A tengerparton
Kovács a tengerparton sétál, és nagyokat sóhajtva, szomorúan bámul a vízbe.
Egy ismerőse arra jár, és megszólítja:
- Miért szomorkodik, Kovács úr?
- Ne is kérdezze, az első anyosom ezen a helyen fulladt a tengerbe.
- Ugyan, ne gondoljon rá --- vigasztalja az ismerőse ---, hiszen van másik. Kedves, szerény asszony .....
- Igen, igen ----- sóhajt Kovács -, de...
2007-02-07 10:07:19
Balázs kávéházi kalandok
... multammal. Az Arizonába se mentem többé. Bandiék nem tudták mire vélni, és amikor bevallottam, hogy végeztem az éjszakával, csak legyintettek.
Magdával majdnem mindennap találkoztunk. Nagyokat sétáltunk beültünk egy cukrászdába, többször el látogattunk a Szépművészeti Múzeumba,én meséltem neki a nagybányai festőiskoláról és mestereiről, moziba jártunk, és én letettem három v...
2007-02-05 23:13:06
Hogy kerülhető el...
... más módszer van arra, hogy ne csípje a szemem a hagyma?"

Sokak számára ismerős a helyzet: hagymaszeleteléskor az ember lánya/fia könnyezik, orra csöpög, esetleg eldugul, nagyokat szipog. Ennek oka az, hogy aprítás során elroncsoljuk a hagyma sejtjeit, és az ezáltal felszabaduló enzimek a kéntartalmú szulfidokból szulfénsavakat hoznak létre.

Ezek egyike,...
2007-02-02 07:13:08
Kertben
... idegen.
Rokonait, ha van rokonja,
Elnyelte széles e világ;
Nem nyit be hozzá enyhe részvét,
Legföljebb... a kiváncsiság.

Műhely körül a bánatos férj
Sohajtva jár, nyög nagyokat;
Most, íme, ...
2007-01-31 20:35:22
Anya
... tánciskolába viszi, az a szülő. Aki büszkén figyeli, hogy az a haszontalan kölyök milyen ügyesen teszi a szépet annak a copfos kislánynak, az még mindig a szülő.
De aki ugyanakkor nagyokat nyel, mert úgy érzi, hogy most kezdik tőle elszakítani lelkétől lelkezett magzatát és szeretné a fia táncpartnerét, azt a kis kacér, szőke démont megpofozni, az már megint az anya.
...
2007-01-31 15:13:10
3. 7
... tevékenységem...Azt mondta, addigra már biztosan fog látszani. Úgyhogy, továbbra is reménykedem, hogy igaza van.

Hétvégén egyébként Fehérváron voltunk, szülő és nagyszülő látogatóban. Nagyokat ettünk és beszélgettünk. Voltunk vásárolni is, megcsináltuk itthon a szigetelést, mert sajnos lakásunk nem a jólszigeteltségéről volt híres. Mostmár végre nem süvít a lábamra a h...
2007-01-30 07:54:53
részegeink a legbarátságosabba
... ki a fövenyt. Már három méter hosszú, kígyózó csatornát ásott a parton. Stan és a másik fél tucat aranyásó magányos őrültnek tűnnek, de mindannyian találkoznak este a sörözőben, és jó nagyokat lódítanak egymásnak. Visszafelé menet Michael Palin megáll a kihalt, roskadozó kalyibákkal, olajos hordókkal, ócska vödrökkel tarkított tájon egy sörre a Biztos Kikötő kocsmában, amelyet egy...
2007-01-28 11:12:52
Buga Józsi nem szép ember,de..
... kész voltak, barátunk meg az ő számlájukra írta 6 sörünket Ilyet még nem csinált Á nagyon kész. megkajáltunk, vagyis 2/3át kb én ettem emg a kajának. Ittunk ilyet is olyat is, nagyokat filozofáltunk. Kellő hangulat után kitaláltuk, hogy kimegyünk DTD-be. Komoly volt nagyon. Nem vagyok diszkómániás, de ez most nagyon jó volt Ha nem kell időre mennia norbinak Dávidna...
2007-01-28 09:41:56
A valoság
Valóságtól elrugaszkodott értékelésével a képzelet addig-addig nagyítja az apró dolgokat, míg végül betölti vele lelkünket; a nagyokat viszont vakmerő orcátlansággal a saját mértékére szállítja le....
2007-01-27 10:29:04
Hallgat vagy beszél?
... Ezt kellett volna csinálni. Ott a ruhám és nem vagyok se az ágyban, se az ágy alatt. Járkálnék le-föl a gyorslifttel, öt példányban meztelen.

De már késő, bent van az ágyban, nagyokat rugózunk, közös a matrac, a párna nem.

Milyen figyelmes, előbb kitapogat a sötétben, csak aztán csókol. Ínnye, nem mostam fogat. Ő viszont vagy tízszer. Olyan átható fogkrém íze...
2007-01-26 12:36:12
1 2 3 ......................274 275 ............411 412 ..........540 541 542 547 548 549
Címkék: Buga Józsi, Szépművészeti Múzeumba, Michael Palin, Biztos Kikötő, tengerparton sétál, ismerőse arra, első anyosom, helyen fulladt, nagybányai festőiskoláról, ember lánya, hagyma sejtjeit, ezáltal felszabaduló, kéntartalmú szulfidokból, bánatos férj, szépet annak, copfos kislánynak, képzelet addig-addig, apró dolgokat, nagyokat viszont, saját mértékére, orcátlansággal, festőiskoláról, elrugaszkodott, szulfénsavakat, beszélgettünk, filozofáltunk, szépművészeti, értékelésével, tevékenységem, táncpartnerét, tengerparton, elroncsoljuk, felszabaduló, tánciskolába, megcsináltuk, megkajáltunk, találkoztunk, gyorslifttel, legyintettek, szulfidokból, diszkómániás, kéntartalmú, haszontalan, szomorkodik, vigasztalja, elszakítani, megszólítja, mestereiről, kiváncsiság, szigetelést, mindannyian, találkoznak, kalyibákkal, számlájukra, reménykedem, cukrászdába, bevallottam, látogattunk, látogatóban, éjszakával, részegeink, nagybányai, ugyanakkor, visszafelé, kitaláltuk, valóságtól, példányban, fehérváron, fehérlenek, hitvesének, kislánynak,