Hozzáigazodni Krisztus végtelen értékéhez
... hogy felismerjük az öngyilkossággal egyenértékű választásainkat: az ónt választjuk az arany helyett, a homokra épült alapot a szilárd szikla helyett, a csatornában játszást a tengerparti nyaralás helyett. Ahogyan C. S. Lewis írja:
,,Félszívű teremtmények vagyunk. Bolondulunk az italért, a szexért és az ambíciókért, pedig végtelen öröm van felkínálva nekünk. Olyanok vagyu...
2020-06-10 18:57:25
Néhány gondolat az életről
... arról, hogy boldogabbak leszünk, mikor ezen a korszakon túljut.

Azt gondoljuk, az életünk jobb lesz, ha partnerünk megoldja a problémáit, ha végre kocsit cserélünk, ha csodálatos nyaralásaink lesznek, ha nem kell dolgozni. De ha most nem kezdünk el boldog és teljes életet élni, akkor mikor?

Mindig lesznek különböző nehézségeink. Legjobb ezt elfogadni és elhat...
2020-06-08 20:30:35
Koronavírus - Jelentős gazdasági visszaesés várható idén a Nyugat-Balkánon
... azonban nem lehet tudni, mi várható a határnyitásokat követően. A sajtónak elmondta azt is, hogy Görögországgal folyik az egyeztetés arról, hogyan lehetne megoldani a határátlépést és a nyaralásokat úgy, hogy a karantén veszélye ne lebegjen a nyaralók feje fölött.
Montenegróban továbbra is stagnál a fertőzöttek száma, összesen 324 fertőzöttet vettek nyilvántartásba a járvány ...
2020-05-17 11:01:26
Kosztolányi Dezső versei
... fürdőházba kikukucskál árván
a rozoga zuhanyból egy szivárvány.
Az esti parkon kertel a halál.
A tó körül láz, békanyál...

És azután a híves, holdas esték.
Itten nyaral az ínség és betegség
alélt napon, vénasszonyok nyarán.
Sok béna aggot párnaszékbe tolnak
s tengő raja a vénkisasszonyoknak
az árva nyártól búcsúzik talán.
Az...
2020-03-11 20:00:43
Szijjártó: Magyarország és Horvátország együttműködése rendkívül fontos mindkét nemzet számára
... is profitálhatnánk a Horvátországgal való együttműködésből.
Tavaly megdőlt a kereskedelmi forgalom rekordja 2,5 milliárd euró fölötti teljesítménnyel, több mint 640 ezer magyar ment nyaralni Horvátországba, és azok után, hogy Horvátország az elsőszámú beruházási célpontja a magyar tőkének, világosan látszik, hogy a politikának is fel kéne vennie a tempót - fogalmazott Szijjá...
2020-03-05 14:32:20
Skorpió 2021-ben
... tartoznak a Skorpió jegyhez. Fokozott hajlamod van a nemi betegségekre, de a felfázással és a szaporítószervekkel kapcsolatos problémák is sok nehézséget okozhatnak neked. Augusztusban, a nyaralás alatt a plusz kilók könnyen felszaladnak, jó kondíciódat őrizd meg sportolással. Októberben fejfájással, alvászavarral küzdesz, hiszen a stressz még egy olyan nagy lelkierővel rendelkező...
2019-12-13 11:26:59
Kánikula........
Hűtsd magad! Kívül-belül! A hétvégén már 31-34 fokra is számíthatunk, újra kánikula, ami nagy öröm a nyaralóknak! Nincs is szuperebb egy jó kis meleg nyári hétvégénél a vízparton! Persze van, hogy már ott is jól esne egy kis lehűlés! De annak, aki a városban, netán zárt térben kénytelen "nyaralni", mindenképpen szüksége van a hűtésre!

...
2019-07-25 17:01:29
Szakértő: gyakoribbak a sérülések nyaralás közben
A szakértő kifejtette, hogy Magyarországon az ajánlatosnál kevesebben sportolnak év közben, nyáron viszont, főként a nyaralás alatt többet mozognak az emberek, amire nincsenek felkészülve. Ilyenkor gyakoriak például a foci, illetve más labdajátékok miatti, valamint a kirándulások közben bekövetkezett sérülések.
A főorvos a jellemzőek között említette a térdízületi és a b...
2019-07-14 11:41:25
Rövid távra tervez a pénzügyileg tudatosabb generáció
... összefüggő célok állnak. Az elmúlt években olyan célokért sikerült félretenniük, mint a ruhatár bővítése (34 százalék), az okostelefon, táblagép, számítógép, laptop vásárlása (31 százalék), nyaralás, belföldi vagy külföldi utazás (20 százalék). A következő egy-két évben ugyanezeket a megtakarítási célokat szeretnék elérni - közölte az OTP.
A válaszadók 66 százaléka otthon (s...
2019-06-01 07:04:49
A 70-es, 80-as években
... Jól éreztük magunkat a vidéki nagymamánál, mi még mertünk fára mászni, tócsában játszani, nem bántuk, hogy sárosak leszünk. Örömmel kergettünk a kacsákat, nekünk akkor ez volt a legjobb nyaralás. Mi még tudtunk örülni az apró dolgoknak.

A nagymama mindig finomakat sütött - főzött, öröm volt a konyhájában lenni. Nem voltunk válogatósak, mindent megettünk. A friss f...
2019-04-26 08:10:52
1 2 3 4 5 ............45 46 ......67 68 .......89 90 91
Címkék: Hozzáigazodni Krisztus, Kosztolányi Dezső, Ahogyan, sérülések nyaralás, pénzügyileg tudatosabb, öngyilkossággal egyenértékű, arany helyett, homokra épült, szilárd szikla, csatornában játszást, tengerparti nyaralás, korszakon túljut, életünk jobb, határnyitásokat követően, sajtónak elmondta, egyeztetés arról, karantén veszélye, nyaralók feje, fertőzöttek száma, rozoga zuhanyból, esti parkon, árva nyártól, kereskedelmi forgalom, elsőszámú beruházási, magyar tőkének, nemi betegségekre, nyaralás alatt, plusz kilók, olyan nagy, szakértő kifejtette, ajánlatosnál kevesebben, kirándulások közben, jellemzőek között, elmúlt években, ruhatár bővítése, következő egy-két, megtakarítási célokat, vidéki nagymamánál, legjobb nyaralás, apró dolgoknak, nagymama mindig, konyhájában lenni, együttműködésből, határnyitásokat, nyilvántartásba, horvátországgal, profitálhatnánk, teljesítménnyel, öngyilkossággal, választásainkat, magyarországon, görögországgal, együttműködése, horvátországba, határátlépést, bekövetkezett,