|
|
|
... elutasító az online hitelügyintézéssel kapcsolatban, arányuk nem változott az előző, januári felméréshez képest - közölte a Cofidis.
A kutatást a Cofidis megbízásából az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. készítette 500 fős mintán online adatfelvétellel, idén januárban és májusban. Az adatok a 18-69 éves magyar internetező lakosságra reprezentatívak. A Cofidis Hitel Monito... |
2020-06-06 08:11:06 |
|
|
|
|
|
|
... magyar vásárlók műtárgybefektetési szándékának alakulását vizsgáló kutatás már az új koronavírus miatt veszélyhelyzet elrendelése után, március második felében készült el, az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. végezte 200 fő megkérdezésével. A minta a legalább 300 ezer forint havi háztartás jövedelemmel rendelkező, 18-69 év közötti, online elérhető magyar lakosságra reprezentat... |
|
2020-04-23 16:32:27 |
|
|
|
|
|
|
... a legnagyobb. A személyi kölcsönök éves kihelyezése 2015-ről 2019-re megháromszorozódott, az adósságrendező hitel kihelyezés ötszöröződött - ismertette.
Kurucz Imre, az NRC Marketingkutató Kft. ügyvezetője ismertette a legfrissebb Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatást, eszerint a lakosság csupán egynegyede elutasító a hitelekkel szemben. Míg 2011-ben a lakosság 63 száz... |
2020-03-11 12:01:58 |
|
|
|
|
|
|
... autóvásárlásra szánt külső anyagi segítség igénybevételének elfogadottsága pedig 27-ről 46 százalékra emelkedett az elmúlt években.
A Cofidis Hitel Monitor ku... |
|
2019-03-16 08:21:07 |
|
|
|
|
|
|
... nyilatkoztak: a többség szerint anyagi helyzete ugyanolyan lesz, mint tavaly volt, 76 százalékuk pedig javulásra számít a fe... |
|
2018-12-03 18:36:20 |
|
|
|
|
|
|
... be, akiket 2018 második felében kérdeztek meg a toborzási és kiválasztási folyamataikról, illetve a humánerőforrás stratégiájukról, az így kapott eredményeket kiegészítették az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. közel 400 magyar vállalkozás bevonásával készített felmérésének tanulságaival.
A közlemény szerint a munkáltatók 83 százaléka 1 millió forintnál kevesebbet költöt... |
2018-11-01 07:04:56 |
|
|
|
|
|
|
...
Az országos, reprezentatív felmérést az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. végezte a biztosító megbízásából, a 18-59 éves korosztály körében, 1000 ember megkérdezésével.
A közlemény szerint a vizsgálatból kiderül az is, hogy a nyugdíjcélú megtakarítással rendelkezők 39 százaléka már 30 éves kora előtt elkezd takarékoskodni, és a fiatalok átlagosan havi 11 000 forintot... |
2017-10-03 18:53:08 |
|
|
|
|
|
|
...
Sági Ferenc, a Cofidis pénzintézet megbízásából kutatást végző NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. csoportvezetője ismertette: a válság éveiben a lakosság alig 4-6 százaléka volt a vásárlást tervezők aránya. Kiemelte: a reprezentatív kutatásuk szerint az autóvásárlást a 18-69 éves lakosság 46 százaléka elfogadhatónak tartja, ezzel ez a harmadik legelfogadottabb hitelcél. A ... |
2017-01-24 11:42:29 |
|
|
|
|
|
|
... kifejezetten akcióvadászok, még ha megengedhetik maguknak a drágábbat, akkor is inkább akciós termékeket vesznek; 72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre. A kutatás szerint a vásárlók még kevésbé az ünnepekre készülnek, a... |
2016-11-25 07:04:24 |
|
|
|
|
|
|
...
A kft. megbízásából az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. által készített reprezentatív kutatás szerint zsebpénzt több gyermek kap, mint saját bankszámlát. Bankszámlája a 3-10 éves korosztályban mindössze 20 százaléknak van, ám még nem férnek hozzá, a 15 évnél idősebbek fele viszont már rendelkezik a számlán lévő összegről.
A kutatás szerint először 2-4 éves korban ke... |
2016-10-31 07:04:39 |
|
|
|
|