Könyvelés
Már tegnap este megfőztem a mai bablevest, így nyugodtan aludhattam. Voltam boltban, bevásároltam. Hétfőig minden van itthon, majd csak akkor kell újra vásárolni menni. Fodrásznál is jártam, a frizura is rendben van. A számákat is elintéztem, kár, hogy minden szolgáltató össze-vissza küldözgeti a számlákat. A legszimpatikusabb az EON rendszere, jön egy e-mail, bejelentkezem, kattin...
2021-06-11 12:59:41
Felejtés
... szabdidő miatt voltam kénytelen kihagyni. Remélem, hogy moszanában mindkét komponens rendelkezésre fog állni.
Reggel bementem Győrbe vonattal. Használjuk már ki, ...
2021-06-03 21:58:22
Változás hegyek
... borul fel a ritmusa és ez nagyon fontos.
Ma megjártam, de inkább rohantam Pestre oda...
2021-05-10 16:42:27
Vérvétel
Reggel a kórházba vezetett az első utam, ismét megyek az ORFI-ba és kell vinni a papírokat. Egész jó eredmények születtek! Mivel hamar végeztem ezért átmentem a Sparba, bevásároltam. Ebédre debrecenit sütöttem, jobban ízlett mint a tegnapi grill kolbász.
Ebéd után anyut felöltöztettem és elmentünk a Bankba, mert letelt az idő és újra azonosítani kellett magunkat. Ez nem azono...
2021-05-05 17:17:42
Zoli rohanása
... azonban még soha sem fordultam m...
2021-02-15 19:15:21
Felkészülés
Pénteken fogorvoshoz megyek. Ezért előre dolgoztam. Holnap nappalos vagyok sok mindenre nem lesz időm, viszont ma előre dolgoztam.
Letudtam a tegnap leselejtezett papírokat, bevásároltam, és az autó a szerelőnél van. Főztem is gulyáslevest mára, holnapra rizsedhús lesz.
Vége a kétnapos pihenőnek. Gyorsan eltelt!...
2020-09-16 20:03:36
Rohanós nap
Ma bevásároltam. Voltam az összes nagy áruházban, ami itt van Óváron. A fél délután ezzel ment el, voltam zöldségesnél is. Reggel könyvelőnél jártam.
Holnap megfőzőm a szezon első lecsóját. Kevés vízzel fogom feltenni, mert a friss paprika sok levet fog engedni. Tojás is megy majd bele.
Szombaton palacsinta sütés lesz, vasárnap csontos karajt sütök ki....
2020-05-07 18:03:30
Önkéntes fogság
Teganp valóban idehaza voltam. Bevásároltam, igyekeztem gyorsan hazaérni. Jött Lupus Dunaszigetről, levelet írtunk a váci püspöknek, s egy kiadványba egy fotót raktam rendbe neki. Nem mondhattam, hogy amaradjon otthon, ámbár két éve ígért egy látogatást. Most kellett neki a segítség. ...
2020-03-18 06:46:37
Feledékenység
Már többször előfordult velem, hogy az autó kulcsa a vasutas nadrág zsebében maradt. Ma is, csak éppen szakadt az eső. Én is öregszem.
Reggel bevásároltam, most picit tanulok aztán megfőzöm a holnapi ebédet, majd vacsora és irány az éjszakai műszak. Vasárnapra csirke combokat vettem, gombával megtöltöm, finom lesz!
Tegnap volt egy pici helyszíni oktatás a biztosító berend...
2020-03-06 12:09:46
81.
Apu ma lett volna 81 éves. Lassan négy éve már, hogy elment. Reggel a temetőben kezdtem a napot. Onnan szembe a postára mentem, majd bevásároltam. Délután vendégünk volt az egyik volt szomszéd személyében, jót beszélgettünk. Többször kell találkozni a régi ismerősökkel!...
2020-01-27 17:44:06
1 2 3 7 8 .11 12 .14 15 16
Címkék: Jött Lupus Dunaszigetről, kórházba vezetett, első utam, tegnapi grill, tegnap leselejtezett, kétnapos pihenőnek, összes nagy, szezon első, friss paprika, váci püspöknek, fotót raktam, autó kulcsa, vasutas nadrág, holnapi ebédet, éjszakai műszak, pici helyszíni, biztosító berend, temetőben kezdtem, postára mentem, egyik volt, régi ismerősökkel, felöltöztettem, rendelkezésre, bejelentkezem, feledékenység, leselejtezett, dunaszigetről, beszélgettünk, bevásároltam, ismerősökkel, zöldségesnél, gulyáslevest, szolgáltató, személyében, fogorvoshoz, könyvelőnél, azonosítani, felkészülés, használjuk, elintéztem, találkozni, fodrásznál, aludhattam, szerelőnél, igyekeztem, vasárnapra, moszanában, küldözgeti, mondhattam, kiadványba, látogatást, előfordult, eredmények, palacsinta, debrecenit, temetőben, pihenőnek, megfőztem, komponens, kénytelen, papírokat, születtek, rizsedhús, elmentünk, megjártam, könyvelés, dolgoztam, fordultam, rendszere, vendégünk, amaradjon,