Belépés
Régi Ikarusokat állítottak egy napra forgalomba Szentpéterváron
... annak, aki erre az Ikarus-élményre vágyik.
Az egyik orosz internetes hírportál cikkének szerzője nem mindennapi eseményként jellemezte az akciót és annak résztvevőit, a "ragyogó Ikarusokat". A cikkíró a kék-fehér színű, 1996-ban kimondottan az orosz piacra gyártott 256.74 számú buszra külön felhívta a figyelmet.
Az egy teljes napig újra a Nyevszkijen járó járművek viss...
2015-04-19 14:41:47
Ennyit keresnek a magyar miniszterek és államtitkárok
... javítgatni. (Utóbbi állításhoz csak annyit fűznénk hozzá, hogy néhány éve egy panelbeszélgetésen az egyik nagyobb buszflottát üzemeltető cég vezetője bevallotta: jóval olcsóbb a régi Ikarusokat toldozni-foldozni, mint új járműveket beszerezni, hiszen az előbbieknél nem kell számolni a jelentős amortizációs költséggel. A szerk.)
...
2015-01-07 08:46:48
Széles Gábor egy megkövült ufó
... feltétlenül egy régi motorosnak, egy nagy gyárosnak innoválni ezerrel. Csak hát Széles kábé ezt nyomja folyamatosan. Hogy ő majd mi mindent fog itt forradalmasítani. Kínában gyárt majd Ikarusokat, ami gigantikus versenyelőnyt jelent - mert nyilván ez másnak még nem jutott eszébe -, olyan technológiát fejleszt, amitől mindenki összepisálja magát. Széles Gábor nagyjából az ezredford...
2013-12-05 10:24:41
1984.november 6. – Elkészül a 200 000. Ikarus autóbusz
... a gyártásról már nem beszélhetünk. Az 1970 -80-as években hazánkban a menetrend szerinti közlekedést szolgáló vállalatok évente több mint 1000 autóbuszt vásároltak, szinte kizárólag Ikarusokat.Hazánk közlekedésének fontos meghatározó része volt az Ikarus. Kezdetek Az Ikarus buszgyár története 1895-ig nyúlik vissza. Ekkor nyitotta meg a fővárosban kocsigyártással is foglalkozó ková...
2013-11-06 12:50:31
Újabb alacsonypadlós Volvo buszok kerülnek Budapestre
... mert a hajdú-bihari megyeszékhelyen a 2-es villamosvonal átadása miatt feleslegessé váltak. A négyéves buszok alacsonypadlósak, klimatizáltak, forgalomba állításukkal 260-as és 415-ös Ikarusokat von ki a forgalomból a BKV.
Az autóbuszok műszaki üzemeltetése, karbantartása a bérbeadó, az Inter-Tan-Ker Zrt. feladata lesz, amelynek a buszok futásteljesítménye alapján fizet majd ...
2013-10-30 17:00:49
BKK: a BKV nem tudja tartani az új trolimenetrendet
... forgalomból a szov...
2013-01-10 08:21:16
Busztender - Hivatalosan is a VT-Transman nyerte a pályázatot
... buszokat a cég 663 forintos, a csuklósokat pedig 797 forintos kocsikilométer díjért üzemelteti; ez drágább, mintha a BKV tovább futtatná a Mercedesek által kiváltani hivatott 22-27 éves Ikarusokat, mivel ezek költségeiben az amortizáció már nem jelenik meg.
Hangsúlyozták ugyanakkor, a BKK szakértői vizsgálata azt állapította meg, hogy az új üzemeltetési modell olcsóbb, mint a...
2012-10-16 14:52:35
Fővárosi Közgyűlés - Rendkívüli ülés lesz hétfőn a CET és a busztender miatt
... v...
2012-10-13 07:05:12
Eredményes a BKK által kiírt busztender
... kimutatta: egyértelműen kedvezőbb, tervezhetőbb és biztosabb a vállalkozói új buszok bevonása a BKV egyes autóbusz-vonalain, mintha a BKV szerez be új buszokat, vagy felújítják a régi Ikarusokat.
A dokumentum összegzése szerint a használt, túlnyomórészt Ikarus 260 és Ikarus 280 típusokból álló flotta további üzemeltetése felújítás után sem jelenthet tényleges alternatívát, ha...
2012-10-02 22:29:35
Megbukott a BKK, megbukott Vitézy Dávid
... kérdeztük a BKK-BKV körüli anomáliákról, buszkiszervezésről, és a lehetséges megoldásokról.

BödecsAz elhibázott tenderek miatt a BKK kétségbeesésében már az utolsó kohóérett Ikarusokat is forgalomba állítja, csak hogy biztosítsa a fővárosi tömegközlekedést. Hogyan jutottunk el idáig?

Nemrég került nyilvánosságra, hogy a BKK hiába hirdetett eredményt a VT Tran...
2012-05-11 21:54:46
1 2 
Címkék: Régi Ikarusokat, Széles Gábor, Fővárosi Közgyűlés, Vitézy Dávid, Kezdetek Az Ikarus, Inter-Tan-Ker Zrt, napra forgalomba, magyar miniszterek, busztender miatt, egyik orosz, kék-fehér színű, orosz piacra, egyik nagyobb, régi Ikarusokat, jelentős amortizációs, régi motorosnak, nagy gyárosnak, 1970 -80-as, menetrend szerinti, fővárosban kocsigyártással, hajdú-bihari megyeszékhelyen, 2-es villamosvonal, négyéves buszok, autóbuszok műszaki, csuklósokat pedig, dokumentum összegzése, lehetséges megoldásokról, utolsó kohóérett, fővárosi tömegközlekedést, forradalmasítani, trolimenetrendet, tömegközlekedést, alacsonypadlósak, kétségbeesésében, megyeszékhelyen, szentpéterváron, kocsigyártással, alacsonypadlós, kocsikilométer, közlekedésének, nyilvánosságra, versenyelőnyt, klimatizáltak, karbantartása, megoldásokról, államtitkárok, túlnyomórészt, hangsúlyozták, villamosvonal, állításukkal, anomáliákról, folyamatosan, tervezhetőbb, feleslegessé, üzemeltetési, üzemeltetése, költségeiben, alternatívát, egyértelműen,
© 2013 TVN.HU Kft.