Az a nap, amelyik nevetés nélkül telik el,elvesztegetett idő
... faluban csak nyóccáz lej
- Akkó vegyen ott
- Vennék, de ott nincs már
- Akkor várjon, hogy itt se legyen sakkó én es olcsóbban adom

- Mi a hasonló a nőben és a parkolóhelyben?
- Mindegyik normális foglalt. Ha találsz egy szabad parkolót, az vagy fizetős vagy rokkant.

- Mi a közös önben és a feleségében?
- Egy napon házasodtunk!
2024-03-27 21:45:20
Írtam a polgármesternek....
... Polgármester részére

Megoldási javaslat a Hunyadi utcában a kerékpársáv miatt kialakult áldatlan
állapotok ügyében :
A páros oldalon engedélyezett járdát is érintő parkolás megoldható - egy közepes
méretű autó esetében több helyen is mérve marad 150 cm a járdából amivel eleget
lehet tenni babakocsival, kerekesszékkel közlekedők részére.
2024-03-21 21:48:12
Negyven éves korom óta
... olyan cím egyáltalán nincsen. Úgy következnek a főutcán a házszámok, hogy egyesek között majdnem tíz szám különbég van, vagy ezeket beépítették a dufartos bérházak mögé. Meg is találtam egy parkolót Széchenyi 95 szám alatt, de a 93 kimaradt. Felhívtam az ügyvédet, hogy nem találom a házszámot. Azt mondta, 63. Mondtam, hogy elnézést, pár percet késni fogok. Aztán ugyanúgy jártam, m...
2024-03-18 22:55:32
Paul David Tripp Február 14
... hogy ő a főnök, azt hitte, hogy szabad, de nem volt az. Elmesélte, hogy elvitte a barátnőjét egy bizonyos étterembe abban a kisközségben, ahol élt, és ott látta, hogy a felesége autója kint parkol. Elmesélte, hogy elmentek egy másik helyre, de mielőtt elindultak volna, meg kellett győződniük arról, hogy tiszta a levegő, nehogy elkapják őket. Azt mondtam neki: "Azt hiszed, hogy sza...
2024-02-14 21:08:49
Tanulságos történetek
... Miért nem toltad le a gatyádat is Még rokkantságit is kaphattál volna!

A JÓL MEGTERVEZETT NYUGDÍJ!

A bristoli állatkert mellett egy parkoló található, amely 150 személygépkocsi és 8 busz számára biztosít parkolást az állatkerti látogatások ideje alatt.

25 évig a jegyeket egy nagyon kedves és udvarias parkoló őr a...
2023-12-16 20:30:28
Zakopáne
... rossz, bár egy fél napos napsütés is elkelt volna. Pihentünk, sétálgattunk, s bementünk Krakkóba. Ott annyi kegyelmet kaptunk a föntiektől, hogy a Fő téren sétálhattunk, ebédelhettünk. Még parkolót is leltünk a környező utca egyikében (Kopernikusz). Nagyszerű ételeket ettünk. Hármasban (Feleségem és fogadott fiam) jól éreztük magunkat, A szálloda csodás környezetben volt, közel a ...
2023-06-26 06:30:52
Kell a mosoly hétközben is!
... kifizetem a büntetést, aztán megfordulok.
- Itt nem lehet megfordulni.
- Akkor tolatok majd.
- Tolatni sem szabad.
- Akkor itt hagyom a kocsit.
- Csakhogy itt tilos a parkolás.
- Rendben van, akkor beszéljük meg, mennyit ad a kocsimért...

2023-06-21 21:45:46
Parkolás
Kisvárosunkban is égető probléma a parkolás. Otthon is kevés a hely, ezt még tetézi, hogy ott van egy autósiskola telephelye. Az oktatók ott gyülekeznek. Napközben ezzel nem lenne probléma, de ilyenkor elfeledkeznek róla, hogy ők azok akik példát mutatnak és úgy állnak meg, mint az ökörhugyozás. Két dolgot tartok bosszantónak, az egyik, ha úgy állnak meg, hogy akadályozzák a másik ...
2023-03-18 12:33:02
Tegnap este Bécs, egy kellemes könyvbemutató
... Nos, a Bornemisza Társaság itt székel, el kellett oda jutni. Közben tüntetés volt a belvárosban, de azért elvergődtem a Kai-ig. Itt egy mélygarázsba ágyaztam le a kocsit. Bécsben nem lehet parkolni, ha véletlenül van szabad hely, az sem biztonságos. (Vitték már el a kocsimat a megszokott helyemről, 200 Euróm bánta.) 4 Euró egy óra! Végül 16-ból megúsztuk. A Schwedenplatztól Szonja...
2023-03-06 16:21:31
Bécs kipipálva
Szerdán kiautóztunk Bécsbe. Eléggé feltúrták azt is, de nem volt dugó, s végül a Kai-nál lévő mélygarázsban parkoltunk ("Csak" 20 Euró volt a végén). Itt legalább biztonságban volt a kocsi, mert Bécsben parkolni eléggé zűrös. Tanultak Pestből?
Vacsoráztunk Ernővel, de megint belefutottam egy nem túl jó ételbe. A marhapofa nem lábszárból készül, és amúgy puha. A tálalás szép vo...
2022-09-30 20:28:08
1 2 3 ........................148 149 ............222 223 ...........295 296 297
Címkék: Paul David Tripp Február, MEGTERVEZETT NYUGDÍJ, Bornemisza Társaság, Schwedenplatztól Szonja, Tanultak Pestből, Vacsoráztunk Ernővel, mosoly hétközben, kellemes könyvbemutató, szabad parkolót, vagy fizetős, közös önben, napon házasodtunk, kerékpársáv miatt, páros oldalon, járdából amivel, dufartos bérházak, parkolót Széchenyi, bizonyos étterembe, felesége autója, másik helyre, bristoli állatkert, parkoló található, állatkerti látogatások, nagyon kedves, környező utca, szálloda csodás, autósiskola telephelye, mélygarázsba ágyaztam, megszokott helyemről, tálalás szép, schwedenplatztól, polgármesternek, személygépkocsi, elvesztegetett, kerekesszékkel, parkolóhelyben, kisvárosunkban, ebédelhettünk, engedélyezett, könyvbemutató, elfeledkeznek, mélygarázsban, akadályozzák, babakocsival, biztonságban, környezetben, bosszantónak, polgármester, kisközségben, mélygarázsba, rokkantságit, megtervezett, belefutottam, sétálgattunk, sétálhattunk, vacsoráztunk, ökörhugyozás, biztonságos, házasodtunk, belvárosban, kerékpársáv,