Babos csülök, anyám add el a házat módra

Babos, csülkös pörkölt
szárazbab, néhány sertésköröm, egy párolt füstölt csülök kockára vágva, vöröshagyma, sertészsír, pirospaprika, köménymag, bors, só, kevés paradicsom sűrítmény (vagy egy-két kanál konzerv lecsó)

Elkészítés:

A babot előző este beáztatjuk.
A főzés napján először a pörkölt ...
2017-08-01 21:28:56
Könyvfesztivál - Tizenöt újdonsággal jelentkezik a Scolar Kiadó
...
A Scolar Kiadónak az idei könyvfesztiválra megjelenő újdonságai közül Babiczky Tibor szerkesztő az MTI-nek kiemelte Tisza Kata Akik nem sírnak rendesen című kötetét, amelyet a szerző tíz év kihagyás után publikált. "Tisza Kata másfajta személyiségként tért vissza az irodalomba. Ez alatt az idő alatt gyerekei születtek és elvégezte a pszichológia szakot, jelenleg a doktori fok...
2017-04-22 10:41:33

2016-07-06 11:39:41
Csáth Géza novellái
JOLÁN

Gyermekkorom egyik legtisztább emléke: Jolánnak, a latintanárunk lányának alakja. Mi, én és Telkes Pali, mindig őt tartottuk a legszebb lánynak az egész városban, és ezt hirdettük is.

Koltai Jolán a legszebb lány! És mindannyiszor elpirultunk.

Mindig olyan finoman bánt velünk. Például, ha a latindolgozatokat hazavittük, nem mondott valami külö...
2015-02-28 07:03:34
El lehet szédülni a szagtól a buszon

Szerző Zöldi Blanka

Lavórban, műanyag kis kádban, kerti zuhanyzóban - a miskolci szegény telepen, a Lyukóvölgyben mindenki úgy próbál tisztálkodni, ahogy tud. Itt csak a legmódosabbaknak van fürdőszobájuk, a vezetékes víz pedig alig néhány családhoz van bekötve. Másoknak kilométereket kell gyalogolni a vízért. Azt mo...
2015-01-31 09:39:10

Kint lapátol Döbrögi,
hideg víz jár őneki...

Jaj de szép a hófúvás,
jeges szélben, nem vitás.
Főleg ha van konyakom,
öntsük magunkat ny...
2014-01-30 22:46:51
szeretettel
... összeismertetett Petersszel. Elhatároztuk, hogy az első adandó alkalommal megpróbáljuk elfoglalni a hajót, de a tervünket Jones előtt is titkolni fogjuk. Siker esetére az volt az elképzelésünk, hogy befutunk az első kikötőbe és átadjuk a hajót a hatóságoknak. Peters csendes-óceáni terve füstbe ment, amikor hívei magára hagyták - ez a kaland ugyanis megfelelő létszámú legénység nél...
2013-10-11 16:20:24
Igaz-e,hogy a nyáron a bikinit az esőkabát váltja fel?
Igen, de nem gond, majd télen jól befűtünk. A mai, "modern" cajok amúgy remekül bírják a hideget, télen-nyáron miniben flangálnak, mint a hentesnél a csirkék. Nekik aztán tök mindegy, hogy milyen idő van, a lényeg az, hogy tök legyen....
2013-06-07 12:03:31
Arcunkon a térkép
Arcunkon a térkép :)

A megbetegedések vastörvénye
Az első biológiai természettörvény: a Megbetegedések Vastörvénye
Minden ún. megbetegedés egy érzelmi megrázkódtatással keletkezik.
A Rák Vastörvényének van három ún. kritériuma (attól kritérium, hogy mind a három teljesül).
a.)Minden ún. megbetegedés (ami magába foglalja a rákot is) egy konkrét, váratl...
2013-04-21 21:20:46
1 2 3 4
Címkék: Scolar Kiadó, Maccoyi Photography, Csáth Géza, Hermann Hesse, Scolar Kiadónak, Babiczky Tibor, Tisza Kata Akik, Tisza Kata, Telkes Pali, Koltai Jolán, Szerző Zöldi Blanka, Szuhanics Albert, Nyilas Misi, Ludas Matyi, Megbetegedések Vastörvénye, házat módra, esőkabát váltja, párolt füstölt, babot előző, főzés napján, idei könyvfesztiválra, pszichológia szakot, mólóhoz közeledünk, latintanárunk lányának, legszebb lánynak, egész városban, legszebb lány, latindolgozatokat hazavittük, miskolci szegény, első adandó, tervünket Jones, első kikötőbe, kaland ugyanis, megbetegedések vastörvénye, első biológiai, érzelmi megrázkódtatással, három teljesül, természettörvény, összeismertetett, könyvfesztiválra, legmódosabbaknak, személyiségként, megbetegedések, könyvfesztivál, elrongyolódott, vastörvényének, kilométereket, elképzelésünk, fürdőszobájuk, lyukóvölgyben, mindannyiszor, latintanárunk, hatóságoknak, gyermekkorom, pirospaprika, megérkeztünk, pszichológia, tisztálkodni, megbetegedés, reménykedünk, elhatároztuk,