Belépés
Az MNB 15 millió forintra bírságolta az MIC Biztosítási Alkusz Kft.-t
... hiányosságok merültek fel a biztosításközvetítő adatszolgáltatása, az oktatási nyilvántartása, összeférhetetlenségi szabályzata, közvetítőinek bejelentése, illetve az ügyfél tájékoztatás és panaszkezelés kapcsán is.
Mindezek miatt a jegybank egyebek közt arra kötelezte az alkuszt, hogy a biztosítási szerződések megkötése előtt kellő számú, a piacon hozzáférhető konstrukciót e...
2019-10-17 10:21:17
Széles körben bírálják az online gyűlölködés és álhírterjesztés elleni német törvényt
... üzemeltetőnél bejelentést tehetnek, ha jogsértő tartalommal találkoznak. Közölniük kell, hogy szerintük melyik törvény mely paragrafusával ellentétes a kifogásolt tartalom. Az üzemeltetőnek panaszkezelő szolgálatot kell működtetnie, és a főszabály szerint a felhasználói bejelentéstől számított egy héten belül törölnie vagy elérhetetlenné kell tennie a valóban jogsértő tartalmat....
2018-01-07 16:02:12
Állami Számvevőszék: megerősödött a közszféra korrupcióval szembeni védettsége
... pénzbeli vagy természetbeni ellátás nyújtása esetén jellemzően készül hivatalos átvételi dokumentum, illetve az összeférhetetlenséget az intézmények többsége megfelelően szabályozza. Panaszkezelő és közérdekű bejelentést támogató rendszert azonban csupán az intézmények harmada alakított ki. A felmérés szerint a közszolgáltatást nyújtó intézmények alig egynegyede rendelkezik az ajá...
2017-12-11 09:31:14
Módosítja üzletszabályzatát a BKK
... szükségessé. Az új szabályok között már szerepel az online értékesítési szolgáltatás, a jegyellenőrök testkamerával történő felszerelésének lehetősége, a kutyaszállítás és annak feltételei, a panaszkezelés jogszabályi változásainak átvezetése, valamint a BKK agglomerációs autóbusz- és HÉV-vonalakkal összefüggő feladatainak szabályozása is.
A javaslatra a BKK a közzétételt köv...
2017-09-13 17:43:46
Uniós Bizottság: egyre többen vásárolnak külföldről interneten
... internetes értékesítést mozdítja elő.
A jelentés kitért arra is, hogy a fogyasztók egyre kevesebb okot találnak a panaszra. Azok viszont, akik panaszt tesznek, elégedettebbek a panaszkezelés módjával. A fogyasztók csaknem egyharmada ugyanakkor nem kíván panaszt emelni, mivel 34,6 százalékuk megítélése szerint az összeg túl csekély, vagy 32,5 százalékuk szerint az eljárás túls...
2017-07-25 15:54:26
Németországban törvényt fogadtak el az online gyűlölködés és álhírterjesztés ellen
... szociáldemokrata párt (SPD) frakciójának - támogatásával a ciklus utolsó rendes parlamenti ülésnapján megszavazott törvény alapján az üzemeltetőknek könnyen, közvetlenül és állandóan elérhető panaszkezelő szolgálatot kell működtetniük, és a főszabály szerint a felhasználói bejelentéstől számított egy héten belül törölniük vagy elérhetetlenné kell tenniük a jogsértő tartalmakat, a ...
2017-06-30 20:55:57
Több mint 50 millió forint bírságot kapott a Quantis jogsértő közvetítői gyakorlata miatt
... célvizsgálatában megállapította azt is, hogy a többes ügynök biztosításközvetítői természetes személyek jogviszonya adatainak felügyeleti bejelentése sem volt megfelelő, valamint a panaszkezelés során is jogsértő módon járt el.
A jegybank felszólította a többes ügynököt, hogy mindenkor adjon - számításokkal is alátámasztott - részletes tájékoztatást az addigi megtakarítási él...
2017-05-18 09:21:34
A német kormány a közösségi portálok felhasználóinak védelmét célzó törvényjavaslatot fogadott el
... politikus.
A gyűlölködő bejegyzések és személyiségi jogokat sértő, lejárató álhírek visszaszorítását célzó javaslat szerint a portálok üzemeltetőinek könnyen és közvetlenül elérhető panaszkezelő szolgálatot kell működtetniük, és a felhasználói bejelentéstől számított egy héten belül törölniük vagy elérhetetlenné kell tenniük ajogsértő tartalmakat, a "nyilvánvalóan jogsértő ta...
2017-04-05 20:23:55
Krónika 2. rész (kérdések: letelepedési kötvény, halgazdaság, hulladéklerakók, fogyasztóvédelem, cafetéria, sző
... kell tenni a telefonos ügyfélszolgálatokat

Vantara Gyula fideszes képviselő azt tudakolta, hogyan erősödhetnek a fogyasztók jogai a telefonos ügyfélszolgálatokon történő panaszkezelés és ügyintézés tekintetében.

Kara Ákos, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára elismerte, hogy a szolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatai sokaknak okoznak bosszúságot, a...
2016-11-28 13:32:02
Videótolmács-szolgáltatást indít az MNB a hallássérült ügyfelek tájékoztatása érdekében
... bevezetésével kívánja felhívni a figyelmet az esélyegyenlőséget előmozdító bánásmódra és a társadalmi felelősségvállalásra.
Kiemelték: a kommunikáció akadálymentesítése révén nem csupán a panaszkezelés válik gördülékennyé, hanem nőhet a hallássérült ügyfelek pénzügyi tájékozottsága, tudatossága is.
Az MNB arról is tájékoztatott, hogyszintén december 1-től a jegybank, il...
2016-11-24 10:37:01
1 2 3 4 5 6 
Címkék: Biztosítási Alkusz Kft, Állami Számvevőszék, Uniós Bizottság, Vantara Gyula, Kara Ákos, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, online gyűlölködés, közszféra korrupcióval, Quantis jogsértő, német kormány, közösségi portálok, hallássérült ügyfelek, oktatási nyilvántartása, ügyfél tájékoztatás, jegybank egyebek, biztosítási szerződések, piacon hozzáférhető, kifogásolt tartalom, üzemeltetőnek panaszkezelő, főszabály szerint, felhasználói bejelentéstől, héten belül, valóban jogsértő, intézmények többsége, intézmények harmada, felmérés szerint, közszolgáltatást nyújtó, online értékesítési, jegyellenőrök testkamerával, panaszkezelés jogszabályi, jelentés kitért, fogyasztók egyre, panaszkezelés módjával, fogyasztók csaknem, eljárás túls, ciklus utolsó, üzemeltetőknek könnyen, jogsértő tartalmakat, többes ügynök, panaszkezelés során, jegybank felszólította, többes ügynököt, addigi megtakarítási, gyűlölködő bejegyzések, portálok üzemeltetőinek, fogyasztók jogai, szolgáltatók telefonos, esélyegyenlőséget előmozdító,
© 2013 TVN.HU Kft.