|
|
|
... brand, ami adott" a TV2-nél, "de fontos az is, hogy az ország gazdasági és piaci körülményei is kedvezőek" - fogalmazott.
Kitért arra is, hogy az egyik legfontosabb feladatuk a csatornacsoport digitális fejlesztése lesz.
Közölte: "Franciaországban sokkal nagyobb a verseny. Ott ugyanakkor azt is megtapasztaltam, hogy a helyi, lokálisan előállított tartalom a legfontosabb,... |
2019-04-18 13:43:28 |
|
|
|
|
|
|
...
Sok százmillió forintnyi megrendelés ez. A bevándorlásellenes kampány idején volt, hogy listaáron napi 25 millió forint értékű állami reklám ment a TV2-tévéknek. A csatornacsoporton a magyar reformok működéséről szóló 2 szpot két hónap alatt 1500-szor ment le, azaz
napi átlag 25-ször vetítették ezeket a reklámokat, miközben egyetlen más piaci tévé sem adta... |
|
2016-02-11 14:05:04 |
|
|
|
|
|
|
... csatorna, ami amellett, hogy szervilisen közvetíti a politikai üzenetet és nem kérdőjelezi meg azok értelmét és valóságtartalmát, még nézett is, hiszen az első kitételnek megfelelő csatornacsoport már létezik, köztévének hívják. A számottevő nézettség meg ahhoz kell, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által kiírt, 25 milliárdos tenderen eséllyel indulhassanak az állami hirdetési... |
2015-07-28 19:01:07 |
|
|
|
|