Talán jobb lesz
... elfáradtunk. Mindenkinek ízlett az étel, nekem verseket is kellett ...
2023-08-13 17:07:19
Túléltem - Százhatvanharmadik nap
... haza.Vasárnap Puchbergig autóval mentem, majd az állomáson leparkoltam. Jú huszan gyűltünk össze, akig volt köztük néhány újonc hegymászó. A kettes Salamanderrel vonatoztunk fel a Schneebergre, Jobb idó volt, mint számítottam. Eleiente. Szép lassan elgyalogoltunk az első menedékházig. Itt a csomagokért Michael jött egy géppel, s szép lassan araszolgattunk felfelé. Az Istállókig ne...
2019-07-16 05:57:19
Jogsi - Százharminckettedik nap
... szél-járást. Ma a borítót véglegesítem.
Lassan összerakjuk a nyarat is, Zsóka a suli után elmegy pár napra a nővéréhez.
Aztán Bükre megyünk egy-két napra, én július 14-én a Schneebergre, július végén jön Sandra, pár nap Zakopánéban vele. A szállót már lefoglaltam, kifizettem.
És tervezek pesti napokat is.
Ebben a pillanatban nincs új feladat.
Tegnap Imre f...
2019-06-06 06:34:48
Hegymászás
A hétvégén mentünk volna a Schneebergre, de rossz idő várható, így itthon maradunk.
Jól állok. 96 kg voltam reggel....
2011-06-15 21:01:46
Ez jó!
... hozták a Fellinger kötet korrektúráját. Zsókának ballagás volt.
Deák Ernő telefonált Bécsől, csütörtökön én vezetek Pestre. De mondtam neki, hogy a jövő hét végén én nem megyek a Schneebergre. Ő Kósáékkal felmegy. Fáradt vagyok, s nem is biztos, hogy ennyi gyaloglás kell most nekem. S drága is a fogaskerekű.
Vasárnap délután elmegyünk Sopronba a temetőbe szüleimhez. On...
2011-06-10 21:28:03
Menni vagy nem menni
Holnap a Schneebergre mennénk, csak kérdés, hogy milyen lesz az idő. ha esni fog, az nem szerencsés, ha jó idő lesz, akkor persze menne az ember. Holnap reggel döntjük el a dolgot. Addig bármi is lehet....
2010-08-11 20:26:07
Éjszaka a Hóhegyen
... Gyerekek, kíváncsiak, aranyosak. Nekem kellett feltalálni magamat, de sikerült a nyelvükön beszélni.
Holnap a festés folytatódik, mi a feleségemmel ebéd után elindulunk Ausztriába, a Schneebergre. A felső házban alszunk majd, hóban, szélben. Viszek eszkimó hálózsákot, kaját, italt. Szombaton lejövünk, megnézünk egy vizesést, ebédelünk, aztán haza. Biztosan jó lesz, de most mé...
2010-06-24 21:48:42
Utolsó kívánság
... Tetszett neki. Bepakoltuk, bezsélgettünk, ettünk, s iszogattunk. Politizáltunk is,s örültünk a kimondott szavaknak. Erről majd máskor. Ragaszkodott hozzá, hogy 25-én délután menjünk föl a Schneebergre, aludjunk ott, s másnap le és haza. Nem rajongtam érte, előtte kedden még érettségi, aztán festetünk, hétfőn Zsóka nővéréhez utazik, s vasárnap Ernő már Óváron mond beszédet a Szent ...
2010-06-11 06:52:31
Dr. Deák Ernő
... hogy befejezzük a könyvet. Hat órát dolgoztunk a számítógépen, de még nincsen kész. Persze késett. Nagyon fárasztó munka.
Azt találta ki, hogy június 26-án délután felmászunk a Schneebergre, ott alszunk (2084 méter), s megnézzük a naplementét és a napfelkeltét. Jó ötlet. Önkínzóknak. Eredetileg 19-én gondolta ezt a túrát, de én mondtam, hogy aznap még érettségiztetek. (Szület...
2010-05-12 22:07:46
Bolond szél
Reggel szép napsütésre ébredtem. Aztán a szél is felélénkült. Még tegnap este úgy döntöttem, hogy nem megyek el a Schneebergre. Aztán nagyon nem is bántam a dolgot. A haver hívott, hogy nagyon hideg van és nagyon erős a szél. Mondtam neki, hogy itt is, akkor mit vár 2000 méteren. Eldöntöttük, hogy júliusban próbálkozunk majd újra....
2009-06-21 17:48:23
1 2
Címkék: Deák Ernő, Vasárnap Puchbergig, Aztán Bükre, Tegnap Imre, állomáson leparkoltam, kettes Salamanderrel, első menedékházig, csomagokért Michael, borítót véglegesítem, suli után, pillanatban nincs, hétvégén mentünk, temetőbe szüleimhez, nyelvükön beszélni, festés folytatódik, feleségemmel ebéd, felső házban, kimondott szavaknak, haver hívott, érettségiztetek, elgyalogoltunk, araszolgattunk, salamanderrel, politizáltunk, bezsélgettünk, korrektúráját, schneebergre, számítógépen, véglegesítem, ragaszkodott, feleségemmel, menedékházig, próbálkozunk, napfelkeltét, számítottam, iszogattunk, leparkoltam, vonatoztunk, zakopánéban, önkínzóknak, fogaskerekű, folytatódik, felélénkült, csütörtökön, csomagokért, összerakjuk, pillanatban, naplementét, lefoglaltam, elfáradtunk, eldöntöttük, mindenkinek, ausztriába, istállókig, hegymászás, szüleimhez, bepakoltuk, felmászunk, eredetileg, napsütésre, hálózsákot, dolgoztunk, kíváncsiak, befejezzük, puchbergig, elindulunk, feltalálni, telefonált, szerencsés, kifizettem, kimondott,