Zakopane - Százhatvannegyedik nap
Szép lassan elcsorogtunk Zakopanéba. Nagyon szeretem ezt a vidéket, s a Zsolna fölötti utat is. Szép Árva. Egy jó étteremben szlovák kaját ettünk (sztrapacska, haluski, pirog). Aztán kettőre ideértünk, abba a szállóba, ahol két éve is voltunk. Majd hatalmas séta, vacsora.
21 fokban értünk ide, majd nagy zápor. Odahaza, mint látom a neten, hőség. Jó volt elmenekülni....
2019-07-31 19:32:25
Olovary - Óvár
... falunapon egymás mellé ültette az "óváriakat". S kért egy fellépő csoportot is. Megszerveztem. Mi reggel Kimlén megálltunk, az Evezed körbe Kimlét rendezvény nyitásám, majd Komáromon át elcsorogtunk Keletre. Szép kis falu Óvár a Nagykürtös mellett, néhány kilométerre a magyar határtól. Itt egy szabadtéri misébe csöppentünk, izzó sátor alatt, ahol szép rákszínűre főtt az arcom. M...
2013-07-28 05:50:03
Gumicsónakkal Bölcskéig
... véres kardot és felfújva egy gyerek úszógumit csapdába ejtette a lányt. Hogy le ne essen, ki is kötöztük a csomagokra, mert amilyen bódult volt talán, megpróbált volna partot érni! Elcsorogtunk, a Földvári híd alatt, és Bölcske szigeteinél kötöttünk ki. Zsuzsa kezdett feléledni, amit egy sikeres vízbedobással segítettünk. Szép kis sziget volt a kéményesi bejáró felső fokánál.. Nem...
2011-01-15 11:57:57
Címkék: Gumicsónakkal Bölcskéig, Szép Árva, fellépő csoportot, magyar határtól, szabadtéri misébe, gyerek úszógumit, sikeres vízbedobással, kéményesi bejáró, vízbedobással, gumicsónakkal, megszerveztem, elcsorogtunk, kilométerre, segítettünk, sztrapacska, csöppentünk, elmenekülni, szigeteinél, rendezvény, rákszínűre, szabadtéri, nagykürtös, megálltunk, zakopanéba, megpróbált, csomagokra, étteremben, csoportot, komáromon, falunapon, feléledni, bölcskéig, kéményesi, kötöttünk, óváriakat, ideértünk, úszógumit, felfújva, kötöztük, földvári, csapdába, hatalmas, határtól, zakopane, nyitásám, szállóba, szeretem, olovary, keletre, ejtette, szlovák, ültette, fellépő, kettőre, vidéket, bölcske, kezdett, haluski, fokánál, vacsora, mellett, fölötti, amilyen, sikeres, voltunk, odahaza, evezed, magyar, kimlén, misébe, reggel,