Irány Dánia!
... megszállottjai - van egy hely, melyről, ha olvas, vagy csak ha eszébe jut, melegséggel tölti el és lelke szerint már repülne is célja felé. Így vagyunk mi Dániával. A húgommal két évvel ezelőtt barangoltuk be a Dán Királyság fővárosának világát, melyre nagyjából két hetünk jutott. Egy kinn élő rokonunknál szálltunk meg és ő mutatta be nekünk a várost.

...
2015-09-09 16:22:55
Csodát tett a Mária-ikon
... tudta karon ragadni, és levonszolni a pincébe, csakhogy pórul járt. A férfi hithű muzulmán volt, nem érdekelte a bor. A pincetúra helyett mi a tér végén emelkedő Sztavrosz-kolostort barangoltuk be, ahol Krisztus keresztfájának egy darabkáját és Fülöp apostol koponyáját őrzik hét lakat alatt.

A táj megváltozott, sziklás, kavicsos, keskeny út vitt Trodosz egyik magas...
2013-08-08 13:19:16
Turistaként Budapesten
... kerülethez

Budapest kerületeit bemutató cikksorozatunk negyedik felvonásában - az első hármat itt, ott és amott olvashatjátok - a közel kétszáz éves történelemmel büszkélkedő Újpestet barangoltuk be. Az ipari műemlékek omladozó melankóliája, a gyönyörűen felújított Főtér frissessége, a számtalan templom és a Dohány utcaira hajazó zsinagóga meghittsége, valamint a Népszi...
2013-04-05 10:28:41
Barangolások a Bikavér földjén.
... Még akkor is, ha már jó párszor végigsétáltunk utcáikon, s kívülről ismerjük nevezetességeiket. A nagy múltú Eger és környék...
2012-11-28 21:27:45
szeretettel
... megismerkedés örömteli pillanataitól kezdve a fájdalmas szakításig. Az egyik budai turistaegyesület kirándulásán találkoztunk először, az első közös túrát hamarosan követte a többi; együtt barangoltuk be a szebbnél szebb vidékeket és éltük át az olykor izgalmas és veszélyes kalandokat. Hamar összemelegedtünk, az ismeretségből barátság, majd a barátságból szerelem lett.

...
2012-04-09 10:35:15
Rákóczi-vár, Sárospatak
Az egyik borongós őszi napon egy nagyon kedves barátommal Sárospatakra utaztam vonattal, ahol a Ráróczi-várat és környékét barangoltuk be. Az ott készült képeim a képtáramban láthatóak. Nagyon érdekes kirándulás volt a múlt történelmi emlékei között. Kár, hogy a várban és a múzeumban a termekben TILOS volt fényképezni - azért egy-két fotót kicsempésztem.
A séta végén ...
2010-09-30 13:13:57
Címkék: Irány Dánia, Turistaként Budapesten, férfi hithű, pincetúra helyett, első hármat, közel kétszáz, ipari műemlékek, gyönyörűen felújított, számtalan templom, nagy múltú, fájdalmas szakításig, egyik budai, első közös, szebbnél szebb, olykor izgalmas, ismeretségből barátság, barátságból szerelem, egyik borongós, nagyon kedves, képtáramban láthatóak, múlt történelmi, termekben TILOS, séta végén, összemelegedtünk, turistaegyesület, végigsétáltunk, cikksorozatunk, megszállottjai, keresztfájának, pillanataitól, ismeretségből, kicsempésztem, történelemmel, megismerkedés, olvashatjátok, barangolások, találkoztunk, felvonásában, megváltozott, melankóliája, sárospatakra, kirándulásán, barangoltuk, meghittsége, büszkélkedő, levonszolni, turistaként, frissessége, rokonunknál, szeretettel, fővárosának, képtáramban, melegséggel, fényképezni, barátságból, sárospatak, kerülethez, darabkáját, budapesten, kerületeit, felújított, kirándulás, barátommal, gyönyörűen, történelmi, koponyáját, kalandokat, szakításig, sztavrosz, hamarosan, termekben,