12. történet
... dolgozni, aludni alig tudtam, a türelmetlen várakozástól testileg-lelkileg is kínlódtam. Aztán valahogy mégiscsak elérkezett a délután 5 óra, és rádiótelefonon jeleztük egymásnak, hogy elindultunk. Beszélgethettünk volna, de akkor nem akartunk, csak menni csendben.Leírhatatlan érzéseket éltem át, amikor megláttam Krisztinát közeledni, már messziről mosolygott. Gyönyörű volt a moso...
2006-08-13 13:48:17
Pecázott a család!!!
El kell hogy mondjam nem tartozom a csendes őrültek közé!! A családért mindent jelszóval : elindúltunk pecázni!!!
Jól eltelt a délután , csináltunk fotókat, megismerkedtünk Bélával a golyával ,aki nagyon barátságos volt,de a legjobban akkor ha halat adtunk neki!
A gyerekek is nagyon jól érezték magukat. Szóval egy jó délután volt. ...
2006-08-11 21:53:03
nyaralásunk!
A mi nyaralásunk augusztus 2-án indult!
Reggel elindultunk a több mint 600 km-rel messzebb elhelyezkedő szállásunkra!
Odafelé első megállónk a király-hágónál volt amit már sokszor láttunk de még most is megnéztük! Utánna a következő megálló az ebédlés volt. Utánna már csak ha v.kinek v.mi gondja volt akkor álltunk meg. Végül fél hat környékén megérkeztünk a Bucsin--tetőre...
2006-08-10 22:32:05
6. történet
... Aztán eljött a nagy nap! Batthyány-tér, délután fél 3. És először találkoztunk egymással minden közvetítő eszköz, a modern kor vívmányai nélkül, személyesen. Bizsergető egy érzés volt! Elindultunk felfedezni magunknak a budai Várat, beültünk egy hangulatos kis salátabárba és szinte szüntelenül nevettünk, beszélgettünk. Végül következett az ilyen alkalmakkor elmaradhatatlan mozi, ú...
2006-08-10 15:19:40
A bécsi szigetfesztivál 2006.
... hosszú út,főleg motoron...

De aztán beszéltem erről barátnőimmel és mindenki azt tanácsolta,hogy menj csak jó buli lesz...hát az is volt....

Összepakoltunk és >elindultunk----Bécsbe....
Egy gyorsasági motorral vittek...kb; 4-5 óra alatt értünk ki Ausztriába....
Amúgy ez Európa egyik legnagyobb szabadtéri rendezvénye...több mint 20 színpadon játszot...
2006-07-30 13:21:31
hali
... rövid élménybeszámoló a Robbie Williams koncertról
Hatalmas élmény volt részt venni rajta annyira h még az sem zavart h egyedül kellet elmennem

Minden ott kezdődött h elindultunka stadionk felé a családtagjaimmal mivel én nem Pesten lakom elkisértek na ott már a tömeg hihetetlenül nagy volt a fejetlenség nem látszott de nem is érzödött bejutni elég könnyü volt d...
2006-07-29 11:19:28
Eltelt egy hét...
... kiengedve hagyni...megoldottam, olyan frizut rittyentettem magamnak, akármelyik fodrász megirigyelhetné. Ez nem nagyképűség
Szóval egy nagyon faca kis kontyot kreáltam.

Elindultunk a cuháréba...ahogy az lenni szokott, a menyasszony a legszebb stb. stb...mindenki örül, egy része főleg az ingyen piának
Voltunk kb. 300-an, jó kis buli volt, de hamar lelé...
2006-07-23 21:30:59
Martfű
... mindenkinek.Ittam egy Szex on the beach koktélt,de szörnyen édesre sikerült.Egy kis beszélgetés,de nekem még mindig nem volt túl sok kedvem semmihez elraktam egy Jim Beames hamutálat,elindultunk a Koronába,az ottani dizsibe,felkészítettek,hogy nagyon rossz zene lesz.Út közben hozzánk csapódtak fiúk majd eltűntek.Megérkeztünk.Először is helyet kellet találnunk a cuccainknak,szerenc...
2006-07-23 17:32:09
Egy héttel a con után T_T
... ^_^;

Kezdjük hát a legelejéről...
Múlt hét szombaton viszonylag sikeresen felébredtünk reggel, összeraktam ismét a cuccomat (amit előző este szétszórtam kissé... ^_^"), és elindultunk. Sajnos a ninja-cipőinket ismét nem sikerült elkészítenem, ígyhát reggel gyorsan beugrottunk még Mirokunak egy tornacsukáért (ugyanazért, amit a SakuraPartyn is viselt). Sajna a cipő...
2006-07-21 17:23:06
Utazás Londonba Húsvétkor
... font), ami tulajdonképpen a helyi viszonyok között nem is volt sok majdnem 4 napért, de ha átszámolod, akkor ez nem kis pénz. (1 font = kb. 400 Ft, tehát 18 000 Ft). Maris segítségével elindultunk a komp felé, Doverbe. Fél óra autózás után kezdtünk megint idegeskedni, hogy lemaradunk a kompról, mert Maris folyamatosan ,,felfelé" (észak felé) vitt minket és Dover délre v...
2006-07-17 21:43:32
1 2 3 ............................90 91 ..............136 137 ..............180 181 182
Címkék: Utazás Londonba Húsvétkor, Robbie Williams, bécsi szigetfesztivál, türelmetlen várakozástól, csendes őrültek, családért mindent, legjobban akkor, több mint, király-hágónál volt, következő megálló, ebédlés volt, érzés volt, budai Várat, ilyen alkalmakkor, gyorsasági motorral, családtagjaimmal mivel, tömeg hihetetlenül, nagyon faca, lenni szokott, része főleg, ingyen piának, ottani dizsibe, helyi viszonyok, komp felé, családtagjaimmal, beszélgethettünk, megirigyelhetné, megismerkedtünk, elmaradhatatlan, szigetfesztivál, élménybeszámoló, összepakoltunk, tulajdonképpen, rádiótelefonon, felkészítettek, tornacsukáért, beszélgettünk, rittyentettem, felébredtünk, elhelyezkedő, szállásunkra, találkoztunk, megérkeztünk, várakozástól, elindultunka, hihetetlenül, folyamatosan, sakurapartyn, leírhatatlan, segítségével, barátnőimmel, elkészítenem, elindultunk, nyaralásunk, beszélgetés, mindenkinek, rendezvénye, elindúltunk, beugrottunk, megoldottam, menyasszony, szétszórtam, cuccainknak, összeraktam, legelejéről, személyesen,