Csak a hó nem esett
Aztán Jánosi Zoliék rendben megérkeztek pénteken, s egy kávé után lóra pattantunk. Mosontarcsánál és Kópházánál léptük át a határt. Azért autóztunk erre, hogy el tudjam mesélni a régió történetét. Rendben meg is érkeztünk Sopronszentmártonba (St. Martin Markt).Az eső ismét rázendített, s elfelejtettem felvinni az autómat a betonút elejéig. És másnap reggel már nem tudtam kimászni a...
2023-08-08 07:12:55
Hát tényleg milyen környezetbarát ez a mai fiatal generáció!
... a ,,zöld" dolog még nem létezett az én időmben.

...
2023-07-04 08:58:41
Újra itthon
... nem engedte, hogy a kertet elcsomagoljam télire. És a fogászati beavatkozás nyűgjei. Alig tudtam/tudok enni.
Vasárnap a temetők Soprontól Szemeréig Marciékkal. Tegnap aztán lóra pattantunk Csabikával, s Jászapáti. Örülök, hogy eljött velem kis tanítványom, vigyázott rám az úton, hogy ne aludjak el. Rossz egyedül fél országon átvágni. Jót beszélgettünk, tanulásról, a jövőről,...
2022-11-01 07:06:44
Sopronszentmárton
... Újra él odakint minden. Amúgy csöndes volt a hét, főztünk, a kertet rendezgettük, Sandra gyomlált, bevásárlások.
Szombaton Sopronszentmártonba (Sankt Martin) mentünk. Ebéd után pattantunk lóra. Én vezettem Andaun át Sopronig (s utána is). Bementünk a temetőbe, vittünk virágot szüleim sírjára. Innét mentünk át Ausztriába, s a kismartoni gyorsforgalmin tovább.
Jó, hogy ne...
2022-08-22 05:43:28
Necpál, Toporc
És irhatnám még Manint is és persze Késmárkot. Csütörtök délután pattantunk lóra, hogy Toporcon részt vegyünk Irányi Dániel táblaavatóján, amit az evangélikus templom falán helyeztek el.
Az autót Szencen hagytuk a Csemadok üdülőjében, s átszálltunk Jenőhöz. Maninban szálltunk meg a hegyek között egy panzióban, itt is kosztoltunk. Nagyon kedves ukrán nő volt a szállásadónk, ne...
2022-07-03 16:45:58
Most akkor hogy is van
... De ez a ,,zöld" dolog még nem létezett az én időmben.
A lépcsőn gyalog jártunk, mert nem volt mozgólépcső minden boltban és irodaházban. Gyalog mentünk a boltba, nem pattantunk be a 300 lóerős verdánkba, valahányszor volt valami elintéznivalónk kétsaroknyira. De a pénztáros hölgynek igaza volt, ez a ,,zöld" dolog még nem létezett az én időmben.
Anna...
2021-12-16 18:53:56
Életeket ment a jóképű őrangyal
... életveszélyes állapotban van. Nem volt szabad mentő, mi a kollégámmal szolgálaton kívül voltunk, amikor szóltak, hogy nem tudunk-e segíteni. Nem volt kérdés, a kollégámmal azonnal motorra pattantunk, és odarobogtunk. Mentőfelszerelés nélkül, szinte a szabad kezünkkel mentettük meg a kis Aliz életét. A kislány szívritmuszavar miatt lett rosszul, a klinikai halál állapotából hoztuk ...
2019-02-23 10:08:52
Hiányzó lapok
Jó ideje nem voltunk piacon, de tegnap olyan szép volt az idő hogy mégiscsak bicajra pattantunk és letekertünk a piacra. A kecsketejről lemaradtunk, a bébicékláról nem, de egy ezresem, az ugrott a Hiányzó lapok 1956 történetéből c. könyvért. Pedig megfogadtam, hogy nem veszek többé semmi ötvenhatost. Erre első alkalommal megszegem a fogadalmam.

...
2018-03-25 08:00:21
Mindig akad valami, amin mosolyoghatsz!
... mennyire okosak és értelmesek, már négyévesen is. Másik buszra szálltam, és két megállóval később egy idősebb úr szállt fel, akinek láthatóan minden lépés a nehezére esett. Egyszerre pattantunk fel egy másik nővel együtt az ülőhelyünkről, közben önkéntelenül egymásra mosolyogtunk. Már majdnem beértem a munkahelyemre, amikor egy állati helyes kiskutya szaladt felém, megtorpant, maj...
2018-02-17 10:25:37
Azóta is minden karácsonykor várjuk
... odafagytunk volna. Az elképesztő jelenség nem tartott tovább pár másodpercnél, és mi ez idő alatt szinte sokkot kapva, felizzott aggyal ültünk székünkön, de mintegy parancsra, egyszerre pattantunk fel és rohantunk be a nappaliba. Bevallom, nekem az első gondolatom az volt, hogy egy dísz valamitől leesett a fáról és ez szólaltatta meg a harangot.
De nem ez történt, mert a fa a...
2016-12-27 14:52:24
1 2 3 4 5 6
Címkék: Aztán Jánosi Zoliék, Martin Markt, Soprontól Szemeréig Marciékkal, Szombaton Sopronszentmártonba, Sankt Martin, Irányi Dániel, jóképű őrangyal, kávé után, régió történetét, betonút elejéig, lépcsőn gyalog, pénztáros hölgynek, kertet elcsomagoljam, fogászati beavatkozás, temetők Soprontól, kertet rendezgettük, kismartoni gyorsforgalmin, evangélikus templom, autót Szencen, hegyek között, kollégámmal szolgálaton, kollégámmal azonnal, szabad kezünkkel, kislány szívritmuszavar, klinikai halál, kecsketejről lemaradtunk, nehezére esett, másik nővel, állati helyes, elképesztő jelenség, első gondolatom, dísz valamitől, mentőfelszerelés, elintéznivalónk, szívritmuszavar, környezetbarát, mosontarcsánál, gyorsforgalmin, mosolyoghatsz, elfelejtettem, kétsaroknyira, ülőhelyünkről, életveszélyes, elcsomagoljam, beszélgettünk, táblaavatóján, munkahelyemre, kecsketejről, bébicékláról, történetéből, karácsonykor, mosolyogtunk, önkéntelenül, valahányszor, odarobogtunk, másodpercnél, szállásadónk, rendezgettük, bevásárlások,