|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
2010-04-06 07:22:56 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
|
2010-04-06 07:19:53 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
2010-04-06 06:46:48 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
|
2010-04-06 06:22:50 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
|
2010-04-06 05:52:06 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
2010-04-06 05:34:59 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
2010-04-06 05:26:30 |
|
|
|
|
|
|
Monogram-numerológia - a kezdőbetűk jelentősége
Bizonyára nem véletlen, hogy nevünket nagy kezdőbetűkkel írjuk. Ezek a betűk azért nagyok, mert nagy jelentőséggel bírnak. Amikor első osztályban írni tanultunk, és a nagybetűket még nem ismertük, pirossal kellett írnunk a ,,nagy" kezdőbetűket - ezzel is jelezve, hogy azok mást, többet jelentene... |
2010-04-05 14:02:25 |
|
|
|
|
|
|
Bizonyára nem véletlen, hogy nevünket nagy kezdőbetűkkel írjuk. Ezek a betűk azért nagyok, mert nagy jelentőséggel bírnak. Amikor első osztályban írni tanultunk, és a nagybetűket még nem ismertük, pirossal kellett írnunk a ,,nagy" kezdőbetűket - ezzel is jelezve, hogy azok mást, többet jelentenek.
De valójában mi ez a több, más? A számmisztika választ ad er... |
2010-03-26 20:46:41 |
|
|
|
|
|
|
.......................
---
.................................... ..V E R S G Y Ű J T E M É N Y
.......................... |
2010-03-26 18:26:05 |
|
|
|
|