Nagyon szép város Szeged
Utoljára Gregor Józsefnél voltam Szegeden, de akkor nem volt idő a városra. Most szombaton ott landoltunk, s a hotel bevétele után séta és egy nagyszerű vacsora, tökéletes kiszolgálással.
Tágas szép város, gyönyörű építmények, a XIX. század összes csodája ott van.
Aztán másnap délelőtt még, hiszen Juhász Gyula Tiszáját is látnom kellett. Szobrok, emlékkövek mindenütt. ...
2021-11-02 16:46:21
Meg kellett szakítania az útját A Solar Impulse 2 repülőnek
... "Nem fenegyerekek vagyunk, hanem felfedezők. A biztonságot mindenek fölé helyezzük". Hozzátette, hogy a géppel mindenki elégedett, de az időjárás nem kedvez az útnak.
"Nagojában landoltunk és kivárjuk a jobb feltételeket a folytatáshoz" - mondta Piccard.
A kizárólag napenergiával hajtott repülőgép márciusban indult a 35 ezer kilométeres világkörüli útra Abu-Dzabiból....
2015-06-01 11:11:56
Kulcsár Edina: Én nem fogok megszédülni, biztos vagyok benne
... Magyarországról, pedig Londonban még csak hajnali 6 óra volt. Becsomagolni sem volt időm. Fél óra alatt dobáltam bele mindent az öt bőröndömbe, aztán délben uzsgyi repülőtérre. Amikor landoltunk rengetegen vártak, úgyhogy az érkezésemből egy rögtönzött sajtótájékoztató lett, és ez így megy azóta is. Szinte minden nap 5-kor kelek. Egyetlen nap volt olyan, hogy délelőtt végeztünk, a...
2015-01-04 17:56:02
Szocsi 2014 - Megérkezett és elfoglalta szállását a magyar csapat
... busszal indult a Liszt Ferenc repülőtérre, ahonnan Isztambul érintésével érkeztek meg az orosz tengerparti városba.
"Jól utaztunk, bár a végén szakadó esőben, kicsit izgalmasan landoltunk Szocsiban, a repülőtérről pedig, ami nincs messze az olimpiai falutól, még három órába telt, míg mindenki elfoglalhatta a szobáját" - idézte a MOB honlapja Siklós Eriket, aki hozzátette: a m...
2014-01-31 11:22:08
Kohut Katalin: Egy földönkívüli monológja

Éppen ötvenöt esztendeje történt 1958. márciusában, hogy idehoztak a távoli galaxisról száműzetésbe a Földre. Egy kis városban landoltunk, s ott hagytak a felsőbb hatalmak a zöld réten a külvárosban.
Iszonyatosan féltem, messze az otthonomtól, ismeretlen világban.

Bemerészkedtem a városba, s megkerestem a legsze...
2013-12-19 07:25:36
Kirándultunk délután
... süti, sali, innivaló és indulás.
Játszótér, tó, séta, kajálás....minden volt. Még fagyizni is eljutottunk. Jani gavallér volt, és mindenkit meghívott egy sütire, fagyira....nálunk landoltunk. Megnéztük a másnaposak 3-at, volt vidámság tőle rendesen. A gyerekek játszottak társasoztak addig. Jó nap volt. Hogy a befejezés is jó legyen egy pohár rozi a társaságom. Nem tudom siker...
2013-10-23 21:10:55
Csodát tett a Mária-ikon
... pezsgőt bontottunk. A párom kívánsága az volt, hogy minimum egy óra távolságra menjünk, én a tengerparthoz ragaszkodtam. A térképen meghúzott körön Ciprus nyert.

Kora hajnalban landoltunk, buszjárat persze nem volt Larnakába. A bérelhető kisautók csak a hirdetésekben léteznek, a valóságban benzinzabáló hatalmas batárokat ajánlanak a reptéri autókölcsönzők. A repülőn mög...
2013-08-08 13:19:16
Galaktikus álomutazó
... hozzá, éreztük, hogy nő a gravitáció, hajtóművünk csak 70 százalékos teljesítményen tudta kiegyenlíteni a vonzást. Ahogy ereszkedtünk le, a légkör szokatlanul nyugodt volt, gond nélkül landoltunk egy lapos fennsíkon. Hárman indultunk felderítésre, a legénység többi tagja (mind a négy fő) a hajóban maradt, minden eshetőségre. Bíborszín fűre ugrottunk, kékes sárga nap világított mag...
2013-07-12 18:04:08
Twilight ...
... kezdtünk
- Menjünk le a partra. - Mondta Jasper, mire én azonnal nagyot bólintottam. Sietősen felálltunk a napozóágyról, majd egyenesen az erkélyről leugorva a homokos parton landoltunk. Kicsit közelebb sétáltunk a vízhez, majd amikor a hullámok már a bokámig értek, megálltam. Jasper ismét átölelte a derekam, és azonnal a nyakamra vetette magát, aztán óvatosan maga felé...
2013-01-18 19:48:01
..igen....
......sok minden történt azóta......olyan magasságokba és mélypontokba jutottunk el....amit elképzelni sem tudtam....de most azt hiszem landoltunk egy kicsit...csak esni kellene már valahova......

...szeretném hinni, hogy ez élet a miénk.....és megmutatjuk egymásnak.....:)....

..(...
2012-10-22 15:57:28
1 2 3 4
Címkék: Solar Impulse, Kulcsár Edina, Kohut Katalin, Utoljára Gregor Józsefnél, Juhász Gyula Tiszáját, Liszt Ferenc, Siklós Eriket, Mondta Jasper, magyar csapat, földönkívüli monológja, hotel bevétele, nagyszerű vacsora, biztonságot mindenek, géppel mindenki, jobb feltételeket, kizárólag napenergiával, rögtönzött sajtótájékoztató, orosz tengerparti, végén szakadó, repülőtérről pedig, olimpiai falutól, távoli galaxisról, felsőbb hatalmak, zöld réten, másnaposak 3-at, gyerekek játszottak, pohár rozi, párom kívánsága, tengerparthoz ragaszkodtam, térképen meghúzott, bérelhető kisautók, hirdetésekben léteznek, valóságban benzinzabáló, reptéri autókölcsönzők, légkör szokatlanul, lapos fennsíkon, legénység többi, hajóban maradt, erkélyről leugorva, homokos parton, bokámig értek, nyakamra vetette, sajtótájékoztató, magyarországról, teljesítményen, bemerészkedtem, autókölcsönzők, kiszolgálással, napenergiával, hirdetésekben, elfoglalhatta, tengerparthoz, kiegyenlíteni, magasságokba, kirándultunk, iszonyatosan,