Ajándék

És mégis, ma is, így is, örökké mennyit ad az élet! Csendesen adja, két kézzel, a reggelt és a délutánt, az alkonyt és a csillagokat, a fák fülledt illatát, a folyó zöld hullámát, egy emberi szempár visszfényét, a magányt és a lármát! Mennyit ad, milyen gazdag vagyok, milyen megajándékozott, micsoda bőség, minden napszakban, minden pillanatban! Ajándék ez, csodál...
2006-08-29 18:25:33
A kis hal is hal
... tempózott a túlpart felé, majd lebukott, és csak egy loccsanás jelezte, hogy ott járt. Békák tocsogtak, fújták monoton szimfóniáik valamelyikét. A halak valahogy nem voltak étvágyuknál, késő délutántól alig fogtunk néhány kárászt meg pár közepes dévért. Ráadásul csalihalunk sem volt, hogy éjjel megpróbáltunk volna a süllők eszén túljárni. Jobb híján egy félkilós keszeget raktam fe...
2006-08-26 13:21:21
Hullámzó hangulatom...
... élet!"

Aztán ez a másik pe...
2006-08-25 15:02:06
Hat óra
Pech, szrencsétlenség, kálvária. Ez volt a napi program. Itt volt az ideje, hogy kerekítsek egy görbe délutánt. Pár barátosnéval ügyetlenkedtünk egy sort egymás keresésénél, de meglettünk.Aztán mentünk a tavhoz. A kedvenc placcunkhoz. Ami egy tó. Milyen váratlan és érthetetlen fordulat. Végigneéztem egy sor kegyetlen harcot az életben maradásért folytatott küzdelemből. Láttam egy s...
2006-08-20 21:42:02
Cegléd
... városközpontban a Rákóczi nevezetü szállodában - panzióban - volt.A hét közepeig szaskadt az eső, , meló után csak aludtam.......
2006-08-14 21:02:56
Viccek...
... üzletember - a tárgyalásait befejezve - valami kis könnyűvérű Hölgyet keresett, a délután kellemes eltöltésére, mielőtt hazautazott volna. Talált is egy szemrevaló nőt, aki hajlandó volt a délutánt vele tölteni a hotelszobában, a megegyezett összegért, ami kerek 500 dollárra rúgott. Az "entyempentyem" végeztével üzletemberünk kijelentette, hogy készpénze nincs, de kiírat egy csekk...
2006-08-03 17:47:31
A
... félne
Éjjel egyedül maradni, elférne
Itt, van elég hálózsák,
Az enyémben a buli pont most kezdődik el.
El, kezdődik el,
A buli pont most kezdődik el.
Várom a szombat délutánt,
Na gyere tekerünk egy trombitát.
A szőnyeg a varázs meg elrepít oda,
Ahova még a részeg madár se jár.
Aztán ha megjön a mámor
És a nyilait jó helyre löv...
2006-07-17 13:07:32
Du-i elfoglaltság...
Könyveket pakolok.....sok sok könyvet.......

Valahova tenni kell őket.Már nem férnek a polcokon.
Azt hiszem venni kell könyvespolcot,de azt meg tenni kell valahová..:-)))

No majd kialakul.:-))

Csodaszép délutánt Mindenkinek!:-))

Szeretetpussz!:-))...
2006-07-16 16:57:36
ILLIK TUDNI
... Kellemetlen mindenkit külön kikísérni - és ha például le kell menni kaput nyitni, az még fárasztó is.
337. §. A távozó vendégnek illik megköszönnie a meghívást, a kellemes estét vagy délutánt. (Nem kifejezetten a vacsorát vagy ebédet. Azt dicsérni illik, de mértéktartóan.)
301. §. Kétféle - külön-külön összeszokott, de egymást nem ismerő - táraságot k...
2006-07-02 18:40:40
Elutaztunk..:-)
... eszembe jutott hog...
2006-06-25 16:15:00
1 2 3 ..........2017 2018 .....3026 3027 .....4034 4035
Címkék: ILLIK TUDNI, folyó zöld, emberi szempár, túlpart felé, loccsanás jelezte, halak valahogy, süllők eszén, félkilós keszeget, napi program, görbe délutánt, sort egymás, kedvenc placcunkhoz, életben maradásért, tárgyalásait befejezve, délután kellemes, délutánt vele, megegyezett összegért, buli pont, szombat délutánt, részeg madár, távozó vendégnek, kellemes estét, vacsorát vagy, ügyetlenkedtünk, szrencsétlenség, megajándékozott, városközpontban, entyempentyem, megpróbáltunk, mértéktartóan, üzletemberünk, szeretetpussz, könyvespolcot, hotelszobában, megköszönnie, végigneéztem, valamelyikét, elfoglaltság, kijelentette, barátosnéval, tárgyalásait, összeszokott, kifejezetten, szállodában, csillagokat, placcunkhoz, mindenkinek, keresésénél, szimfóniáik, kellemetlen, pillanatban, visszfényét, érthetetlen, étvágyuknál, küzdelemből, megegyezett, eltöltésére, csalihalunk, hazautazott, kerekítsek, délutántól, napszakban, könnyűvérű, hangulatom, maradásért, végeztével, szemrevaló, üzletember, elutaztunk, folytatott, meglettünk,