Koronavírus - Olaszország megpróbál újraindulni több mint két hónap után
... baráti összejöveteleket sem tartani.
A közösségi távolságtartás jegyében indul újra a városi tömegközlekedés is: a buszokon, metrón is kötelező a szájmaszk és a kesztyű viselete, a buszon egyszerre csak húszan, a metrószerelvényen 120-an utazhatnak, minden második ülést szabadon hagyva.
Az egész országban egyszerre tervezett újraindulás ellenére több tartomány máris önál...
2020-05-03 12:25:46
Szép estét kívánok mindenkinek!
... választani a mindennapokban.
Annak az alapbeállítódása csak a jóra való törekvés lehet.
Ki kell nyílnia a gondolkodásunknak,hogy a szomszédunkban, utcánkban, munkahelyünkön, a buszon, a postán sorban állás közben is kell .... Gazdagító, áldáshordozó, -átadó részeivé kell válnunk annak a közegnek, ahova adott esetben vagyunk.

...
2018-07-07 20:32:57
Ne ajánld fel a helyed az időseknek
... tanácsadó szerint legalább napi 10 percet kellene sétálniuk és a lépcsőket használni lift helyett.
,,Gondold meg kétszer, mielőtt átadod a helyed egy idős embernek a metrón vagy a buszon. A buszon állás ugyanis remek tornagyakorlat a számukra" - érvelt a szakember.
A helyzet ugyanis úgy áll, hogy ha bátorítjuk az idősebbeket a testgyakorlásra, akkor so...
2018-04-27 19:49:43
Üzenet Orbánnak: Nyíregyháza kisvasútját nem fogod ellopni!
... hozzá vasúttal. Nagyon készültem az utazásra, még nem ültem vonaton. Fogalmam sem volt a távolságokról, az indulásról, az érkezésről, maga az utazás volt az ami érdekelt, és amivel megyünk. Buszon már ültem, apám nagy teherautóján szintén, egyszer már rendőrautóban is, mikor elszöktem a bölcsődéből. De vonattal még nem mentem soha. Képen már láttam, óvodai történetem volt róla, de...
2015-08-17 22:14:34
Vegyes viccek 45
... felébredek.

Hogy megy a kedves fiának, Kovácsné? Hát, egyszer fent, egyszer lent. Hogyhogy? Liftkezelő egy szállodában.

A karrieristák kedvelt mondása: Akit harminc felett buszon látunk, az vagy ellenőr, vagy loser.

A férfiak nem szeretik a kényelmetlen dolgokat: Apu, rosszul vagyok. Mindjárt há...
2015-07-01 06:28:21
Orbánnak új kéglit veszünk
... egyszerre akarnának bort inni Orbán és Áder vendégei.

Ekkora baromságot mondani! Bár a kedves költő nagyon jó ebben.

Úgy lehet, mint a délutáni csúcsforgalomban a buszon. Nem? Azért azt megnéztem volna, amikor Mácsai Pál hókon csapja Kovács Katit vagy a Szvorák Kati taszajtja a falig Karinthy Mártont.

* * *

Voltam én egyszer a Vadász...
2015-05-18 19:08:53
A Székely Szabadság napja az egy és oszthatatlan Székelyföld
... oda-vissza kb. 1100 km

VÁZLATOS PROGRAM

Indulás Budapestről 2015.03.09., 23:00-kor a Népligetből, a Planetárium főbejárata elől. Utazás Marosvásárhelyre éjszaka a buszon. 2015.03.10-én, délelőtt szabadprogram a városban, 17 órakor részt veszünk a rendezvényen, majd annak befejezése után haza indulunk. Érkezés Budapestre várhatóan 11-én a délelőtti órák...
2015-02-18 21:12:38
Házasságról - humorosan XI.
... kútba, és elsuttogja a kívánságát. Aztán a férj következik, de túl mélyen hajol be és beleesik a kútba.
Mire az asszony felkiált:
- Nahát, ez működik...!

- Anyu, ma a buszon Apa rám szólt, hogy adjam át a helyem egy néninek! - meséli a kisfiú az anyukájának.
- Nagyon helyes, ilyen udvariasnak kell lenni mindig! - mondja az anyja.
- De Anyu, én Apu ö...
2013-11-30 17:25:03
Igaz történet: Hirtelen lettem apuka
... választottak. Míg más gyerek mozdonyvezető, orvos, fotómodell, királykisasszony szeretett volna lenni, én buszvezető.

Amióta az eszemet tudom, ha csak lehetett, a sofőr mellett utaztam a buszon. Ilyenkor nem az utat néztem, hanem a bácsit, ahogy azt a hatalmas kormányt tekeri, meg ahogy sebességet vált. S csodáltam, hogy azzal a ménkű nagy járművel elfér a kis utcákban ...
2013-09-13 09:51:25
Így csináljunk magunkból látványosan hülyét
... tökéletesen, pedig Gárdos mester szerint ez a legstabilabb állás. Azt javasolja, hogy gyakoroljak a BKV-n: ha jól állok, akkor kapaszkodás nélkül sem fogok elesni. Egy-két órával később a 7-es buszon tényleg megpróbáltam. Khm. Szóval vívóállok, majd vívólépek: jobb láb lábfeje felemelkedik, majd gyorsan előrelép, és a bal követi, ez olyan sasszéféleség, ami már 14 évesen, Béla bá...
2013-07-27 19:24:51
1 2 3 4
Címkék: Üzenet Orbánnak, Székely Szabadság, Mácsai Pál, Kovács Katit, Szvorák Kati, Karinthy Mártont, VÁZLATOS PROGRAM, Indulás Budapestről, Utazás Marosvásárhelyre, Érkezés Budapestre, közösségi távolságtartás, városi tömegközlekedés, kesztyű viselete, buszon egyszerre, metrószerelvényen 120-an, egész országban, alapbeállítódása csak, jóra való, postán sorban, lépcsőket használni, idős embernek, metrón vagy, buszon állás, helyzet ugyanis, utazás volt, kedves fiának, karrieristák kedvelt, vagy ellenőr, kényelmetlen dolgokat, kedves költő, délutáni csúcsforgalomban, falig Karinthy, délelőtti órák, férj következik, asszony felkiált, eszemet tudom, sofőr mellett, utat néztem, hatalmas kormányt, ménkű nagy, legstabilabb állás, 7-es buszon, királykisasszony, csúcsforgalomban, alapbeállítódása, marosvásárhelyre, összejöveteleket, tömegközlekedés, testgyakorlásra, tornagyakorlat, mindennapokban, munkahelyünkön, szomszédunkban, távolságtartás, mozdonyvezető, távolságokról, szabadprogram, sasszéféleség, rendőrautóban,