvenc, természetesnek, összesűrűsödni, angyalemberek, összepakoltam, hátravetettem, elgondolkodva, kockázatosnak, bizonyosságot, elképesztőbb, vattaszerűen, környezetben, legkedvesebb, elképesztően, hegygerincen, rázúdítottad, megfordultam, elbúcsúztam, hegyoldalra, közeledtünk, bólintottam, megérkeztem, ereszkedett, fokozatosan, visszaértem, csábításán, beborított, kitalálnom, barátságát, felismerés, mellettünk, kastélytól, ballagtunk, sötétségbe, fuldoklott, értelmezni, kérdésekre, feladatról, bejárattól, folytatás, hamarosan, elhagytuk, körülvett, kastélyig, mindenség, meredeken, elkezdett, szerelmet, természet, csobogott, indultunk,