A Tindersticks, a mély érzelmek tolmácsolója az A38 hajón
... mindig visszafogott tudott maradni. Felléptek Észak-Amerikában, Oroszországban, a Montreux-i Dzsesszfesztiválon, Claire Denis francia filmrendező több filmjéhez (Nénette és Boni, Kínzó mindennapok) készítettek zenét.
A 2003-ban kiadott Waiting for the Moon című stúdióalbum után megbomlott az addig együtt dolgozó hat zenész együttműködése: Staples a szólókarrier felé fordult (...
2012-04-22 10:11:34
Barátság
... Távolból érzem

Mert a távolságban rájövünk arra
Hogy mit is jelent nekünk a másik
Mert még mindennap látva
Nem érezhetjük mennyire hiányzik
Hiszen velünk van
S aki itt van, nem hiányozhat
De midőn megnőnek a kilométerek
Megtudhatjuk, hogy igazán mit jelentett
S ha hetek, hónapok telnek el
Hogy nem találkozhatunk
Csak l...
2012-04-22 08:55:13
szeretettel
... A szekrény nem lett nagyobb, így hát kénytelenek voltunk a legszükségesebbre korlátozni a ruhatárunkat. Jártuk az erdőket és a hegyeket,éttermekben vacsoráztunk, órákig beszélgettünk, mindennap elmentünk moziba. És miközben ígyéltünk, megállapítottuk, hogy a világ legkifinomultabb dolgai éppen azok, amelyek mindenkiszámára elérhetőek. Mindketten imádjuk, amit csinálunk. Az én munk...
2012-04-21 22:18:21
... ahogy ívbe feszült a gerince. Enyhítem a nyomást, és újra elernyed.Továbbra is megállás nélkül imádkozom, Isten irgalmáért könyörögve. Ha a lélek átlépi afájdalom küszöbét, megerősödik. A mindennapi élet vágyai értelmüket vesztik, és az ember megtisztul. A szenvedés oka a vágy, nem pedig a fájdalom. Nyugodt és vigasztaló a hangom. - A barátnőid elmesélték, mi ez, ugye? Minél...
2012-04-21 22:11:02
...
Most már úgy tűnik, mindenki hozzászokott az utazáshoz. Ennek az univerzumnak az asztal aközéppontja, és mindennap köréje gyűlünk, hogy reggelizzünk, ebédeljünk, vacsorázzunk, beszélgessünk az életről és arról, hogy mi várhat ránk. Hilal most már átköltözött a mivagonunkba, itt van a közös étkezéseken...
2012-04-21 22:05:47
szeretettel
... lát.Azért akart találkozni velem, hogy a közeledbe férkőzhessen.Megmozdul, még közelebb húzódik. Érzem a teste melegét. - Megkérdezte, eljöhet-e velünk a Bajkál-tóig. Azt mondja, bár mindennap áthalad a vonat Novoszibirszken, még soha nem volt oka fölszállni rá. Most lenne.Úgy van, ahogy gondoltam: most, hogy itt fekszünk egymás mellett az ágyban, csak gyengédséget érzek irá...
2012-04-21 22:00:59
... elesem. Csaknem fél órán keresztül harcolunk, tudomást sem véve a többiemberről, akik szintén belefeledkeznek abba, amit csinálnak, és keresik a helyes testtartást, amisegít megtalálni a mindennapi életben is a tökéletes hozzáállást.A végén mindketten kimerülten, verejtékben úszva állunk egymás mellett. Ő köszönt engem,én köszöntöm őt, aztán a zuhanyzó felé vesszük az irányt. Foly...
2012-04-21 21:56:11
szeretettel
... körül kimentünk az állomásra. Az Urálon - az EurópátÁzsiától elválasztó hegységen - teljes sötétségben haladtunk át. Senki sem látott belőle semmit.És innentől kezdődtek a mindennapok a vonaton: amikor felkelt a nap, mintha valamiláthatatlan drót mozgatna mindenkit, rendszerint odagyűltünk a reggelizőasztalhoz. Szokásszerint senki nem aludt egy szemernyit sem. Még Yao ...
2012-04-21 21:47:17
... rágyújt egy cigarettára, hogy leplezze ingerültségét. A kiadó asszony pedig olyanképet vág, mintha azt mondaná: ,,Nem megmondtam, hogy ez a lány csak zavarni fog?" - Min...
2012-04-21 21:38:34
nem magányos ...
2012-04-21 21:12:52
1 2 3 ...........2212 2213 2214 2271 2272 ......3407 3408 .....4541 4542 4543
Címkék: Felléptek Észak-Amerikában, Montreux-i Dzsesszfesztiválon, Claire Denis, mély érzelmek, 2003-ban kiadott, addig együtt, szólókarrier felé, távolságban rájövünk, legszükségesebbre korlátozni, világ legkifinomultabb, lélek átlépi, mindennapi élet, ember megtisztul, barátnőid elmesélték, asztal aközéppontja, közös étkezéseken, közeledbe férkőzhessen, teste melegét, vonat Novoszibirszken, helyes testtartást, mindennapi életben, tökéletes hozzáállást, végén mindketten, zuhanyzó felé, kiadó asszony, lány csak, legkifinomultabb, megállapítottuk, novoszibirszken, belefeledkeznek, európátázsiától, mindenkiszámára, együttműködése, oroszországban, találkozhatunk, beszélgessünk, szokásszerint, ingerültségét, többiemberről, beszélgettünk, visszafogott, szólókarrier, megtudhatjuk, vacsoráztunk, kepfeltoltes, ruhatárunkat, tolmácsolója, aközéppontja, tindersticks, vacsorázzunk, férkőzhessen, mivagonunkba, gyengédséget, reggelizzünk, univerzumnak, hozzászokott, szeretettel, kénytelenek, megkérdezte, cigarettára, távolságban,