6. nap
Október 24. Szerda
Reggel fáradtan keltünk, mert későn feküdtünk le. Hideg is volt az éjszaka. A hotelben volt reggeli. Zabpehely, lekvár, itthon mást eszek, de ez is megtette. A metró 10 percre volt a szállástól. Vettünk bérletet és célba vettük a Capitoliumot. Jó 20 perc alatt értünk oda. Hideg volt, főleg Miami után. 3/4 11 volt időpontunk. Előbb odaértünk. Következett az e...
2018-11-13 20:29:30
Ferenc pápa: A templomok ne váljanak piaccá!
... hanem romlott - nyomatékosította a pápa. A korr...
2018-11-11 22:18:03
Reggeli üdvözlet !

Reggeli üzenet...
....Mindig meglesz az oka, miért találkozol bizonyos emberekkel. Vagy neked kell, hogy megváltozzon az életed miattuk, vagy te leszel az, aki megváltoztatja az ő életüket....

2018-11-11 09:40:18
Benő Attila : (nem folyó)
... tervének
ritmusa
napban, fában|...
2018-11-11 08:44:22
5. nap
Október 23. Kedd
Reggeli után az Everglades nemzeti parkhoz mentünk. Ahol egy picit betekintést láthattunk a természetbe. Az Everglades egy mocsár. pár ezer forintért kaptunk egy jó félórás csónakázást, ahol madarakat, a növényeket és krokodilokat láthattunk. Sajnos nagyon keveset láttunk csak. A part mellett vittek inkább, ezután volt egy krokodil bemutató.
Ezután vissz...
Facebookon kaptam
Szervusz Kedves Évi !
Induljon jól a napod!!
...Reggeli első fénytől az utolsó esti csillagig , mindig emlékezz milyen különleges vagy".. PUSZILLAK
Rábíztam az őszi szélre ,
vigye üzenetem el hozzád .
Súgja a füledbe halkan ,
Mit szívemből kívánok Neked ,
Legyen boldog a mai napod is !
2018-11-08 07:03:02
Amerikai választások - Donald Trump a republikánusok szenátusban elért győzelmeit hangsúlyozza és kétpárti együ
... "különleges érdekcsoportok".

A 2018-as félidős választások "történelmi kihívást " jelentettek - szögezte le.

A választás eredményeire kitérve Donald Trump megismételte a reggeli Twitter-bejegyzésében megfogalmazott véleményét: azok a republikánusok vesztettek, akik nem fogadták el az általa fémjelzett politikát. Megjegyezte: a szavazók "egyértelműen megfedd...
2018-11-07 19:35:50
Amerikai választások - Donald Trump: ha a demokraták vizsgálatokat indítanak, lesznek ellenvizsgálatok
... ellenséges média nyomása alatt is" - fogalmazott Trump. Egy további bejegyzésében visszatért a sajtó szokásos bírálatához, és kárhoztatta a szerinte "hamis híreket" gyártókat.
Negyedik reggeli Twitter-üzenetében Donald Trump megpróbálta elriasztani a képvelőház új, demokrata párti többségét attól, hogy vizsgálatokat indítson ellene. Ha mégis így tennének, írta, akkor "arra k...
2018-11-07 17:01:49
1 2 3 ..........2089 2090 .....3134 3135 .....4177 4178 4179
Címkék: Benő Attila, Mysty Kata, Donald Trump, Szervusz Kedves Évi, Twitter-üzenetében Donald Trump, republikánusok szenátusban, demokraták vizsgálatokat, hotelben volt, életed miattuk, picit betekintést, part mellett, krokodil bemutató, utolsó esti, őszi szélre, füledbe halkan, 2018-as félidős, választás eredményeire, republikánusok vesztettek, általa fémjelzett, további bejegyzésében, sajtó szokásos, nyomatékosította, ellenvizsgálatok, érdekcsoportok, megfogalmazott, republikánusok, megváltoztatja, bejegyzésében, vizsgálatokat, megismételte, egyértelműen, eredményeire, capitoliumot, krokodilokat, hangsúlyozza, megváltozzon, választások, természetbe, fogalmazott, csónakázást, szenátusban, betekintést, megjegyezte, következett, jelentettek, kárhoztatta, elriasztani, bírálatához, megpróbálta, üzenetében, találkozol, facebookon, emberekkel, időpontunk, történelmi, vesztettek, különleges, szállástól, véleményét, győzelmeit, fémjelzett, demokraták, képvelőház, növényeket, ellenséges, everglades, visszatért, láthattunk, templomok,