A Kéktúra mentén - Bükk hegység

...
2021-12-29 12:00:51
A Szent Kereszt felmagasztalása
... hozzád. Add, hogy türelmesen és bátran viseljük a szenvedéseket, bízva abban, hogy te támogatsz.

Elmélkedés
A Szent Kereszt felmagasztalásának ünnepén, lélekben felkapaszkodunk a Golgota hegyére, amelyen egykor Krisztust keresztre feszítették. Ezen a helyen teljesedett be a megváltás műve annak köszönhetően, hogy az Úr feláldozta életét. Az emberiség megváltása érd...
2019-09-14 12:07:40
Margittai Gábor (Gyulafehérvár): Lerombolt szószék
... nyughelyéül kedvenc almafáját jelölje meg a három vármegye irányába néző dombtetőn. Nem sejtvén, hogy Erdélyben az örökkévalóság sem tart mindörökké.

Az erősödő böjti szélben felkapaszkodunk mi is ide, hogy tiszteletünket tegyük Barcsay Ábrahám mauzóleumánál. Sáros kecskecsapás vezet fel, amely a községi iskola mögött nyílik meg - csak nagy nehezen, hosszas kérdez...
2018-04-04 22:05:16
Csíksomlyó Expressz – Különvonattal a Csíksomlyói Búcs
... Csíksomlyói Búcsúba a szálláshelyek vasútállomásairól, az utaskísérők irányításával. Érkezés Csíkszereda vasútállomására, majd a keresztaljakkal gyalog megyünk Csíksomlyóra. Itt felkapaszkodunk a Kis- és Nagy-Somlyó közötti nyeregbe, ahol több százezer zarándok társaságában részt veszünk a 12.30-kor kezdődő szentmisén. Ezt követően érdemes egyénileg meglátogatni a Csodatévő Szűz M...
2016-05-15 18:53:03
Csukor Árpád:CSÍKSOMLYÓRA INDULOK, HOLNAP HAJNALBAN
... százezreket?
Oda, ahol magyarságunk öntudta
visszanyerheti józan eszméletét.
Megyünk, tisztelegni a több mint
ötszáz éves csodatevőszobor ábrázolta
Égi Anya elé.
Felkapaszkodunk az imákkal,
énekekkel megszentelt hegyre,
mely égi Édesanyánk drága ölét jelképezi,
már évszázadok óta.
A magyar, csángó és székely nép,
oda seregli...
2016-05-11 22:02:18
13 hazai túraútvonal
... keresztül.

Ha már az Északi-középhegységnél járunk, akkor ellátogathatunk a Bükkbe is.
Első 4 órás túránk a Szalajka-völgyhöz visz. Kisvonattal indulunk a Gloriett-tisztásig, ahonnan felkapaszkodunk az Ősemberbarlangig. Lefelé a Szalajka-forrás felé menjünk, a Fátyol-vízesést, majd a Szikla-forrást érintve, aztán a Pisztrángos-tavak mellett jutunk el Szilvásváradra...
2015-03-16 17:49:54
Ünnepi figyelj Fidesz
... színezete nincs“, akkor olvassatok el Orbán tavalyi beszédből egy rövid gondolatot. Kis tudatlanok, így kábít a ti miniszterelnökötök.

S ha ma, 166 év után felkapaszkodunk a márciusi magyarok vállára, megállunk és széttekintünk, láthatjuk, egy új és nagyszerűnek ígérkező korszak kapujában állunk. Ha belépünk, szabad és erős országgá válunk. Olyan országgá,...
2015-03-14 19:05:38
Csíksomlyói búcsú programja
... bőséges reggeli után indulás a csíksomlyói Mária-ünnepre a szálláshelyek vasútállomásairól. Érkezés Csíkszereda vasútállomására, majd gyalog vonulunk fel a búcsú színhelyére. Itt felkapaszkodunk a Kis- és Nagy-Somlyó közötti nyeregbe, ahol részt veszünk a 12:30-kor kezdődő szentmisén. Egyénileg meglátogatható a Csodatévő Szűz Mária szobra a csíksomlyói kegytemplomban. Délután indu...
2014-06-06 19:45:03
Orbán: mi vagyunk a legegységesebb ország Európában
... törhetetlennek gondolt lakatokat", és késztette tiszteletre azokat, "akik korábban semmibe se vettek bennünket" - összegezte.
A miniszterelnök szerint ha ma, 166 év után "felkapaszkodunk a márciusi magyarok vállára", látható, hogy "egy új és nagyszerűnek ígérkező korszak kapujában állunk", amelyen ha Magyarország belép, szabaddá és erőssé válhat. 2010 óta azért dolgoztu...
2014-03-17 09:24:56
Döbrögi halandzsa: Nemzeti dal és rezsicsökkentés
... lakatokat", és késztette tiszteletre azokat, “akik korábban semmibe se vettek bennünket" - összegezte.

A miniszterelnök szerint ha ma, 166 év után “felkapaszkodunk a márciusi magyarok vállára", látható, hogy “egy új és nagyszerűnek ígérkező korszak kapujában állunk", amelyen ha Magyarország belép, szabaddá és erőssé válhat...
2014-03-16 11:09:41
1 2 3 4
Címkék: Szent Kereszt, Margittai Gábor, Csíksomlyó Expressz, Csíksomlyói Búcs, Csukor Árpád, CSÍKSOMLYÓRA INDULOK, HOLNAP HAJNALBAN, Barcsay Ábrahám, Csíksomlyói Búcsúba, Érkezés Csíkszereda, Csodatévő Szűz, Csodatévő Szűz Mária, legegységesebb ország, helyen teljesedett, megváltás műve, emberiség megváltása, három vármegye, erősödő böjti, községi iskola, szálláshelyek vasútállomásairól, utaskísérők irányításával, keresztaljakkal gyalog, több mint, rövid gondolatot, márciusi magyarok, csíksomlyói Mária-ünnepre, búcsú színhelyére, csíksomlyói kegytemplomban, miniszterelnök szerint, ősemberbarlangig, felkapaszkodunk, rezsicsökkentés, keresztaljakkal, vasútállomására, felmagasztalása, csodatevőszobor, ellátogathatunk, középhegységnél, miniszterelnök, törhetetlennek, visszanyerheti, legegységesebb, tiszteletünket, szilvásváradra, meglátogatható, kegytemplomban, széttekintünk, szenvedéseket, örökkévalóság, szálláshelyek, mauzóleumánál, gyulafehérvár, különvonattal, irányításával, magyarország, csíksomlyóra,