Alvó férjét szurkálta egy nő Hegyeshalomban
...
Kálmán Gabriella tájékoztatása szerint szerelemféltésből szúrt a 41 éves asszony, akit a rendőrség már őrizetbe is vett.
Férjét a mentők életveszélyes sérülésekkel szállították a győri kórházba....
2013-05-24 12:26:44
Tekerés
Egy kis pihenés után elmentem fagyizni, majd kitekertem Hegyeshalomba. Aztán a mobilom megadta magát és lemerült. Elég kellemetlen volt. Nem ezt várná az ember, egy ilyen drága telefontól....
2013-05-01 19:53:27
Elkészült a Lajta veszély- és kockázati térképe
... szakaszait mérték fel.
A Lajta magyarországi szakasza rövid, de vízhozama széles határok között mozog, esetleges áradása pedig 38 ezer ember lakóhelyét veszélyeztetheti Bezenyén, Hegyeshalomban, Levélen, Mosonmagyaróváron és Rajkán. Ráadásul a terület sajátosságai miatt 2009-ben az is előfordult, hogy a mederből Ausztriában kiömlő víz jelent meg Magyarországon, a gát települé...
2013-03-27 16:03:45
Utazási tapasztalatok?
... Bécsbe, hanem ezzel Pestre.Tiszta ,minden tájékoztató eszközzel ellátott.Tudod merre jár a vonat, hány kilométeres sebességgel, mi lesz a következő város amit érint. Megállni csak H...
2013-02-03 08:53:13
ma ma van
... történészi hűség. Erről eszembe jutott, hogy nem küldtem neki szél-járást, hétfőn küldök. SZeretem Sanyi fejtegetéseit.
Rohanós, tempós hét volt, tegnap Mosonvármegyét szállítottam Hegyeshalomba, Mosonudvarra. Feketeerdőn ebélt a csapat, Iváncsics János névnapját koronáztuk meg. Már régen volt, de nem jöttünk akkor össze. Aztán Görföl Jenő és Fekete Márti jött Pozsonyból, le...
2013-01-12 06:29:21
Vasárnap életbe lép a 2012/2013. évi vasúti menetrend
... közeli országba is.
Az EURegio-vonatok közül Bécs felé csak a hajnali első, ellenkező irányban pedig a reggeli első kettő közlekedik Győr és Bécs között, valamennyi más esetben Hegyeshalomban és/vagy Bruck-ban át kell szállni. A vonalon az eddigieknél eggyel több vonatpár közlekedik, és valamennyi járat a megszűnő Südbahnhof helyett az új Hauptbahnhof-on áll meg. Bécsbe Budap...
2012-12-06 19:44:50
Imamalom
Ma már jobban voltam, délelőtt tanítás, aztán hétfő volt.
Lazítás, saját dolgaim, vásárlás, s kivittem a Mosonvármegyéket Hegyeshalomba.

Lassan

Talán még mindig elhiszed
Hogy jobbá tesz majd az idő
Szalad a furcsa nászmenet
Az esküvő elkerülhető

És a múlt hibáiból tanulsz
,,Ahogyan lenni szokott"
Most vonult ...
2012-12-03 21:57:16
Ez is hét?
Olyan őszi, 56-os hét. Vasárnap Sopronban voltunk a temetőben, Zsóka benáthásodott aztán, s őt ápoltam az ünnepekben. Hegyeshalomban beszédet mondtam, majd kedden elmentem Óváron az ünnepségre. Nagyon kevesen voltunk. A Kor-Zár jó volt, néhány versem is elhangzott, s meglepő módon ez zavart kissé. Pedig Gál Tomi jól mondta őket.
Aztán cikkek írása, Mosonvármegye, készülés a ho...
2012-10-25 21:44:22
Üzemlátogatások
... le ezeket a műveket, csak kíváncsi vagyok, hogy kinek mennyit ért a ,,kirándulás"?
Olvashattam egyéb furcsaságokat is.
Egy tanulmányi kiránduláson elmentünk Hegyeshalomba, persze vonattal és az ismeretség kihasználásával, megnézni az új biztosítóberendezésüket.
A főnökkel és a ,,blokkmesterrel" (aki a biztosítóberendezésiek vezetője) előre m...
2012-04-30 15:54:40
Kerékpár
Az elmúlt napokban próbálgattam a kecskémet. Pénteken Hegyeshalomba, Szombaton Papréten jártam. Odafelé nem volt gond, azonban vissza felé borzasztó szél volt, de a lényeg, hogy jól esett.
Ma 3 vázzal fotóztam a papír képek később lesznek meg.
...
2012-03-18 19:32:35
1 2 3 6 7 9 10 11 12 13
Címkék: Kálmán Gabriella, SZeretem Sanyi, Iváncsics János, Aztán Görföl Jenő, Fekete Márti, Bécsbe Budap, Mosonvármegyéket Hegyeshalomba, Vasárnap Sopronban, Pedig Gál Tomi, Pénteken Hegyeshalomba, Szombaton Papréten, mentők életveszélyes, győri kórházba, mobilom megadta, ilyen drága, terület sajátosságai, mederből Ausztriában, következő város, hajnali első, reggeli első, eddigieknél eggyel, megszűnő Südbahnhof, furcsa nászmenet, esküvő elkerülhető, múlt hibáiból, tanulmányi kiránduláson, ismeretség kihasználásával, elmúlt napokban, papír képek, mosonvármegyéket, veszélyeztetheti, üzemlátogatások, kihasználásával, hegyeshalomban, mosonvármegyét, magyarországon, blokkmesterrel, fejtegetéseit, hegyeshalomba, tapasztalatok, életveszélyes, magyarországi, tájékoztatása, benáthásodott, furcsaságokat, mosonvármegye, kiránduláson, mosonudvarra, hauptbahnhof, szállítottam, sajátosságai, sérülésekkel, próbálgattam, szállították, tájékoztató, ausztriában, kellemetlen, olvashattam, kilométeres, sebességgel, feketeerdőn, elkerülhető,