A világ közepe
... szól.

rituálé

A múzeum egyszerűen kihagyhatatlan. Aki arra jár, annak kötelező.

Itt szeretnék pár szót szólni az ország biztonsági kérdéséről, ugyanis aznap, amikor az Egyenlítőhöz buszoztunk, Chris-nek ellopták a kameráját. Míg Chris és én - akik a...
2024-01-02 21:00:41
Somogyországi barangolásaink
... jártunk:

Első állomásunk Várda, a Szász-kúria meglátogatása volt, ahol a művész "múzsája", majd felesége kíséretében kaptunk ízelítőt Szász Endre hagyatékából, majd szálláshelyünkre, Nagyatádra buszoztunk.

Másnap Horvátországi szomszédolás következett. Molnán megtekintettük Nagyboldogasszony (Mária Mennybevitele) tiszteletére szentelt plébániatemplomot, ami e...
2019-09-05 19:00:10
Cukkini randevúja fahéjjal
... adta
a napszemüveget - ...
2017-09-21 19:47:30
Észak Dunántúl - Szlovákia
... reduktiv pincészete, ahol vacsorával egybekötött borkóstoláson vehettünk részt és egyben a borkészítés technológiai folyamatába nyerhettünk bepillantást.

Következő nap Bábolnára buszoztunk. A település a lótenyésztéséről és a mezőgazdaságáról méltán híres. A bábolnai versenylovak nem csak Magyarországon, de az európai pályákon is kiváló eredményekkel öregbítették a méne...
2016-09-06 18:00:45
Kis történetek a vasútról
... forgalmista kollégám volt, felkerült Pestre. Egyszer, amikor fenn voltam Pesten, mondta, hogy látogassam meg. (Ismertem a feleségét is). A Keletitől villamosoztunk 40 percet, onnan buszoztunk 20 percet, utána már csak 10 percet gyalogoltunk.
Mondtam is neki, hogy ha te Pesten laksz (Újpalota), akkor én, aki Győrtől 10 kilométerre levő községben lakok, nyugodtan mondhatom ma...
2016-01-02 08:25:12
Igaz történet: Tudom, hogy szeret
... tempó.

Mégis az előbbi érzés győzedelmeskedett, és, mondhatom, nagyon jól sikerült a délután, majd a kora este. Ugyanis hétig ültünk a kávénk mellett, közben ettünk sütit is, és persze együtt buszoztunk hazafelé. Mielőtt Ibolya leszállt, rám mosolygott, és csak annyit kérdezett: Holnap?
- Ötkor ugyanott? - kérdeztem vissza. Mire mosolyogva bólintott, le...
2015-04-25 08:19:58
Harmadik nap
... legkacskaringósabb utcájába. Természetesen le is mentünk autóval. Majd a Telegraph Hill re mentünk itt egy torony van, ahonnan fantasztikus rálátás nyílik a városra. Innen a bevásárló utcára buszoztunk, majd a kínai negyedbe látogattunk el, elképesztő forgatag van, itt ebédeltünk. Majd vissza mentünk a csomagokért a szállodába. Innen busz majd metró párossal mentünk ki a repülőtér...
2015-03-31 09:01:48
Igaz történet: A barátom szerette el a barátnőmet
... történet: A barátom szerette el a barátnőmet

Én hülye, vagy inkább naiv, vak lúzer, nem vettem észre semmit.

Emlékszem, a Dunántúlra nyugati csücskébe mentünk, buszoztunk vagy négy órát, alig láttunk a pipától, amikor a sofőr bemondta, hogy behalt a légkondi a buszon. Mi, nagyszájú fiúk Anti bá' vezetésével kirobbantottunk egy kisebb forradalmat, s elér...
2013-04-05 09:52:04
London 2012 - A magyarokért is szorított az amerikaiak kétszeres aranyérmes evezőse
... legnagyobb élmény az olimpián: "Nagyon jó volt, amikor az olimpiai faluban lévő gyorsétteremben más sportolókkal beszélgettünk, viccelődtünk, vagy például amikor a kosarasokkal együtt buszoztunk vissza a faluba."
A szegedi születésű Francia Zsuzsanna a londoni olimpiát követően Magyarországra utazott, jelenleg nagymamájánál pihen Budapesten, de Kisújszálláson is járt már, aho...
2012-08-16 15:13:38
Dilemma:
... neki, hogy amikor kimentem az erkélyre telefonálni, kis idő múlva utánam jött, de úgy tett, mintha keresne valami, és visszament. Na, gondoltam, tiszta ovi.

A buli után együtt buszoztunk haza, nem épp kettesben, de mégis olyan volt, mintha csak ketten lennénk. Az utat is végigbeszélgettük, aztán valahogy célzott rá, hogy jó lenne folytatni a beszélgetést, de még akkor s...
2011-01-25 23:05:31
1 2 3
Címkék: Észak Dunántúl, Szász Endre, Másnap Horvátországi, Mária Mennybevitele, Mielőtt Ibolya, Telegraph Hill, Francia Zsuzsanna, világ közepe, barátom szerette, amerikaiak kétszeres, múzeum egyszerűen, ország biztonsági, borkészítés technológiai, mezőgazdaságáról méltán, bábolnai versenylovak, európai pályákon, előbbi érzés, kora este, kávénk mellett, bevásárló utcára, kínai negyedbe, sofőr bemondta, kisebb forradalmat, olimpiai faluban, kosarasokkal együtt, szegedi születésű, londoni olimpiát, erkélyre telefonálni, buli után, mezőgazdaságáról, szálláshelyünkre, lótenyésztéséről, kirobbantottunk, gyorsétteremben, barangolásaink, magyarországra, kihagyhatatlan, kisújszálláson, megtekintettük, villamosoztunk, magyarországon, beszélgettünk, napszemüveget, természetesen, nagymamájánál, eredményekkel, somogyországi, borkóstoláson, meglátogatása, horvátországi, mennybevitele, szomszédolás, kosarasokkal, hagyatékából, tiszteletére, öregbítették, versenylovak, technológiai, bepillantást, fantasztikus, sportolókkal, egyenlítőhöz,