Bűnbánat és a Rose Bowl (amerikaifutball-stadion)
... (amerikaifutball-stadion)

,,Ments meg, mert vért ontottam, ó, Isten, szabadító Istenem! És igazságodat ujjongva hirdeti nyelvem." (Zsoltár 51:16)

Egy újév napján, amikor Ken, én és egy barátunk focimeccset néztünk a tévében, szörnyű csattanást hallottunk odakintről, majd egy elrobogó autó hangját. Amikor kirohantunk az ajtón, a gyep egy részét keré...
2024-01-02 07:28:45
Az Élet véges, de a VICC örök!
... nem haragszik meg, ha egy műfenyőt is tartasz a szekrényben.
- Ha vége a Karácsonynak, a fát kidobhatod az útszélre és elszállítják.
- A karácsonyfát nem zavarja, ha egész nap focimeccset nézel.
- A karácsonyfa nem bánja, ha megkötözöd és bedobod a kocsid hátsó ülésére.

...

és ha elég laposnak
lát a bíró minden egyest,
megítél egy tizenegyest.
S mert a szegény feje...
2023-09-16 13:05:54

megítél egy tize...
2023-03-22 22:17:09
Újvidék-Balatonföldvár
... minisztérium, Iskola utca. A vonatok is pontosak voltak. Másnap délután bepakoltunk, és elmentünk Szakály Sanyiékhoz Pestre. Forgalmas út volt, rendőrkonvoj kísérte a szlovák buszokat a focimeccsre. Sanyiéknál aludtunk, majd másnap korán elindultunk Újvidékre, ahol Sanyinak volt egy előadása. Arról volt szó, hogy ott is alszunk, de Éva lába a műtét után nem jött még teljesen rendb...
2022-07-25 06:55:50
Egy kis mosolyt kérek!
... Lebukás
Főnök az egyik beosztottjának:
- Sándo...
2022-06-15 00:07:35
Karácsonyi filmek: Télapu
... sütemény iránt. Azután elkezd rejtélyes módon meghízni, a súlyfelesleget pedig képtelen leadni. Majd megőszül és a szakálla is kinő, amit nem tud leborotválni. Amikor aztán Charlie egyik focimeccse alkalmával azt látják, hogy Scott előtt egész sor gyerek sorakozik, akik a karácsonyi kívánságaikat sorolják fel, Laura és Neil úgy határoznak, hogy lépnek, és bírósági távoltartási hat...
2021-12-24 16:50:14
Nem elérhető
... Lőrinc, de a gép sokszor tartózkodik ugyanott, ahol Szíjj László luxusjachtja is van (amelyen Szijjártó Péter külügyminiszter is nyaralt), és ezzel utazott Orbán Viktor is egy bulgáriai focimeccsre, az utat állítása szerint Garancsi István vállalkozótól kapta ajándékba.

Az RTL Klub híradója megjegyzi, hogy Orbán Viktor a szokásos rádióinterjújában amúgy azt mondta, hog...
2021-03-05 22:01:58
A szenvedés és ima útján
... akarunk felülkerekedni rajta, mégis Jóra fordulhat. Ahhoz, hogy Bendit megismerhessem, egy rossz dolognak kellett megtörténnie: Ádámot, Bendi említett focista barátját megütötték egy focimeccsen. Ártatlanul kapta azt az ütést, láttam a televízióban, pedig azt a meccset nem is terveztem megnézni... De Valakinek más terve volt s onnantól az érvényesült... Kapcsolatba léptem az ártat...
2021-02-08 21:49:00
Élni hagyni
Szeretnék négy napra azokkal a feltételekkel Németországba utazni, amilyenekkel a mai focimeccsre a német és spanyol szurkolók Magyarországra jöhettek és utazhattak haza. Én a lányomat és az unokámat látogatnám meg, ami azért van olyan fontos, mint egy világjárvány alatt megtartott, általam érdektelennek vélt sportrendezvény. Mert nálunk a család a legfontosabb. ...
2020-09-24 18:28:13
1 2 3 ...........39 40 ......59 60 ......78 79 80
Címkék: Rose Bowl, Romhányi József, Szakály Sanyiékhoz Pestre, Szíjj László, Szijjártó Péter, Orbán Viktor, Garancsi István, újév napján, barátunk focimeccset, elrobogó autó, részét keré, kocsid hátsó, bíró minden, szegény feje, szlovák buszokat, műtét után, egyik beosztottjának, súlyfelesleget pedig, karácsonyi kívánságaikat, bulgáriai focimeccsre, utat állítása, szokásos rádióinterjújában, rossz dolognak, feltételekkel Németországba, unokámat látogatnám, világjárvány alatt, amerikaifutball, külügyminiszter, sportrendezvény, magyarországra, súlyfelesleget, beosztottjának, balatonföldvár, tomegverekedes, megismerhessem, felülkerekedni, feltételekkel, kívánságaikat, vállalkozótól, németországba, érdektelennek, luxusjachtja, leborotválni, minisztérium, világjárvány, legfontosabb, rendőrkonvoj, televízióban, távoltartási, amilyenekkel, elszállítják, megtörténnie, karácsonyfát, karácsonynak, félmeztelen, igazságodat, focimeccsre, tizenegyest, focimeccset, bepakoltunk, karácsonyfa, elindultunk, tartózkodik, szekrényben, kirohantunk,