|
|
|
... annak, aki erre az Ikarus-élményre vágyik.
Az egyik orosz internetes hírportál cikkének szerzője nem mindennapi eseményként jellemezte az akciót és annak résztvevőit, a "ragyogó Ikarusokat". A cikkíró a kék-fehér színű, 1996-ban kimondottan az orosz piacra gyártott 256.74 számú buszra külön felhívta a figyelmet.
Az egy teljes napig újra a Nyevszkijen járó járművek viss... |
2015-04-19 14:41:47 |
|
|
|
|
|
|
... javítgatni. (Utóbbi állításhoz csak annyit fűznénk hozzá, hogy néhány éve egy panelbeszélgetésen az egyik nagyobb buszflottát üzemeltető cég vezetője bevallotta: jóval olcsóbb a régi Ikarusokat toldozni-foldozni, mint új járműveket beszerezni, hiszen az előbbieknél nem kell számolni a jelentős amortizációs költséggel. A szerk.)
... |
|
2015-01-07 08:46:48 |
|
|
|
|
|
|
... feltétlenül egy régi motorosnak, egy nagy gyárosnak innoválni ezerrel. Csak hát Széles kábé ezt nyomja folyamatosan. Hogy ő majd mi mindent fog itt forradalmasítani. Kínában gyárt majd Ikarusokat, ami gigantikus versenyelőnyt jelent - mert nyilván ez másnak még nem jutott eszébe -, olyan technológiát fejleszt, amitől mindenki összepisálja magát. Széles Gábor nagyjából az ezredford... |
2013-12-05 10:24:41 |
|
|
|
|
|
|
... a gyártásról már nem beszélhetünk. Az 1970 -80-as években hazánkban a menetrend szerinti közlekedést szolgáló vállalatok évente több mint 1000 autóbuszt vásároltak, szinte kizárólag Ikarusokat.Hazánk közlekedésének fontos meghatározó része volt az Ikarus. Kezdetek Az Ikarus buszgyár története 1895-ig nyúlik vissza. Ekkor nyitotta meg a fővárosban kocsigyártással is foglalkozó ková... |
|
2013-11-06 12:50:31 |
|
|
|
|
|
|
... mert a hajdú-bihari megyeszékhelyen a 2-es villamosvonal átadása miatt feleslegessé váltak. A négyéves buszok alacsonypadlósak, klimatizáltak, forgalomba állításukkal 260-as és 415-ös Ikarusokat von ki a forgalomból a BKV.
Az autóbuszok műszaki üzemeltetése, karbantartása a bérbeadó, az Inter-Tan-Ker Zrt. feladata lesz, amelynek a buszok futásteljesítménye alapján fizet majd ... |
|
2013-10-30 17:00:49 |
|
|
|
|
|
|
... forgalomból a szov... |
2013-01-10 08:21:16 |
|
|
|
|
|
|
... buszokat a cég 663 forintos, a csuklósokat pedig 797 forintos kocsikilométer díjért üzemelteti; ez drágább, mintha a BKV tovább futtatná a Mercedesek által kiváltani hivatott 22-27 éves Ikarusokat, mivel ezek költségeiben az amortizáció már nem jelenik meg.
Hangsúlyozták ugyanakkor, a BKK szakértői vizsgálata azt állapította meg, hogy az új üzemeltetési modell olcsóbb, mint a... |
2012-10-16 14:52:35 |
|
|
|
|
|
|
... v... |
2012-10-13 07:05:12 |
|
|
|
|
|
|
... kimutatta: egyértelműen kedvezőbb, tervezhetőbb és biztosabb a vállalkozói új buszok bevonása a BKV egyes autóbusz-vonalain, mintha a BKV szerez be új buszokat, vagy felújítják a régi Ikarusokat.
A dokumentum összegzése szerint a használt, túlnyomórészt Ikarus 260 és Ikarus 280 típusokból álló flotta további üzemeltetése felújítás után sem jelenthet tényleges alternatívát, ha... |
2012-10-02 22:29:35 |
|
|
|
|
|
|
... kérdeztük a BKK-BKV körüli anomáliákról, buszkiszervezésről, és a lehetséges megoldásokról.
BödecsAz elhibázott tenderek miatt a BKK kétségbeesésében már az utolsó kohóérett Ikarusokat is forgalomba állítja, csak hogy biztosítsa a fővárosi tömegközlekedést. Hogyan jutottunk el idáig?
Nemrég került nyilvánosságra, hogy a BKK hiába hirdetett eredményt a VT Tran... |
2012-05-11 21:54:46 |
|
|
|
|