Halfogás vagy emberfogás?
... tanította a sokaságot. Miután abbahagyta a beszédet, ezt mondta Simonnak: Evezz a mélyre, és vessétek ki hálóitokat fogásra! Simon így felelt: Mester, egész éjszaka fáradoztunk ugyan, mégsem fogtunk semmit, de a te szavadra mégis kivetem a hálókat. Amikor ezt megtették, olyan sok halat kerítettek be, hogy szakadoztak a hálóik; ezért intettek társaiknak, akik a másik hajóban voltak...
2024-03-18 07:47:56
Ésszerűtlen kérések
... kérések

,,Miután abbahagyta a beszédet, ezt mondta Simonnak: Evezz a mélyre, és vessétek ki hálóitokat fogásra! Simon így felelt: Mester, egész éjszaka fáradoztunk ugyan, mégsem fogtunk semmit, de a te szavadra mégis kivetem a hálókat. Amikor ezt megtették, olyan sok halat kerítettek be, hogy szakadoztak a hálóik." (Lk 5:4-6)

Gondolj a legkellemetl...
2024-01-27 22:49:00
Szőke nő viccek: Szőkékről - Nem csak szőkéknek
... egy kis keszeget sikerül fogniuk. Megszólal a barát:
- A francba, ez a nyamvadt kis keszeg 20000 forintunkba került!
Mire a barátnő:
- Jujj, akkor még jó, hogy csak egyet fogtunk belőle

A szőke nő felhívja a repülőteret:
- J...
2023-09-15 22:00:26
Nem fogtunk semmit

,,Simon így felelt: Mester, egész éjszaka fáradoztunk ugyan, mégsem fogtunk semmit, de a te szavadra mégis kivetem a hálókat." (Lukács 5:5)

Ha nincs munkád, ha állást keresel, ha addig gyalogoltál, amíg felhólyagosodott a lábad, és még mindig nem találtál munkát, ne add fel. Figyelj, és alkalmazd Péter szavait a te fájdalmas prób...
2023-08-05 22:36:51
Bízzatok!

,,Mert mindnyájan látták őt, és megrettentek. De ő azonnal megszólította őket, és ezt mondta nekik: Bízzatok, én vagyok, ne féljetek!" (Márk 6:50)

Miután "fegyvert fogtunk a bajok tengerével szemben", úgy találjuk, hogy képtelenek vagyunk megállítani a tomboló áradatot. Elsodor bennünket az ár, veszteséget veszteség követ, és a gazdagság e...
2023-08-02 21:44:08
Húsvéti történetek, mesék
... Kisszabó lesegítette, és bekísérte. Messziről nézve akár testvérek is lehettek volna, ahogy az öreg Gazsi Árminra támaszkodott. Mint valaha gyermekkorunkban, gondolta Ármin. Amikor csíkot fogtunk kézzel a mocsárban.

- Isten áldjon Gáspár. - köszönt el Kisszabó.

Holnap ünnep. A templomba jövet megnézlek, és beszélgetünk. Arról, hogy milyen volt valaha gyerme...
2023-04-08 22:00:11
Lassú
Még postázás, számlázás, de valóban le kell nyugodni. Vásárlás, borzasztó tömeg a boltokban. Ma a Lidlben összefutottam a polgármester úrral, már két éve nem láttam. Kezet fogtunk és váltottunk néhány kedves szót. Elgondolkodtam, hogy mennyire vagyok én a hibás a kapcsolat megromlásában. S mennyiben ő. Mindketten vesztesek vagyunk....
2021-12-23 18:31:24
Pósa Lajos hazafias versei
... a dombon,
Hol labdáztunk, kergetőztünk.
A haza az édes otthon.
Az a falu, az a város,
Hol vesszőn lovagoltunk,
Az a határ, hol kalappal
Tarkaszárnyú lepkét fogtunk.

Édes-búsan fújja-fújja....
2021-08-18 21:30:23
Pásztorjáték 2020 - Angyalföldi Szent Mihály plébánia
Az idei év számos változást hozott életünkbe. Ennek részeként a hagyományosan december 24-én 16 órakor kezdődő pásztorjátékra sajnos nem tudunk személyesen összegyűlni az Angyalföldi Szent Mihály Templomban december 24-én 16 órakor kezdődő pásztorjátékyomr...
2020-12-26 16:25:40
22. évközi hét csütörtök 09.03
... befejezte a tanítást, így szólt Simonhoz: ,,Evezz a mélyre, és vessétek ki a hálótokat halfogásra." ,,Mester - válaszolta Simon -, egész éjszaka fáradoztunk, s nem fogtunk semmit, de a te szavadra, kivetem a hálót." Meg is tette, s annyi halat fogtak, hogy szakadozni kezdett a háló. Intettek a másik bárkában levő társaiknak, hogy jöjjenek és segít...
2020-09-03 16:34:23
1 2 3 .........33 34 .....50 51 .....66 67
Címkék: Pósa Lajos, Angyalföldi Szent Mihály, Gazsi Árminra, Angyalföldi Szent Mihály Templomban, másik hajóban, bajok tengerével, tomboló áradatot, öreg Gazsi, templomba jövet, polgármester úrral, kapcsolat megromlásában, édes otthon, hazát szeressétek, pásztor furulyáját, hagyományosan december, hálótokat halfogásra, másik bárkában, pásztorjátékyomr, gyermekkorunkban, felhólyagosodott, pásztorjátékra, elgondolkodtam, megszólította, hagyományosan, összefutottam, megromlásában, tarkaszárnyú, szerencsétek, polgármester, beszélgetünk, legkellemetl, kergetőztünk, pásztorjáték, támaszkodott, megrettentek, összegyűlni, személyesen, szakadoztak, fáradoztunk, forintunkba, angyalföldi, lovagoltunk, veszteséget, repülőteret, ésszerűtlen, szeressétek, gyalogoltál, megállítani, lesegítette, furulyáját, hálóitokat, társaiknak, váltottunk, emberfogás, mindketten, kerítettek, templomban, képtelenek, halfogásra, történetek, válaszolta, labdáztunk, tengerével, szakadozni, mindnyájan, abbahagyta, koszorúja, mennyiben, megszólal, bekísérte, messziről,