|
|
|
...
Volt egyszer egy hidegháborús időszak,ahol az integrálódott magyar hadseregre is komoly feladatok hárultak. A harcbiztosításnál szolgáltam, különböző színtű híradó összeköttetéseket hoztunk létre a gyakorlatokon, amely felkészülést jelentett az éles helyzetekre. Köztudott, hogy akkor még nem voltak reléző műholdak, a rádiós, relés összeköttetésekhez virtuális rálátásra... |
2018-06-11 16:04:40 |
|
|
|
|
|
|
Ipari minőségű akkus fúró csavarozó, 2 sebesség, beépített led, 2 akku Ipri minőségű akkus fúró csavarozó gép 2 akkuval Extol Industrial ipari minőség akku feszültség 16,6 V akku kapacitás 1500 mAh 2 kkuval, gyorstöltővel szállítjuk legnagyobb csavarozó nyomaték 33 nm !! állatható fordulatszá... |
|
2017-05-30 12:01:18 |
|
|
|
|
|
|
Első, és alapvető, hogy ne lépj a gázpedálra.
Ha még is elindulsz, Akkor figyelsz előre is a forgalomra. Ha előtted akadály van, akkor elveszed a gázt, és gurulsz motorfékkel. Nem veszed ki üresbe, csak ha már a sebességed annyira lecsökkent, hogy ki kell venni, vagy visszakapcsolni. Nem gurulunk alapjáratban, mert alapjáraton a motor alapjárati üzemanyagot fogyaszt. Amíg mot... |
2014-10-08 10:16:02 |
|
|
|
|
|
|
...
A cég rámutat: a járművek átlagfogyasztása a telematikai szolgáltatások használatával és ebből fakadóan a vezetési stílus optimalizálásával - járműtől és fuvartípustól függően - körülbelül 10-30 százalékkal csökkenthető.
Az elemzés szerint a nem megfelelő fordulatszám választása, illetve a motorfék hanyagolása fokozza leginkább a járművek amortizációját, illetve növeli a... |
|
2014-08-08 07:06:26 |
|
|
|
|
|
|
Télen ....a gázfröccsöt azért adom, hogy magas fordulaton tudjak vissza kapcsolni, mert sima visszakapcsolásnál leblokkol a hajtott kerék a motorfék miatt .
Így viszont szépen visszaesik lassan a fordulat és nem csúszik meg, nem farol ki .... |
|
2014-08-01 14:19:03 |
|
|
|
|
|
|
Na ráolvastam a legnépszerűbb konkurens oldalon, hitelesnek tűnik:
"Szia! Jogos kérdés; a válasz pedig az, hogy ha forog a motor a lejtőn, az visszahajtja a klímát, lámpát, stb míg üresben a motornak kell azt külön működtetnie. Tehát a gravitáció miatt alapból is forog a kerék lefelé, és ez "ingyen áramot" termel. Míg ha üresben van a kocsi, a kerék nem hajtja a motort, így az... |
2014-08-01 13:36:38 |
|
|
|
|
|
|
Nem érdemes kivenni sebességből!!!!!!!!
Amíg a motorfék dolgozik nincs anyagfelhasználás. Mihelyt üresbe teszed, bekapcsol az alapjárati befecskendezés, és fogyasztja az üzemanyagot. A mai modern motorok így működnek. Próbáld meg kettesben a motorféket, és érezni fogod, hogy mikor kapcsol be az alapjárati üzemanyag-fogyasztás. Ha üresjáratban gurulsz, akkor alapjárati üzemanya... |
2014-08-01 13:19:41 |
|
|
|
|
|
|
Szerintem az emberek 70% nem használja a motorféket és intenzív fékezéskor (meg vészfékkor is) egyszerre ugrik a kuplungra meg a fékre.
Ha meg valaki nagyobb sebességfokozatban van, kuplung nélkül sincs hatékony motorfék, csak ha szándékosan visszakapcsol >5-3 vagy >4-2 -be, de ezt olyan ritkán látom, mint a fehér hollót.... |
2014-08-01 12:03:27 |
|
|
|
|
|
|
Természetesen mindig érdemes magasabb fokozaban közlekedni. Ennél ugyanis a motor alacsonyabb fordulaton megy igy a fogysztása kisebb. Üresjáratban nem jó kapcsolni mert ekkor a motorfék megszünik, ami ugyebár mindig a legjobb ha szükséges. A jobb gépkocsiknál alapjáraton elmegy harmadikban az autó, (anélkül hogy lefulladna) tehát még csak gáz sem kell adni. Arra azért ügyeljünk, ... |
2014-08-01 11:55:05 |
|
|
|
|
|
|
Mindenn kezdő kocsitulajdonos tudja, hogy egy motor bejáratatássa olyan 50-60 ezer km.-nél fejeződik be. Na most minden kocsi gyártó add garanciát az kocsinak motorjára és kasznijára ( rozsdaállóságára). A motoroknak : ha benzines 150-200 ezer km, ha diesel akkor 200-250ezer km. A kaszniknak meg 4-5 év.
Mindez akkor érvényes ha szervizeled autódat náluk, vagy egy általuk is ... |
2014-04-30 15:05:50 |
|
|
|
|