Irodalmi klub - Barangolás a téli balatonnál
... fölötte, szeptember vége van.
Egy pici, kötényes, fekete fejkendős vénasszony behúzott nyakkal, féloldalasan keszegel felénk, ő Vasáros néni, őt küldte Tatay úr, majd viszi a csomagjainkat, erre megyünk, tessenek jönni. Csak egymásra nézünk Pistával - hát ez mi? Sajnos, mi mindig nagy szerrel utazunk, maga a festőholmi, állvány, kazetta, vásznak, megvan hat-nyolc kiló, és a k...
2021-01-29 14:23:18
7. nap
Október 25. Csütörtök
Egy jó alvás után összepakoltunk és a szálloda portájára vittük a csomagjainkat, majd ismét Washingtonba indultunk. A szállásunk Arlington városában volt. A híres temető is itt található. Első célunk Georgetown volt. Minden Angliára emlékeztet, az épületek kialakítása teljesen angolos. Persze a Keleti parton vagyunk. A kisváros után ismét a főváros közpo...
2018-11-15 22:25:44
Szőcs Zoltán üzenete a börtönből: A gyáva ember ezer halált
... a Húsvétvasárnap!

Isti bajtársunk is itt van tőlem 10 méterre, de nem láthatom, meg van tíltva, rendesen meg is vagyunk különböztetve, folyamatosan átvizsgálnak minket, csomagjainkat, ágyunkat, telefont és bombát keresnek, de még nem találtak semmit sem, valamelyik éjjel egyet gyártok unalmamban. Hála Istennek, jól van Isti és bírja, erős a hite és nem adja fel soha, mi...
2016-04-25 19:25:46
103 éves orvos tanácsai
... az állatoktól kapott energia sokszor hatékonyabb orvosság, mint a tudomány által kifejlesztett gyógyszerek, eljárások.

6. Lépcsőzzünk mindennap és cipeljük fel magunk a csomagjainkat

Ez is egy remek mozgásforma, én mindennap kétszer mászom meg a lépcsőket, csak hogy az izmaimat formában tartsam.

2016-02-11 13:51:30
103 évesen ő a világ legidősebb orvosa, most elárulja nekünk

2015-10-10 07:26:25
Zárt osztály
... meg.
- Köszönöm.
- Kérem, de, ha erre jár ismét, akkor meglátogat? Átnyújt egy névkártyát.

Tegye el, jó lesz még ez.
Siettem vissza, felkeltettem szerelmemet, kevés csomagjainkat megfogtuk, és távoztunk a Fogadóból.
Pontosan érkeztünk a Népligeti pályaudvarba.

Szabad taxihoz mentünk. Beültünk, taxis megismert Minket.

- Oda vig...
2015-05-30 21:28:22
A hosszú élet titka

2015-05-24 15:05:40
Figyeljünk a szervezetünkre.....

2015-05-11 13:27:42
Harmadik nap
... járatával repültünk Las Vegasba. Teljesen más hangulata van egy Amerikán belüli repülésnek. A kapitány kiállt az utasok elé, bemutatkozott, majd jó utat kívánt. Vegasba hamar megkaptuk a csomagjainkat. Majd mentünk az autót felvenni. Itt kicsit várni kellett. Végül egy Hyundai-t kaptunk. A szállásra hajtva végig mentünk Las Vegas főutcáján, ahol elképesztő pörgés és élet zajlik. A...
2015-03-31 09:01:48
szeretettel
... aztán ezek "a jól ismert, kedves falak" elkezdenek majd tágulni, távolodni, köddé ritkulva magasba nyúlnak, és lehajolnak mint óriási, fantasztikus emelőgépek, és felragadják a mi csomagjainkat. A szalmazsákba varrott ágyneműt meg a zöld ládákat, ahol vásott, intézeti fehérneműek alján ott nehezednek iskolakötésben a Fénelonok, Rousseau-k, Spencerek, a Wundtok, Fechnerek, Riedlek,...
2013-10-02 16:46:01
1 2 3 4 5 6
Címkék: Szőcs Zoltán, Minden Angliára, Hála Istennek, téli balatonnál, gyáva ember, világ legidősebb, hosszú élet, szálloda portájára, szállásunk Arlington, híres temető, épületek kialakítása, kisváros után, főváros közpo, állatoktól kapott, tudomány által, remek mozgásforma, izmaimat formában, kapitány kiállt, autót felvenni, szállásra hajtva, szalmazsákba varrott, zöld ládákat, összepakoltunk, szervezetünkre, iskolakötésben, húsvétvasárnap, csomagjainkat, bemutatkozott, kifejlesztett, különböztetve, folyamatosan, pályaudvarba, felkeltettem, szórakozzunk, szalmazsákba, átvizsgálnak, fantasztikus, washingtonba, féloldalasan, gyógyszerek, mozgásforma, lépcsőzzünk, hatékonyabb, kialakítása, fehérneműek, szeretettel, felragadják, szerelmemet, festőholmi, állatoktól, névkártyát, meglátogat, unalmamban, figyeljünk, szállásunk, elképesztő, elkezdenek, legidősebb, repülésnek, bajtársunk, lehajolnak, balatonnál, barangolás, emlékeztet, nehezednek, emelőgépek, georgetown, valamelyik, szeptember, vénasszony, csütörtök,