Virágkarnevál........
... megcsodálhassák a színpompás virágból létrehozott gyönyörűségeket.
Debrecenben érettségiztem. Imádtam a várost. Mivel ebben az időszakban nem tartózkodtunk ott, így 1-2 alkalommal utaztam el, hogy ne maradjak le a csodálatos alkotásokról.
Mutatok nektek a csodás kompozíciókból néhányat. Az utolsó képek a fesztivál "ízfokozói."

...
2021-08-20 14:15:01
Jászapáti majd Pozsonypüspöki
... feleségem, én csütörtökön mentem utána kocsival. Jó meleg volt az úton. Kimentünk a strandra, próbáltuk elviselni a hőséget. Aztán szombaton reggel haza.
Én tegnap Pozsonypüspökire utaztam, szél-járás bemutató volt. Szép számú közönség jött össze. Utána rövid vacsora, majd Szenc. Jó volt látni Margitkát, Kisböskét, Bárdos Gyuszit, Ágit.
Én az üdülőben aludtam, s Jenő ho...
2021-06-28 16:17:55
Pio atya megfontolandó gondolatai
... ennyi volt.
Annyira csalódottan jött Argentínába, hogy mindenkinek elmesélte a részt.
′Nem értem, miért nem mondott nekem semmit az atya ", mondta ", és én Argentínából utaztam csak azért!"
Pio atya öntudatot olvas, és tudta, hogy elmentem, remélve, hogy ad nekem valami ajánlást "...
Ezért újra és újra panaszkodott, amíg hűségesei meg nem kérdezték tőle:|...
2020-12-27 21:00:56
Hiszünk-e Istennek?
...,,Én hiszek Istennek, hogy úgy lesz, amint Isten nekem megmondta" (Csel 27,25).

Sok évvel ezelőtt Amerikába utaztam egy gőzhajó kapitányával, aki nagyon odaadó keresztyén volt. Amikor már kint voltunk Newfoundiand partjainál, ezt mondta nekem: ,,Az utolsó időben akkor hajóztam itt, amikor öt héttel ez...
2020-08-17 19:20:59
Új I.C vonat a déli Pu.-on
..................

..............

..............................
2020-08-11 16:38:03
Beteljesedve Szentlélekkel
... 4,31.33).

Christmas Evans, a késő tizennyolcadik századi és a kora tizenkilencedik századi walesi prédikátor egyszer a következő esetet jegyezte fel a naplójában.
,,Egy vasárnap lóháton utaztam egy találkozóra. Amint egy nagyon magányos úton lovagoltam, hirtelen rádöbbentem, hogy kemény- és hidegszívű vagyok. Leszálltam a lóról, kipányváztam egy fához, és kere...
2020-08-09 19:58:24
Odaszenteltség
... Féltem, amint felmértem a személyes költséget, és hirtelen az utcai forgalom zaja felett jött ez az üzenet: ,,Bízhatsz abban a Férfiban, aki meghalt érted." Vonatra ültem, és amint utaztam hazafelé, gondolkodtam a változásokról, áldozatokról és kiábrándulásokról, amit az odaszenteltség jelentett az életemnek - és még mindig féltem.
Hazaérkezéskor egyenesen a ...
2020-08-04 22:36:21
Győrfi Pál csak úgy belógott egy szállodába a Balatonnál
... fejünket. Az persze egy egész másik Bal...
2020-08-03 08:18:20
Hogyan kezdjük a napunkat Istennel?
... ahogyan azt szeretnétek, akkor is tegyétek meg. A lényeg abban van, hogy ne kérkedésből tegyük, amikor nincs lehetőség az egyedüllétre. Emlékszem, amikor fiatalember voltam és Londonba utaztam egy vándorszínház kocsiján, Jakab király idejében, volt egy úriember a közösségben, aki nem félt magát bemutatni, mint jezsuitát. Az úton sokat beszélgettünk, miközben dicsérte a pápista ors...
2020-05-31 22:47:26
A Jóisten nagyon jól kitalálta ezt a világot, csak mi mindig
... ,,Energia születhet a szenvedésből. A szenvedés képes arra, hogy központunkat az Istenbe helyezze át. Margit nővérem! Miközben én átadtam magam a világmindenség pozitív erőinek, és utaztam kontinenseken és tengereken, szenvedélyesen nekigyürkőzve, hogy lássam, mint növeli fényét a Föld minden színárnyalata, te mozdulatlanul, ágyhoz szegezve, lelked legmélyén nagy-nagy csendbe...
2020-05-13 16:45:15
1 2 3 4 ...............55 ........82 83 ........109 110
Címkék: Hiszünk-e Istennek, Beteljesedve Szentlélekkel, Győrfi Pál, Bárdos Gyuszit, Christmas Evans, napunkat Istennel, színpompás virágból, csodálatos alkotásokról, csodás kompozíciókból, utolsó képek, üdülőben aludtam, gőzhajó kapitányával, utolsó időben, késő tizennyolcadik, kora tizenkilencedik, következő esetet, vasárnap lóháton, nagyon magányos, személyes költséget, utcai forgalom, odaszenteltség jelentett, életemnek &#8211, egész másik, lényeg abban, vándorszínház kocsiján, úton sokat, szenvedés képes, világmindenség pozitív, pozsonypüspökire, megcsodálhassák, tizenkilencedik, gyönyörűségeket, tizennyolcadik, odaszenteltség, pozsonypüspöki, hazaérkezéskor, szenvedélyesen, világmindenség, kompozíciókból, tartózkodtunk, kontinenseken, megfontolandó, virágkarnevál, érettségiztem, beszélgettünk, színárnyalata, vándorszínház, szentlélekkel, mozdulatlanul, változásokról, nekigyürkőzve, kipányváztam, beteljesedve, newfoundiand, gondolkodtam, szenvedésből, panaszkodott, alkotásokról, áldozatokról, argentínából,