Holnap Pest
... rohanjak az injekcióért. Szabadnap és erre megy el! Ritkábban köhögök, de akkor nagyon, jön fel a váladék. Fejem nem fáj már. Lázam sincs! Anyu is jól van szerencsére! Esszük a mandarint. Megterveztem az ebédeket karácsonyig és karácsonyra. Még két nap munka, majd jön egy kis pihenés. Ami takarításból fog állni. Lesz vacsora és egy kis vásárlás is, folytatom az opcíózást, a coach ...
2022-12-14 16:22:48
Felkészültem
A hétvégére. Megterveztem az étkezéseket, bevásároltam, főztem és eltelt a nap. Még a vacsora és a zuhany vár rám, aztán mehetek éjszakára dolgozni. Most a pihenő napom vasárnapra esik. Hétfőn meg megyek vágányzárazni Öttevényre. A jövő hét tartalmas lesz, majd a következő héten lesz 3 nap szabadság. Már várom, A vezénylővel is beszéltem, az utolsó szabadságot karácsony előtt vesz...
2022-11-11 16:00:37
Korai ébredés
Tegnap pihenő napot tartottam, fáradt voltam. Így mára maradt minden intézni való. Bevásárlás, patika, főzés, számla befizetések. Megterveztem a karácsonyig lévő időszakot, hogy mit mikor és hogyan csinálunk. Mert mindenre kell, hogy jusson idő.
Már lassan két hete, hogy a harmadik oltást megkaptam, szerencsére nincs semmi mellékhatása, remélem így is marad.!

...
2021-12-08 14:06:42
Vacsora
... és sokat is ettünk. Rosszul aludtam, reggel nem is kívántam az ételt, ezért a reggelit kihagytam. Délre tökfőzeléket főztem, jól esett a könnyű ebéd. Ezt+azt ...
2021-09-15 14:33:20
60 óra
Véget ért a múlt heti 60 órás munkahét. Fárasztó volt főleg a végén a dupla éjszaka. Holnap is itthon vagyok, délelőtt kimegyünk Boldogasszonyba egy kis vásárlásra. Szerény, visszafogott vásárlás lesz. Megterveztem a heti ebédeket is. Ma összeütöttem egy uborkasaláta szerűséget. Nekem ízlik. Holnapra összeér majd, talán még harmonikusabb ízek lesznek....
2020-07-13 21:39:34
A munkakönyv
... nagyon is tudja azt: hol van az a Munkakönyv! Ekkor már annyi jelét adta annak, hogy terhére vagyok nagycsaládostól, keresztény-népnemzeties életfelfogásomtól, mindenestől... Ekkor megterveztem hogyan tudnék fizikailag is elkülönülni tőle. Megszüntettem az ebédlőt és leválasztva a nappalitól, beköltöztem oda. Majd, amikor elértem azt az időpontot, amikor végre elindíthattam a ...
2020-02-23 10:05:46
Eltűnt,majd megkerült munkakönyv
... Már teljesen kiborultam. Örökösen zokogtam és szerettem volna meghalni!!! Már vacsorát sem készítettem, és amikor este megjött az ifjúság menekültek a szobájukba!
Ekkor megterveztem hogyan tudnék fizikailag is elkülönülni tőle. Megszüntettem az ebédlőt és leválasztva a nappalitól, beköltöztem oda. Majd, amikor elértem azt az időpontot, amikor végre elindíthattam a nyu...
2018-11-12 04:24:27
H.Kohut Katalin: Séta
... Chinoint építettek, oda jártam ki egyedül napozni, amikor a gyerekek a nagyanyjuknál nyaraltak.

Fájdalommal gondoltam a családi házra, mely állandóan hívogatott, mindig megterveztem, milyen lenne saját tóval, kristálypatakkal a telek végén, ahol hétvégente barátokkal össze lehet jönni, kerty partit rendezni, szalonnasütéssel, bográcsozással. Nagyon sok házat megnéztem,...
2018-09-26 09:19:36
460 oldalas könyv Mosonmagyaróvárról
... beszélgettünk.

- A szerkesztésre 2012-ben kért fel Nagy István, még mosonmagyaróvári polgármesterként. Mintául egy Tatáról szóló kiadvány szolgált. Akkor a kötetet megterveztem és felkértem a szerzőket is. Egyeztettünk fejezetenként a terjedelemről, formáról az egységes szerkezetért. Szerettem volna megbízható tollakból módszeresen feldolgozni városunk történetét,...
2018-05-25 05:22:02
Számkivetetten és törvényen kívül (Munkakönyv)
... tudja azt: hol van az a Munkakönyv! Ekkor már annyi jelét adta annak, hogy terhére vagyok nagycsaládostól, keresztény-népnemzeties életfelfogásomtól, mindenestől...
Ekkor megterveztem hogyan tudnék fizikailag is elkülönülni tőle.
Megszüntettem az ebédlőt és leválasztva a nappalitól, beköltöztem oda. Majd, amikor elértem azt az időpontot, amikor végre elindíthattam ...
2017-10-06 15:05:50
1 2 3 4 5
Címkék: Holnap Pest, Kohut Katalin, Nagy István, ebédeket karácsonyig, pihenő napom, következő héten, utolsó szabadságot, karácsonyig lévő, harmadik oltást, reggelit kihagytam, könnyű ebéd, múlt heti, dupla éjszaka, heti ebédeket, uborkasaláta szerűséget, ifjúság menekültek, nagyanyjuknál nyaraltak, családi házra, telek végén, szerkesztésre 2012-ben, kötetet megterveztem, egységes szerkezetért, polgármesterként, mosonmagyaróvári, kristálypatakkal, szalonnasütéssel, nagycsaládostól, boldogasszonyba, számkivetetten, bográcsozással, elindíthattam, megszüntettem, terjedelemről, vágányzárazni, nagyanyjuknál, fejezetenként, szerkesztésre, harmonikusabb, beszélgettünk, megterveztem, szerkezetért, népnemzeties, bevásároltam, felkészültem, takarításból, uborkasaláta, mellékhatása, tökfőzeléket, visszafogott, összeütöttem, egyeztettünk, mindenestől, elkülönülni, módszeresen, beköltöztem, fájdalommal, szerencsére, leválasztva, karácsonyig, befizetések, készítettem, feldolgozni, szabadságot, étkezéseket, vezénylővel, karácsonyra, injekcióért,