|
|
|
Kedves Hatibácsi! #27
No, pontosan ilyenek miatt nincs nekünk egy magyar szolgáltatónk sem.
Mi az hogy a szolgáltató egyoldalúan változtathat, s ha megsérti ezzel
a szerződésben levőket akkor a kuncsaft nem mondhat azonnal fel
s ráadáasul egy halom pénzt kell -ködbért- fizetnie....???
Én ezeket símán feljelenteném mert ez szélhámosság,
átverés... |
2018-01-21 13:38:51 |
|
|
|
|
|
|
Kedves Dhaj!
Bagatel az ügy, de forditsuk meg! A szolgáltatónak van sok millió kuncsaftja
s mindegyik csak 7 forinttal tartozik, akkor 3-4 milliószor vagy többször 7
forint mennyi lenne szerinted? Neked csak 7, de nekik akár 30-40 millió is
lehet! Így már másképpen néz ki a dolog....! :))
Legyzem nekem az összes szolgltató a bögyömben van (kivéve... |
|
2016-02-21 09:02:25 |
|
|
|
|
|
|
Mióta megjelentek a tapitelefonok azóta csakis samsungot
veszünk. Soha semmi baj velük. Igaz mi már 20 éve nem
veszünk itthon Mo.-on semmilyen kommunikácós kütyüt,
mert buheráltak! Semmi nem megy magyarul: TV menü, internet, telefon.
(Szolgltatónk sem magyar!)
Most már a 4. generációs samsungunk van és soha semmi baj vele.
Van egy sokéves 3-as mini... |
2015-01-24 16:58:21 |
|
|
|
|