Csipike a gonosz törpe
... túrásokról. Csipike megszámlálta a legújabb halmocskákat, megvizsgálta, elég porhanyósak-e, majd Vöröshangyához ment, az időjárásjelentés végett. Vöröshangyáék jelezték a legpontosabban, hogy aznapra száraz idő várható-e vagy felhőátvonulás, néhány helyen futó esővel; náluk alig időzött Csipike - zavarta őt, hogy nem tudta megkülönböztetni egymástól Vöröshangyáékat. Valamennyit eg...
2008-03-04 09:35:27
A lakatlan szigeten
... horizontot, hátha meglát egy hajót, ami megmentheti, de hiába. Végül, beletörődve sorsába, épített magának egy kis kunyhót a szigeten.
Aztán egy napon, amikor elment halászni, hogy legyen aznapra is mit ennie, szörnyű dologra ért vissza. Az egész kunyhó lángokban állt! Teljesen elégett, úgy, hogy csak hamu maradt belőle. A hajótörött teljesen elkeseredett. Nemcsak hogy hajót...
2008-02-28 19:40:45
Lebontották a Kossuth téri kor
... ki (fotó: MTI)

A fémkerítést még vasárnap éjjel tolták 50-100 méterrel kijjebb a Kosssuth téren, mert hétfőn szavazott az Országgyűlés az egészségbiztosítási törvényről, és aznapra több tüntetést is bejelentettek.

A voksolás után randalírozók egy 200 méteres szakaszon elbontották a kerítést hétfő este.

A Köztársasági Őrezrednél egyelőre nem nyil...
2008-02-13 08:14:18
Filmforgatás Torockón
... vezényszavaira HD-rekorderrel fölvették az első próbákat.

A téli forgatások hátránya az, hogy nagyon rövid az az idő, amikor megfelel a fény a filmezéshez. Mire vége lett az aznapra tervezett feladatoknak, már sötétben kellett összepakolni a fontosabb dolgokat, és megvárni az éjszakai őröket. A vacsoránál aggodalmakkal tele készültek százával a szendvicsek a következő ...
2008-02-05 17:45:27
Ma
... ruhátr magával. Holnap lehet megy farsangra. Vasárnap meg apa focizik Jánoshalmán ott lesznek déle...
2008-01-25 11:40:02
Maglev, 301 km/h
... miatt megdöntötték a maglev útját. Egyszer elég volt kipróbálni, és csak több, mint 8 perc alatt teszi meg a 30 km-t.
Tiborékkal hétfőn délben találkoztam, jól kidolgoztam útitervet aznapra. Kezdő körben a Városfejlesztési Múzeumba mentünk. Utána Nanjing út, Bund... ahol már el kezdett esni. Pedig épp jó időben voltunk, hogy megnézzük a Yuyuant. Helyette Shanghai egyik piacne...
2007-12-13 19:16:41
Emlék Csacsiról
... róla. Aznap fogtam ki életem eddig legnagyobb halát, egy 30-35 centis csukát. (Kishalra jött.) Lacinak is lett volna egy dupla ekkora fogása, csak sajna jött a halőr, nekünk pedig nem volt aznapra érvényes jegyünk. Megállította a motorját, kérvényezte a papírokat. Ekkor láttuk Lacival, hogy esze-veszett iramban húzza fel a jelzőt Laci horgászbotján a hal. De nem mehettünk kiemelni...
2007-12-01 06:38:48
Erdély vagy Sierra Leone
... nappal a választások előtt épp hazafelé tartottam, mikor Madéfalván szembejött velem egy kisiskolás. Nem tudom, az előtte álló ,,szabad" hétvégének örvendett-e, vagy annak, hogy aznapra megszabadult a sulitól, mindenesetre boldog ártatlansággal lengetett egy RMDSZ-zászlócskát.

Politikai pedofília
Hát már itt tartanánk? Én elhisze...
2007-11-30 07:10:53
Hogy kaptam rá
... ennek hatását látja is a másik emberen.
Egy délután átjött, beszélgettünk és megkínáltam vörösborral. Rajta az egyik nagyok keveset fedo bikinije volt, ez egy kicsit sok volt nekem aznapra. Amikor áthajolt az asztal fölött, hogy kinézzen az ablakon, azt vettem észre, hogy szinte nekem mutogatja azt a gyönyöru seggét. Végül nem bírtam tovább és megkérdeztem:
- Zoli odái...
2007-11-12 18:18:08
Mindennapi terheink
...
"Könnyűszerrel boldogulhatsz, ha minden áldott nap csupán az aznapra elrendeltetett terhet cipeled. Ám képtelen leszel megbírkózni vele, ha a tegnap terhét nem veted le válladról, és egyre ott hurcolod magaddal, sőt mindennek tetejébe, odacsapod hozzá a holnap terheit is jó előre, holott nem lennél köteles rá."

John Newton

2007-11-09 19:45:11
1 2 3 ......24 25 ...36 37 ...47 48 49
Címkék: Filmforgatás Torockón, Emlék Csacsiról, Sierra Leone, Köztársasági Őrezrednél, Városfejlesztési Múzeumba, Utána Nanjing, Helyette Shanghai, John Newton, gonosz törpe, lakatlan szigeten, legújabb halmocskákat, időjárásjelentés végett, egész kunyhó, hajótörött teljesen, voksolás után, kerítést hétfő, első próbákat, téli forgatások, aznapra tervezett, fontosabb dolgokat, éjszakai őröket, vacsoránál aggodalmakkal, maglev útját, 30-35 centis, dupla ekkora, jelzőt Laci, választások előtt, előtte álló, másik emberen, délután átjött, egyik nagyok, asztal fölött, gyönyöru seggét, aznapra elrendeltetett, tegnap terhét, holnap terheit, időjárásjelentés, városfejlesztési, megkülönböztetni, vöröshangyáékat, elrendeltetett, vezényszavaira, felhőátvonulás, ártatlansággal, vöröshangyához, legpontosabban, könnyűszerrel, vöröshangyáék, boldogulhatsz, beszélgettünk, bejelentettek, horgászbotján, aggodalmakkal, elkeseredett, filmforgatás, megszámlálta, megállította, megszabadult, országgyűlés, mindenesetre, megdöntötték, összepakolni,